MBA Marketing a prodej studium - Studium MBA Marketing a prodej hledejte zde!

MBA Marketing a prodej - Zde naleznete MBA Marketing a prodej studium

MBA Marketing a prodej

Marketing a prodej jsou dvě úzce související obory, které v kombinaci správně, může pomoci podnikání ovládnout svůj průmysl. Pochopení chování spotřebitele a zacílení a uzavření prodeje je klíčem k podnikání 'úspěch. Stejně tak studenti, kteří získají magisterský titul v této oblasti se stala konkurenceschopnou kandidát v rychle se rozvíjejícím oboru.

Takže, co je MBA v oblasti marketingu a prodeje? Je to titul, který zdokonaluje dovednosti studentovi, pokud jde o strategii a základní etické zásady podnikání. Lidé, kteří se kurzů na této úrovni dostat šanci ponořit se hluboko do marketingových problémů a dozvědět se o nejnovějších aplikací a technologií používaných v této oblasti. Po dokončení, absolventi získali dovednosti, realizovat kreativní marketing a růst jejich prodejní čísla.

Existuje mnoho výhod vydělávat magisterský titul, jako je např. sami lépe prodejné pro vyhledávaných míst. Navíc, studenti získají na růst jejich schopností, které se účastní kurzů, jako jsou finanční výkaznictví, inovace, etika, operace a analýzu dat.

V závislosti na instituci student chce zúčastnit, náklady na získání titulu MBA v oblasti prodeje a marketingu se může lišit. Pro ty, kteří o rozpočtu s touhou dále se vzdělávat a dozvědět se více o "Co je MBA v oblasti marketingu a prodeje?" Hledání několika institucí a porovnávání programů a cen je dobrý nápad.

Jakmile student získá magisterský v oblasti marketingu a prodeje, existuje řada pracovních příležitostí dispozici. Někteří lidé jdou na vedoucích a řídících pozicích, a některé zisk know-how k zahájení vlastního podnikání.Ostatní mají pracovat pro mezinárodní marketingové společnosti v oblasti řízení značky, prodejní taktizování a public relations.

 

Prostřednictvím programů Masterstudies, jsou zde možnosti pro to jak na akademické půdě a on-line vzdělávání. On-line kurzy poskytují studentům flexibilitu obejít zaměstnání a časových možnostech. Kromě toho, že poskytuje studentům přístup k výuce, když oni nemohou žít dost blízko k účasti na instituci s kvalifikačního programu. Internet-based learning je skvělý způsob, jak získat titul MBA v oblasti prodeje a marketingu a zvýšit svou kariéru. Hledat na programu níže a kontaktujte přímo přijímací kancelář školy podle svého výběru vyplněním hlavní formulář.

Čtěte více

Profesionální MBA Marketing & Prodej

WU Executive Academy - Vienna University of Economics and Business
Campus forma Kombinované 18 měsíců October 2017 Rakousko Vídeň

Společnosti, které dělají rozdíl v jejich trzích se podařilo způsoby, jak efektivně nechat marketing a prodej spojit své síly a sloužit svým zákazníkům a potěšit je. Naše špičkové Program umožňuje účastníkům zvýšit jejich znalosti a dovednosti zvládnout marketingové problémy a těžit z výhod prodejem dokonalosti. Profesionální MBA Marketing & Sales poskytuje účastníkům nejnovější okamžitě použitelným odbornosti a klíčových nástrojů, které jim umožní plánovat a realizovat efektivní marketing a sklízet skutečné výhody, pokud jde o zvýšení prodeje. [+]

Marketing & Sales spojit své síly

Společnosti, které dělají rozdíl v jejich trzích se podařilo způsoby, jak efektivně nechat marketing a prodej spojit své síly a sloužit svým zákazníkům a potěšit je. Naše špičkové MBA program umožňuje účastníkům zvýšit jejich znalosti a dovednosti zvládnout marketingové problémy a těžit z výhod prodejem dokonalosti.

