MBA ve sportovním marketingu

Všeobecné informace

Popis programu

2. ročník MBA ve sportovním marketingu je pro budoucí odborníky ve světě marketingu. Po MBA 1. ročníku ve sportovním managementu, který je společným jádrem zaměřeným na odborné znalosti sportovního podnikání, se MBA 2 v oblasti sportovního marketingu zaměřuje na profesionální integraci. Poskytuje dovednosti potřebné k procvičování ve vesmíru této možnosti a získání znalostí a otázek sportovního marketingu. Příští školní rok bude v říjnu.

2. ročník MBA ve sportovním marketingu má mnoho výhod:

  • Základní kurzy zaměřené na všechny klíčové body marketingu
  • Speciální kurzy, které mají být v popředí marketingu
  • Výstavba profesionálního projektu
  • Profesionální paměť na podporu výstavby profesionálního projektu
  • Otevření do světa marketingu

Prostřednictvím tohoto programu budete schopni získat následující dovednosti:

  • Staňte se profesionálním odborníkem v oblasti marketingu jako celku
  • Obecná obecná znalost marketingového světa
  • Zkoumání nástrojů a strategií
  • Mastery strategických a operačních komunikačních technik s ovládáním nástrojů DTP
  • Silné obchodní dovednosti
  • Manažerské dovednosti (finanční, účetní, rozpočet), stejně jako zvládnutí kancelářských nástrojů
  • Schopnost řídit projekt nebo skupinu (řízení projektů a řízení lidských zdrojů)
  • Schopnost organizovat a naplánovat marketingový projekt
  • Zahájit firmu
  • Mějte profesionální ovládání angličtiny
  • Zvýšené sebevědomí a profesionální profil
  • Plnění jeho profesionálního a osobního projektu

Možnosti programu:

  • Marketingový manažer, produktový manažer, správce sítě
  • Správce úložišť
  • Federace a sportovní kluby
  • Inzerenti a marketingové oddělení ve firmách
  • Společnosti organizující sportovní akce
  • Technický ředitel, manažer logistiky, projektový manažer, manažer, manažer komunikace, mediální koordinátor, pohostinství, sponzorství, VIP Area Management
  • Marketingové a komunikační poradenské agentury prostřednictvím sportu
  • Místní a územní společenství
  • Fitness, pohoda a sportovní aktivity

MBA 2. ročník ve sportovním marketingu

Středně znalosti

  • Hráči na marketingovém trhu a jejich specifika
  • E-business strategie
  • Sportovní marketing
  • Prostředky aktivace

* Nevyčerpávající seznam

Komunikace - události

Využívání a aktivace médií kolem sportovních událostí

Digitální optimalizace událostí a sportovních struktur

* Nevyčerpávající seznam

Profesní nástroje - doplňkové činnosti

Profesionální nástroje

  • Reflexní a profesionální přístup jeho projektu
  • Vytvářejte svůj obrázek prostřednictvím sociálních sítí
  • DTP nástroje
  • Veřejné mluvení
  • Profesionální paměť kolem marketingového problému

Doplňkové činnosti

  • Cesta k objevení sportu včera i dnes
  • Sportovní obchodní konference s odborníky uznávanými ve světě sportu na různých tématech. (PR, komunitní řízení, organizace akcí, dobrovolnictví ve sportu apod.)
  • Obchodní zaměření (zásah manažera, generálního ředitele, marketingového / komunikačního ředitele federace, klubu, značky atd.)
Poslední aktualizace Bře 2020

Informace o škole

Sports Management School est une école internationale spécialisée en Management du Sport. Son positionnement de «Pure player» exclusivement centré sur le Sport Business lui confère une réelle expérien ... Čtěte více

Sports Management School est une école internationale spécialisée en Management du Sport. Son positionnement de «Pure player» exclusivement centré sur le Sport Business lui confère une réelle expérience dans tous les domaines connexes à cet univers, notamment le commerce et la distribution, le marketing, la communication et l’organisation d’événements sportifs. Méně