MBASTUDIES.CZ

Kombinované MBA studium Globální management v Severní Amerika - Zde naleznete Kombinované MBA studium Globální management v Severní Amerika

Master of Business správy (MBA) je profesionální titul věnována těm, kteří studují řízení podniku na obchodní škole. Různé formy analýzy a strategie jsou pokryty, včetně operací, marketingu, financí a účetnictví.

Z původních civilizací až po moderní denní říší, Severní Amerika má spoustu hands-on vzdělávacích příležitostí nabídnout učence. Plněné s řadou odlišných kultur, mohou studenti vzdělávat v ucelené způsobem.

Kombinované MBA studium Globální management v Severní Amerika - Veškeré informace o Kombinované MBA studiu Globální management v Severní Amerika. Ušetřete čas a kontaktujte školu v Severní Amerika zde!

3 Výsledky v Globální management, Severní Amerika Filter

MBA v globálním řízení

Kean University
Kampus Denní studium Kombinované Září 2019 Spojené státy americké New York Union + 1 více

MBA Kean University v programu Global Management je specializovaný titul MBA program, který připravuje manažery uspět v globálním podnikatelském prostředí.

Master of Business Administration / globální řízení

University of Phoenix Online
Online forma Denní studium Kombinované 2 roky Září 2019 Spojené státy americké Phoenix + 1 více

Master of Business Administration / Global Management program je určen k posílení manažerské dovednosti studenti potřebují, aby účinně fungovaly v rámci globální organizace.

MBA Global Management

University of Baltimore, Merrick School of Business
Kampus Online forma Kombinace studia online a v kampusu Denní studium Kombinované 2 roky Září 2019 Spojené státy americké Mount Vernon + 3 více

Specializace MBA v oblasti globálního managementu rozvíjí vedoucí pracovníky a vedoucí pracovníky v podnikání za účelem odměňování kariéry v mezinárodních firmách, vládních agenturách a multikulturních organizacích. Získáte teoretický základ pro pochopení základních konceptů globálního podnikání. Patří mezi ně mimo jiné globální finance, globální marketingové řízení, mezikulturní vedení a obchodní strategie v mezinárodním obchodním prostředí.