Okamžitě použitelné znalosti a klíčové nástroje Profesionální MBA Marketing & Sales poskytuje účastníkům nejnovější okamžitě použitelným odbornosti a klíčových nástrojů, které jim umožní plánovat a realizovat efektivní marketing a sklízet skutečné výhody, pokud jde o zvýšení prodeje.... [-]


Penn State Smeal Mba - Marketing

Smeal College of Business, Penn State
Campus forma Denní studium 2 let September 2018 Spojené státy americké University Park

Marketingová koncentrace společnosti Penn State Smeal obsahuje řadu kurzů navržených tak, aby zvyšovaly vaši znalost spotřebitelského chování, rozvoj značky a spravedlnosti, rámce pro strategické řízení a komunikaci, jakož i technologie, které zlepšují marketingové funkce a procesy. [+]

Penn State Smeal MBA - Marketing Marketingová koncentrace společnosti Penn State Smeal obsahuje řadu kurzů navržených tak, aby zvyšovaly vaši znalost spotřebitelského chování, rozvoj značky a spravedlnosti, rámce pro strategické řízení a komunikaci, jakož i technologie, které zlepšují marketingové funkce a procesy. Hlavní předměty marketingového kurzu Nový vývoj a správa produktů: Identifikujte obchodní příležitosti, porozuměte potenciálním potřebám zákazníků a vyvinete nový produkt od konceptu až po virtuální prototyp. Spotřebitelské chování: Získejte znalosti o teoriích a koncepcích z psychologie, sociologie, ekonomie a dalších oborů, které jsou užitečné pro porozumění a marketing spotřebitelům. Řízení značky: Prozkoumejte a pochopte proces budování, navrhování, měření a udržování značky značky. Fakulta marketingu Členové fakulty Smeal Marketing jsou v oboru dobře respektováni a oddělení samo o sobě je podle výzkumné organizace University of Texas v Dallas Research Ranking jednou z deseti nejlepších světových společností pro produktivitu výzkumu. Smeal Marketing fakulty, kteří vyučují v programu MBA, zahrnují: Ralph Oliva: dlouholetý marketingový manažer společnosti Texas Instruments a bývalý výkonný ředitel Institutu pro studium obchodních trhů. Meg Meloy: Bývalý člen fakulty v Cornellu s výzkumem, který zkoumal, jak nálady ovlivňují chování spotřebitelů. Wayne DeSarbo: marketingový výzkumný konzultant pro firmy jako Pfizer, Merck a Motorola se zkušenostmi v oblastech, jako je polohování, výběr spotřebitelů a segmentace trhu. V SOUVISLOSTI: INSTITUT PRO STUDIUM OBCHODNÍCH TRHŮ ISBM je výzkumné centrum se sídlem v Penn State, kde je globální síť výzkumných pracovníků a členských firem, které se zaměřují na marketingové výzvy mezi podniky. Kariéra Výsledky Smeal absolventi MBA, kteří se soustředí na marketing, pokračují... [-]

Mba Luxusní Marketing

ISC Paris Business School
Campus forma Denní studium 12 - 16 měsíců October 2017 Francie Paris

Naším cílem je vyrábět vůdce úspěchu pohonem. ISC Paříž a její partneři kombinovat jedinečný tým fakulty s akademickými pověření: zkušených odborníků v říši módy a luxusu bude střídat s HighLevel akademiků. Na konci programu budou účastníci schopni analyzovat jejich prostředí a zabírají související problémy, přičemž musí doložit vynikající manažerské schopnosti a mezioborových znalostí k úspěchu v náročné luxusní obchod. Za lesklých snímků módní přehlídky a reklamní kampaně, luxusní průmysl musí přijmout výzvy globalizace a zabývat se značnými finančními zájmy jsou v sázce. Ve stejné době, luxusní podnik potřebuje neustále inovovat při zachování značky dědictví. V tomto dynamickém a náročném prostředí, firmy hledají manažery, kteří zobrazují oba kreativní a pragmatické vlastnosti a které mohou sloučit do mezinárodním prostředí. ISC Paříž Business School a její partneři kombinovat jejich vysoce kvalifikované fakulty a jejich prostor, aby přivítaly zahraniční studenty programu se nachází v Paříži, zcela vyučované v angličtině. [+]

