Jméno mistra MBA ve sportovním managementu
Začátek kurzu Říjen 2019
Trvání 12 měsíců

MBA ve sportovním managementu

Směr a správa sportovních subjektů je rozdílnou výzvou, pokud jde o organizaci a řízení jakéhokoli jiného typu organizace. Logicky ti, kdo jsou odpovědní za řízení sportovních subjektů, budou potřebovat základní znalosti a dovednosti související se strategickým rozhodováním, marketingem, finančním managementem a řízením lidí. Kromě všech těchto kompetencí však budou potřebovat důkladné znalosti idiosynkrasy, vlastních pravidel a motorů změn ve sportovních subjektech.

Co mě přimělo rozhodnout se pro školu, byla pozornost, kterou jsem dostal. Byli velmi ochotni vysvětlit každou z mých pochybností a to nám pomohlo objasnit, jestli jsem hledal to, co jsem hledal.

Celtic Meche
Student SMS

Od správy tělocvičny nebo malého místního klubu po správu fotbalového klubu frontline v mezinárodním kontextu musí sportovní subjekty zajistit záruky příjmů , dobré finanční řízení, přiměřené řízení lidí s profily diametrálně odlišný (od správce instituce, po více či méně profesionalizované vedoucí kádry, po elitní sportovce).

Plány růstu v oblasti sportu získávají nový rozměr, který někteří odborníci vložili mezi účinnost řízení a regulaci vášně pro sport. Sportovní podnikání , bez ohledu na typ organizace nebo konkrétní sport, je založeno na třech hlavních pilířích, které je třeba znát, řídit a rozšiřovat.

Ke zvláštnostem a složitosti světa sponzorství, sportovních výsledků, audiovizuálních práv, školení vysoce výkonných sportovců, odvozených služeb ... byly přidány nové výzvy související s rolí sociálních sítí, hazardní hry se stále objevují. sport, vznik nových uživatelů z popularizace a masifikace určitých sportovních praktik.

Stručně řečeno, směr a řízení sportovních subjektů v příštím desetiletí bude vyžadovat profesionály s novou a širokou vizí, s průřezovými schopnostmi, založenými na znalostech potřeb a možností sportovních subjektů, které rostou a vyvíjejí se v globální a digitální kontext.

cíle

Hlavními cíli tohoto programu jsou: \ t

  • Znát specifika sportovního podnikání a porozumět rozdílům mezi různými sporty, zeměmi a regiony.
  • Trénujte studenty v oblasti strategických a manažerských rozhodnutí ve sportovním průmyslu.
  • Porozumět pilíře sportovního podniku a prohlubují každý ze zdrojů příjmu, její klíčové obchodní a strategie s cílem maximalizovat jejich hodnotu.
  • Vypracovat plány růstu sportovního subjektu, od analýzy příležitostí po zajištění životaschopnosti plánu.
  • Rozvíjet své manažerské dovednosti pro řízení multidisciplinárních a multikulturních týmů.
  • Pochopit právní a etický rámec upravující sportovní svět a jeho vliv na podnikání.

osnovy

MBA ve sportovním managementu a managementu je strukturována na základě následujících témat, která jsou integrována do finálního projektu, který poskytuje nezbytné nástroje pro rozvoj profesionální kariéry v sektoru sportovního podnikání.

Předmět ECTS
1. Sportovní prostředí a jeho globální trh 3
2. Strategické řízení 3
3. Sportovní marketing a sponzorství 5
4. Hospodářské, finanční a fiskální řízení 4
5. Podnikání ve sportovním areálu 5
6. Audiovizuální práva ve sportu 3
7. Digitální podnikání ve sportu 2.5
8. Řízení sportovních výkonů 3
9. Provoz a organizace podniku 3
10. Právo v oblasti sportu 3
11. Talent management a manažerské dovednosti 4
12. Technologie, informační systémy a digitální transformace sportovních organizací 4
13. Volitelné předměty
Podnikání a inovace
Trh sportovních přenosů
Veřejné politiky v oblasti sportu
Organizace a marketing mezinárodních sportovních akcí (Paříž)
zvolte 7.5
2.5
2.5
2.5
5
14. Závěrečný magisterský projekt 10
Celkem 60

1. sportovní prostředí a jeho globální trh

Předmět, který studenta představí v kontextu sportovního podnikání na celém světě a analyzuje rozdíly, které existují na různých trzích a sportu. Zavádí se koncept mezinárodní správy sportu: Znát organizace, které řídí a regulují sport na národní a mezinárodní úrovni, jakož i jejich jurisdikci a hierarchii.

2. Strategické řízení

Sportovní subjekty, jako každá jiná společnost, by měly svůj management založit na střednědobé a dlouhodobé strategii. Tento předmět seznámí studenta s teoretickými základy a metodologickými základy strategického řízení a implementací podnikových strategií.

3. Sportovní marketing a sponzorství

Značka sportovní organizace je jedním z nejdůležitějších aktiv ve sportovním průmyslu, pilířem, na kterém je postaven sponzorský obchod, prodej merchandisingu a licencí, a je také předmětem firemní komunikace a vztahy s veřejností Analýza současných sponzorských strategií a vývoje odvozeného z digitalizace. Výzvy asociace značky budou probíhat na různých médiích as různými cíli, porozumění rizikům přepadení marketingu. Předmět se prohlubuje také v oblasti merchandisingu a licence na značku.

