Filter
MBA
Francie Paris Typ studia: Všechny Tempo: Kombinované

Kombinované MBA studium Management luxusního zboží v Francie - Paris - Zde naleznete Kombinované MBA studium Management luxusního zboží v Francie - Paris

Studenti často kladou otázku, zda jejich rozhodnutí vystoupit z firemního světa a vydejte se na drahé MBA byl moudrý. Až do nedávné doby byla nejtěžší část MBA dostat přijat top obchodní školy. S MBA byl ekvivalent mezi dvěma a půl a čtyři roky další hodnocení zážitek. Je to v době, jako je tato, že si uvědomíte skutečnou hodnotu MBA.

Luxusní management je považován za studium specializovaných dovedností v oblasti komunikace, prodeje, pohostinnosti a obchodních operací. Tato oblast studia pravděpodobně osvětlí potřebné tvrdé a měkké dovednosti, aby uspěla v kariérové ​​řízení luxusních značek.

Francie je v současné době patří mezi 20 zemí s nejlepšími výsledky z hlediska ekonomiky kvůli jejich vynikající výsledky orientované vysokoškolské vzdělávání. Většina kurzů na vysokých školách jsou nabízeny ve francouzském jazyce. Francie má 60 veřejných a 100 soukromých vysokých škol.

Paříž je nejlidnatější město ve Francii a jeho hlavní město. Má více než 2 miliony obyvatel. To hraje hostitele pro vedoucích center učení a umění v evropském regionu. Být doma s nejvyšším počtem vysokoškolsky vzdělaných osob, Paříž má několik prestižních univerzit ve Francii.

Kombinované MBA studium Management luxusního zboží v Francie - Paris - Veškeré informace o Kombinované MBA studiu Management luxusního zboží v Francie - Paris Ušetřete čas a kontaktujte školu v Francie - Paris zde!

Čtěte více Méně

1 Výsledky v Management luxusního zboží, Paris

ESLSCA Business School

MBA ESLSCA Management a marketing luxusu a módy je dnes po desetileté existenci známý a uznáván jako jeden z nejlepších prostředků pro vstup do těchto činností. ... [+]

MBA Management a marketing luxusu a módy je dnes po 13 letech existence známá a uznána jako jeden z nejlepších prostředků vstupu do těchto činností.

Cílem je poskytnout studentům nad rámec znalostí a nástrojů analýzy těchto sektorů v ekonomickém, uměleckém a kulturním prostředí, které jsou považovány za nezbytné pro každou osobu, která má nebo si přeje vykonávat profesionální manažerskou činnost v těchto oblastech. domény bez ohledu na funkci: manažer, produktový manažer, manažer nákupu, provozní ředitel, obchodní ředitel, vizuální merchandisingový ředitel, komunikační ředitel, ředitel události, ředitel pro maloobchodní školení.... [-]

Francie Paris
Říjen 2019
Angličtina,Francouzština
Kombinované
2 roky
Kampus
Přečtěte si více v češtině