MBA Marketing a prodej - MBA studium. VSTUPNÉ Požadavky Tento program je určen pro: studenty, kteří absolvovali vysokoškolské programu tři až pět let ve Francii (BAC + 3 - Bac + 5 nebo vyšší) nebo ekvivalentní polovině své profese jiné země KARIÉRA A ÚLOHY PŘÍLEŽITOSTI Doma nebo v zahraničí: Brand Manager, produktový manažer, oblastních manažerů v maloobchodní nebo velkoobchodní, má na starosti vývoj a marketing Projekty Mezinárodní MBA v luxusním Marketing se zaměřuje na vzdělávání výjimečnou multikulturní budoucí manažery schopné vyvažovat tvůrčích schopností, odborných moudrost a manažerské dokonalosti řešit problémy, jimž čelí společnostmi globalizovaného luxusního průmyslu. tedy trváme na přípravu vynikajících manažerů díky kombinaci vysoké úrovni teoretických kurzů, konferencí profesionálními odborníky a vyhrazené odborného vzdělávání. Účastníci se daří na tvrdou práci s hektickým tempem projektu v náročném a vzrušující vzdělávací prostředí, aby se stala plně funkční a uspokojily potřeby módy a luxusní obchodních společností na konci programu. Protože si vážíme osobní rozvoj, budou studenti také těžit z jedné z nejlepších schopností a odborných znalostí, které jsou sdruženy v podnikání a módní školy prostřednictvím podpory profesního rozvoje a individualizované sledování. Klíčové body Profesionální lektoři z odvětví, praktické vstupní a průmysl řízený kontakt. Strategické myšlení, marketingové výzvy a technické znalosti. Jobs příležitosti v 2 rozšiřuje a inovativních odvětvích. branding LUXURY produktovou strategii Podnikání v luxusním oblečení Luxusní firemní strategie Luxusní digitální strategie Luxusní vývoj a řízení produktů PROMOTION luxusní produkt Prodej luxusu Luxusní CRM Luxusní velkoobchodní distribuce Tvořivé aspekty LUXURY Příslušenství a kožené oblečení Vysoká šperky a hodinky Profesního rozvoje SEMINÁŘ S... [-]

MBA V Oblasti Strategického Marketingu A Maloobchodu

Grupo Tiradentes
Campus forma Denní studium 429 hodin March 2018 Brazílie Aracaju

Učitelé s teoretickými i praktickými zkušenostmi v oblasti strategického marketingu a specifiky Retail; Úspěch případové studie s malou, střední a velké organizace; Infrastruktura kompatibilní se standardním požadavkem naší cílové skupiny; praktické zkušenosti a přítomnosti pozvaných odborníků v některých modulů. [+]

diferenciál Course Učitelé teoretických a praktických zkušeností v strategický marketing a specifika Retail; Úspěch případové studie s malou, střední a velké organizace; Infrastruktura kompatibilní se standardním požadavkem naší cílové skupiny; praktické zkušenosti a přítomnosti pozvaných odborníků v některých modulů. CÍLE Mezi hlavní cíle MBA, můžeme vyzdvihnout: Poskytnout potřebné znalosti v praxi směřující k plánování, rozvoje a řízení činností souvisejících s Marketingu pro retailové bankovnictví. Empowering žáků se technických prostředků a stanovit potřebné parametry k řešení problémů jedinečné pro ústředních témat strategického marketingu. Přímý zvláštní pozornost na prodejních technik a propagační akce prováděné konkurenčních trzích a vysokým výkonem. TARGET Odborníci pracující v maloobchodě nebo chtějí rozvíjet své dovednosti zaměřené na marketing. METODIKA Kurz se bude rozvíjet prostřednictvím různých vyučování / učení technik s cílem umožnit aktivní účast studentů při výstavbě znalostí. Profesor poskytovat školních pomůcek sledování. Budou použity podle povahy a vhodnosti jednotlivých disciplín, různé metody, jako jsou případové studie, her a simulací, konferencí, přednášek, seminářů, zaměřených studií, skupinová práce, praktické výuce v laboratořích, debat a výměn experimenty. [-]