4. Hospodářské, finanční a fiskální řízení

Finanční řízení je v nejskromnější sportovní organizaci i v nejuznávanějším sportovním klubu základním kamenem přežití a růstu instituce. Realizace investic, kontrola pracovního kapitálu, řízení zdrojů, úvěrový trh, musí být oblastmi, které manažer sportovních subjektů zná a dominuje. Existuje jen málo klubů, které zaznamenaly zpomalení svých sportovních trajektorií v důsledku významné nerovnováhy mezi jejich sportovní kapacitou a finanční kapacitou. Dobrý management by se měl snažit překonat obtíže, které může taková nerovnováha způsobit.

5. Obchod v sportovní aréně

Podnik vytvořený v rámci sportovního areálu v některých sportech a kategoriích, nejdůležitější zdroj příjmů sportovní organizace. Od prodeje vstupenek a sezónních vstupenek po vytvoření prohlídky zařízení, přes stravovací služby nebo pronájem zařízení pro jiné akce. Internet a mobilní zařízení revolucionizují zážitek z nakupování a přímý vztah se spotřebiteli a přinášejí nové možnosti v zážitku v areálu.

6. Audiovizuální práva ve sportu

Využívání audiovizuálních práv je stále důležitějším prvkem ve výkazech zisku sportovních subjektů a soutěží. Z tohoto důvodu toto téma prohloubí trh s televizními právy v různých zemích světa, jakož i internet, OTT a nové možnosti spotřeby a nový konkurenční rámec. Ve světě fotbalu procházejí smlouvy o audiovizuálních právech neustále transformací a vývojem v modelech využívání, jakož i v jejich oceňování a komercializaci na celém světě.

7. Digitální podnikání ve sportu

Předmět se zabývá digitální strategií sportovních subjektů, digitálním marketingem jako průřezovým nástrojem pro aktivaci a příležitostmi, které digitální kanály otevírají pro růst příjmů. Sportovní subjekty se staly součástí zábavních a komunikačních společností. A z této role spravují digitální publikum mnohem větší než média. Jaké jsou klíče pro řízení digitálního podnikání a jakou strategii je třeba použít k maximalizaci hodnoty a výnosů značky?

8. Řízení sportovních výkonů

Vývoj sportovního subjektu se vyvíjí souběžně s jeho sportovními výsledky a výkonem sportovců a týmů, které propaguje. Počet členů, prodej vstupenek, hodnota jejich audiovizuálních práv a sponzorství budou vždy spojeny s těmito výsledky, bez ohledu na rozdělení, ve kterém se naše entita pohybuje. Znát schopnosti, které máme, zvýšit výkon sportovců, zlepšit skupinovou dynamiku v týmovém sportu, identifikovat klíče k objevování nových talentů, řídit různé osobnosti, podporovat ty nejlepší sportovce v jejich osobním rozvoji a Jakmile je talent uchován, jedná se o některé ze složitých úkolů týkajících se řízení sportovních výkonů institucí, které musíme řídit.

9. Provoz a organizace podniku

Sportovní subjekty, stejně jako každá společnost, musí reagovat na obchodní organizaci, která maximalizuje své výsledky. Jaká je organizační struktura sportovního subjektu? Existují modely úspěchu, které lze replikovat? Na druhé straně, pokud existuje prostředí, ve kterém je složitost operací nepřímo úměrná jeho viditelnosti, jedná se o sport. Z mnoha hledisek se musíme zaměřit na: správu prostor a sportoviště, správu jízdních řádů, kapacitu a mobilizaci velkých skupin lidí, bezpečnost v době maximální kapacity atd. Předmět umožní pochopit pracovní toky ve sportovních subjektech a jak by měly být obchodní procesy a činnosti navrženy pro dobrou koordinaci mezi různými odděleními.

10. Právo v oblasti sportu

Stejně jako v jakémkoli jiném hospodářském odvětví se sportovní odvětví řídí různými právními rámci každé země a také vlastními předpisy nadnárodních subjektů, kterým je svěřena rozhodčí odpovědnost. Na druhé straně sportovní subjekty podléhají stejným zákonům jako každá společnost, i když s určitými zvláštnostmi, které je třeba vědět.

11. Talent management a manažerské dovednosti

V předchozích modulech jsme již pracovali na organizaci, která přesahuje sportovní aktivity a na řízení sportovního talentu, ale pro to vše funguje, vyžaduje management interdisciplinární tým profesionálů, se kterým bude řídit motivaci, kompetence a kompenzaci. . I když je pravda, že sportovní subjekty mají obvykle vysokou hodnotu poskytovanou pocitem příslušnosti k dané instituci, je nezbytné jej řídit a posilovat, aby bylo dosaženo optimální možné účinnosti v optimálním pracovním prostředí. Vedoucí role navíc vyžaduje dovednosti v oblasti řízení lidí, emoční inteligence a týmové motivace.

