Keystone logo

2 MBA Programy v Módní management v Francie pro 2024

Filtry

Filtry

  • MBA
  • Francie
  • Management
  • Módní management
Studijní obory
  • Management (2)
    • Zpět do hlavní kategorie
    Místa
    Najděte další místa
    Druh titulu
    Doba trvání
    Studijní tempo
    Jazyk
    Jazyk
    Studijní formát

      Popular degree type

      Popular study format

      MBA Programy v Módní management

      Jste nadšení pro módní průmysl a toužíte spojit svůj kreativní talent s obchodními dovednostmi? Fashion Management je jedinečný obor, který spojuje umělecké prvky módy s praktickými aspekty podnikání a managementu. Tento titul si klade za cíl produkovat profesionály, kteří se dokážou orientovat ve složitosti módních trendů, chování spotřebitelů a dynamiky trhu.

      Kurikulum Fashion Management se liší v závislosti na programu. Můžete však očekávat, že se ponoříte do předmětů, jako je historie módy, textil, vývoj produktů, marketing a řízení obchodu s módou.

      Absolventi módního managementu mají na dosah ruky velké množství kariérních příležitostí v módním průmyslu. Jako manažer módní značky můžete dohlížet na vývoj, marketing a pozici módní značky. Pokud je vaší vášní tvorba produktů, můžete spolupracovat s designéry a výrobci jako vývojáři produktů a uvést do života nové módní položky. Těm, kteří mají smysl pro trendy, vám kariéra nakupujícího módy umožňuje identifikovat a získávat módní produkty pro maloobchodní prodejny nebo online platformy.

      S titulem Fashion Management budete dobře vybaveni pro orientaci v rozmanitém a dynamickém prostředí módního průmyslu.

      Francie je v současné době patří mezi 20 zemí s nejlepšími výsledky z hlediska ekonomiky kvůli jejich vynikající výsledky orientované vysokoškolské vzdělávání. Většina kurzů na vysokých školách jsou nabízeny ve francouzském jazyce. Francie má 60 veřejných a 100 soukromých vysokých škol.

      Master of Business správy (MBA) je profesionální titul věnována těm, kteří studují řízení podniku na obchodní škole. Různé formy analýzy a strategie jsou pokryty, včetně operací, marketingu, financí a účetnictví.