Mba V Mezinárodním Managementu Hotelů Se Specializací Na Prodej A E-marketing Management

Vatel Switzerland - International Business School Hotel & Tourism Management
Campus forma Denní studium 2 let February 2018 Švýcarsko Martigny

Tato specializace umožňuje studentům určit a přizpůsobit se současným trendům, předvídat nové, které používají různá témata: e-marketing, vyjednávání a propagační oznámení, správa nových médií a sociální sítě ... Aplikován nejen na pohostinství, ale i na cestovní ruch. [+]

MBA Marketing a prodej - MBA studium. MBA v mezinárodním managementu hotelů se specializací na řízení prodeje a e-marketingu • BRUSSELS (BELGIE) V posledních deseti letech změny v nových technologiích ovlivnily nákupní zvyklosti spotřebitelů, stejně jako způsob, jakým vidí značky. Oblasti pohostinství a cestovního ruchu nejsou výjimkou tohoto pravidla a manažeři hotelů a cestovního ruchu se musí prostřednictvím nových moderních médií podrobněji zabývat marketingovými strategiemi, značkovými cíli a distribucí svých produktů a služeb. Tato specializace umožňuje studentům určit a přizpůsobit se současným trendům, předvídat nové, které používají různá témata: e-marketing, vyjednávání a propagační oznámení, správa nových médií a sociální sítě ... Aplikován nejen na pohostinství, ale i na cestovní ruch. Mezinárodní hotelový ředitel Stupeň I registrovaný na RNCP ministerským nařízením Celkem kreditů: 120 ECTS (European Credit Transfer System) Délka studia: 2 an Požadavky na přijetí V Belgii: Certifikáty o kvalitě + další 3 studie ** ** Studenti, kteří nemají žádné předchozí znalosti v oboru pohostinství, musí absolvovat 3měsíční odborné kurzy ve společnosti Vatel Angličtina odborné způsobilosti: TOEFL 580 (90 IBT) nebo IELTS 6.0 (akademický) + jednostránková osobní esej nebo průvodní dopis napsaný v angličtině CÍL: Získání analytické a rozhodovací postupy, jakož i praktické manažerské zkušenosti. Rozvoj otevřenou mysl nastavenou na podnikání obecně, aby se kultivovat podnikatelské kvality, a to zejména v oblasti cestovního ruchu a mezinárodního pohostinství. Programový proces: MBA rok 1: Krok za krokem studenti získají analytické a rozhodovací metody, stejně jako zkušenosti manažera. MBA rok 2: Studenti studují klíčová strategická pravidla a poté je aplikují na Hotel Management.... [-]

MBA Marketing

Ajman University
Campus forma Denní studium Kombinované 2 - 4 let September 2018 Spojené arabské emiráty Ajman + 1 více

Program AUST MBA se snaží, aby splňovaly normy zabezpečování jakosti podle světových obchodních programy akreditačních organizací, jako je AACSB a Asociace MBA. [+]

Přehled Charakteristické vlastnosti Program AUST MBA se snaží, aby splňovaly normy zabezpečování jakosti podle světových obchodních programy akreditačních organizací, jako je AACSB a Asociace MBA. Program Cíle Vyškolit studenty v teoretické a aplikované aspekty klíčových podnikových funkcí, jako je účetnictví, marketingu, financí, informačních systémů a řízení provozu. Vyškolit studenty v jedné z oborové specializace, jako je marketing, finanční řízení a řízení lidských zdrojů důkladně. Aby bylo zajištěno, pomocí kurzu nabízení a případových studií, že studenti efektivně komunikovat a poskytovat vedení schopnosti a teambuildingové dovednosti. Vyškolit studenty pro správu etické otázky a multikulturní rozmanitost. Vybavit studenty s technikami a strategických nástrojů rozpoznat, pochopit a analyzovat různé rozměry podnikatelského prostředí. Podporovat vědecký výzkum pro nalezení řešení pro každodenní obchodní problémy ve prospěch akademické obce, obchodních organizací, obcí a národa. Osnovy Základní kurzy (21 kreditů) 471004 Operations Management 471005 Obchodní Metody výzkumu 471.006 International Business 472.002 Finanční účetnictví 472003 Corporate Finance 473001 Marketing Management Řízení 474.001 lidských zdrojů Možnosti Track (12 kreditů) marketing 473.002 Service Marketing 473003 Mezinárodní marketing 473004 marketingové strategie (Capstone kurz) 473005 Retail Vedení 473006 Promotion Vedení Capstone hřiště (3 kreditní hodiny) 471007 Strategický management Učební materiály Studenti mají přístup ke všem zdrojům učebních nabízených Aust - knihovna, počítačové laboratoře, internet a webové platformy, on International Business herních soutěží se studenty z jiných významných institucí, databází pro akademických časopisů a zdrojů spolupracujících institucí. Tyto kurzy MBA zajišťují optimální třída vzdělávací prostředí, aby bylo dosaženo cílů programu. Znalosti, porozumění, aplikace, analýza, syntéza a vyhodnocení jsou zdůrazněny v designu a poskytování kurzů.... [-]

MBA Marketing

Talal Abu-Ghazaleh Graduate School of Business
Campus forma Denní studium September 2018 Jordánsko Amman

Koncentrace Marketing poskytuje kandidáti s patřičnými dovednostmi a požadavky potřebné pro nárok na marketingové pracovních míst. Tento program je ideální pro kandidáty, kteří pracují v této oblasti, protože mohou používat své nově nabyté dovednosti pro postup do manažerských rolí. [+]

MBA Marketing a prodej - MBA studium. Koncentrace Marketing poskytuje kandidáti s patřičnými dovednostmi a požadavky potřebné pro nárok na marketingové pracovních míst. Tento program je ideální pro kandidáty, kteří pracují v této oblasti, protože mohou používat své nově nabyté dovednosti pro postup do manažerských rolí. Marketingoví odborníci jsou velmi žádané, a kariéru v oblasti marketingu může být velmi prospěšný, pokud jde o uspokojení z práce a peněžní náhrady. Industrializace arabských zemí, spolu s obrovským nárůstem obchodní činnosti, vyžadují, aby tam byli odborníci pomoci pohybovat produktů a služeb k jejich zamýšleným příjemcům. Klíčovým předpokladem - 30 hodin úvěru Metodologie výzkumu Manažerské informační systémy Finanční účetnictví Správa a Nákladové účetnictví Podnikové finance Manažerská ekonomika Organizační chování a lidské zdroje Strategický management a obchodní politika Operations Management Marketing a řízení prodeje Volitelné předměty v marketingu - 12 hodin úvěru Spotřebitelské chování Marketingový výzkum MARKETING SERVICES Marketingová strategie Vstupné TAG-SB prosazuje stejné přijímací a promoce politiky po celou dobu jeho programu absolventa. Přijetí do programu MBA je otevřena všem kvalifikovaným držitele bakalářský titul z uznávané univerzity bez ohledu na pregraduální hlavního oboru. Absolventi vysokých škol, kdy není požadován zápis nesplňují podmínky pro přijetí. Školy je vstupné politika je vybrat ty kandidáty, kteří mají největší potenciál pro akademické a profesní úspěch. [-]

Master Of Business: Správa

Sacred Heart University
Campus forma Denní studium September 2018 Spojené státy americké Fairfield

V Sacred Heart University, Welch programu Master of Business Administration poskytuje studentům s multifunkčními perspektiv, globálních pohledů, taktické znalostí a praktických dovedností potřebných pro navigaci komplexních obchodních výzev. [+]

Master of Business Administration je stále stupeň volby pro zaměstnavatele, kteří hledají vedoucích pracovníků a výkonné úrovně talentu. absolventi MBA jsou zaměstnáni ve společnostech po celém světě, stejně jako non-profituje, vládních agentur, konzultačních firem a univerzit. Sítě Vaše hodiny vytvořit příležitost k vytvoření silné vazby se spolužáky, schopnost, absoloventky, a průmyslovými manažery, kteří mohou poskytnout vám s vaší globální sítě. Které obory lze očekávat, že pracovat? V Sacred Heart University, Welch programu Master of Business Administration poskytuje studentům s multifunkčními perspektiv, globálních pohledů, taktické znalostí a praktických dovedností potřebných pro navigaci komplexních obchodních výzev. Vedoucí pracovníci se očekává, že mají hluboké pochopení větší obrázek. Rozhodnutí o marketing může mít hluboký dopad na finance a prodejních funkcí; finanční rozhodnutí může ovlivnit každý aspekt podnikání, od zasedací místnosti na podlaze továrny. Náš vzdělávací program MBA emuluje reálných situacích tě vyučuje aplikovat obchodní dovednosti, které překračují mnoho obchodních funkcí - od strategie, financí a řízení operací, účetnictví a marketingu. Studenti mohou potenciálně pracovat v oblastech, včetně, ale bez omezení na: účetnictví finance řízení marketing vedení Nových podniků / start-up Řízení lidských zdrojů Academia Poradenství Studie ukazují, že většina lidí nebude mít pouze počet pracovních míst, ale bude mít více kariéry během svého života. MBA otevírá dveře do více profesní dráhy v v různých průmyslových odvětvích, start-up, neziskové organizace a akademické. Pokročilý stupeň může pomoci jumpstart svou obchodní kariéru, nebo se dostanete do více strategickou pozici ve vaší organizaci. Ať už je to váš první den v práci, nebo vedoucí role managementu úroveň, MBA... [-]

Mba Marketingový Specialista V Madridu

Madrid School of Marketing
Campus forma Denní studium 750 hodin April 2018 Španělsko Madrid

El MBA v marketingu- Face (Madrid) z MSMK, vás připravuje převzít poloh odpovědnost za řízení a správu nové profesionální scénáře z pohledu manažera zároveň posílí profesionální výkon, důvěru a rozhodnost, které změní váš kariéra. [+]

MBA Marketing a prodej - MBA studium. PREZENTACE El MBA v marketingu- Face (Madrid) z MSMK, vás připravuje převzít poloh odpovědnost za řízení a správu nové profesionální scénáře z pohledu manažera zároveň posílí profesionální výkon, důvěru a rozhodnost, které změní váš kariéra. Vysoce specializovaná v managementu a marketingu program vám dává způsobilost a schopnosti, aby se stal lídrem ve stejnou dobu bude rozvíjet hluboké porozumění podnikání, lidských zdrojů, řízení projektů, financí a zejména strategie a taktiky. Specialized MBA v Marketing-Face (Madrid), vám umožní vytvořit program v zařízeních symbolické ulici Principe de Vergara v Madridu, která vám umožní spojit svou profesi s vysoce specializované vzdělávání v oblasti řízení a marketingu Můžete navštěvovat přednášky, semináře a workshopy od renomovaných řečníků, budete pracovat v malých a fakultních vedoucích jakosti složené z národních a nadnárodních společností a kde budete těžit z skupin Zaměstnanost životnost. Struktura programu 01.DIRECCIÓN OBECNĚ 1. Právní prostředí Právní prostředí firmy. Obchodní právo. 2. Hospodářské prostředí Národní ekonomické prostředí. Mezinárodní ekonomické prostředí. 3. strategický směr Úvod do konceptu konkurenční strategie. Generické strategií konkurenceschopnosti. Průmysl statika. Růstové strategie. Firemní strategie. Obchodní strategie a organizační struktura. Analýza hodnotového řetězce. 4. Technologické Životní prostředí E-Business. Technologický faktor. 5. manažerských dovedností Paradigmatický myšlenka - naučit se učit. Efektivní komunikace. Asertivita. Týmová práce. Motivace a odměnách. Vyjednávání. 02.DIRECCIÓN LIDSKÉ ZDROJE 1. Plánování a personální politiku Plánování pracovních sil. Popis a hodnocení pracovních míst. Hodnocení výkonnosti. Plán závod. 2. Vztahy s odbory Pronájem. Kolektivní a individuální: Pracovněprávní vztahy. Veřejné výhody. Politické propouštění a restrukturalizaci zaměstnanců. 3. Řízení... [-]