12. Technologie, informační systémy a digitální transformace sportovních organizací

Sportovní subjekty jsou tradičně sektorem s nízkou úrovní technologické implementace. Informační systémy jsou však nezbytnými nástroji v jakékoli oblasti práce a klíčovým prvkem pro efektivitu. Předmět poskytne nezbytné koncepty k pochopení toho, jaké jsou technologické nástroje, které sportovním organizacím umožňují zlepšit jejich konkurenceschopnost a jak analýza dat může poskytnout lepší porozumění podniku. Proces digitální transformace nesouvisí pouze se zaváděním digitálních nástrojů, ale se změnou organizační kultury společností a způsobu, jakým provádějí své obchodní procesy. Koncepty, jako je agilní řízení, práce pro milníky, používání nástrojů pro spolupráci může znamenat zásadní změnu, pokud jde o propagaci sportovní organizace.

13. Volitelné předměty

Program umožňuje výběr několika specializačních předmětů pro přidání 7,5 ECTS kreditů.

13a. Podnikání a inovace

Inovace obvykle spojujeme s kreativitou a část procesu se účastníme celku. Inovační procesy a úspěšné podnikatelské zkušenosti však mají mnoho metod a houževnatosti. V tomto předmětu studenti získají základní znalosti a dovednosti, aby se stali falšovateli inovativních projektů ve svých organizacích.

13b Trh sportovních přenosů

Dobrý výkon na trhu s převody může znamenat úspěch nebo zničení sportovní organizace. V tomto předmětu přezkoumáme písemná a nepsaná pravidla trhu s převody a některé základní dovednosti potřebné pro interakci v rámci tohoto trhu.

13c. Veřejné politiky v oblasti sportu

Jaké jsou veřejné politiky podporující sociální sport inkluzivním a rovnocenným způsobem? Co by měla veřejná správa dělat, aby propagovala sport na místní úrovni s cílem veřejného zdraví? Jakou kapacitu mají veřejné politiky na podporu sportu s cílem vytvořit sportovce světové úrovně?

Tento předmět hodnotí roli a odpovědnost veřejné správy při propagaci sportu z jejich sociálních i konkurenčních aspektů.

13d Organizace a marketing mezinárodních sportovních akcí (Paříž)

Studenti, kteří se tento volitelný předmět, budou cestovat do Paříže na dva celé týdny. Tento volitelný předmět se zaměřuje na porozumění zvláštnostem významných mezinárodních událostí.

Výuka se bude konat v centrále SMS v Paříži a bude probíhat v angličtině. V rámci programu aktivit se uskuteční návštěvy těchto sportovních institucí a organizací:

  • Organizační výbor olympijských her v Paříži 2024
  • Organizačního výboru Světového poháru v ragby France 2023
  • Vybavení Mezinárodní tenisový turnaj Roland Garros

14. Závěrečný magisterský projekt

Magisterský závěrečný projekt zahrnuje veškeré učení, které student získal v průběhu Master v různých předmětech. Pro jeho realizaci pracujete ve skupině, protože cílem je pokud možno to, aby práce aproximovala realitu profese. Bude spočívat v realizaci podnikatelského plánu ve sportovním subjektu se briefingem o cílech a potřebách a tam, kde bude požadováno, aby student prokázal, že je schopen aplikovat všechny znalosti vyučované v různých předmětech a realizovat projekt od začátku do konce. .

Závěrečný projekt bude vypracován ve skupinách 3 nebo 4 studentů, kteří budou mít lektora od definice projektu až po jeho konečnou prezentaci nebo obhajobu.

Rozvoj managementu

Studenti se zúčastní koučovacího programu zaměřeného na vývoj metodiky pro trvalé zlepšování:

  • Zlepšení potřebuje detekci.
  • Definice cílů a lhůt.
  • Řízení průběhu
  • Vyhodnocení výsledků.
  • Stanovení nových výzev.

Obchodní simulátory

Použití simulátorů nám umožňuje umístit vzdělávací aktivity do téměř reálného prostředí, kde úspěch nebo neúspěch závisí nejen na našich činech, ale také na činech našich konkurentů, takže rozhodnutí, která činíme, budou také vyžadovat znalosti a analýzu vaší činnosti

Simulátory nám umožní hrát různé role a číst stejnou realitu z různých perspektiv.

Venkovní trénink

Venkovní konference spočívají v provádění aktivit souvisejících se světem sportu, které nám umožňují vyhodnotit a rozvíjet naši týmovou a vůdčí schopnost.

SMS má tým koučů s rozsáhlými zkušenostmi v manažerském školení, které nám pomohou uvést rozvoj manažerských dovedností do každodenního prostředí, což nám umožní exponenciálně rozvíjet naše manažerské dovednosti.

doplňkové činnosti

V rámci programu činnosti, budou organizovány různé aktivity, které doplňují kurzy:

  • Návštěva sportovních zařízení několika subjektů:
    • FC Barcelona
    • RCD Espanyol
    • High Performance Sports Center (CAR)
    • Girona FC
    • Reial Club de Tenis Barcelona
    • Okruh Catalunya Formule 1
    • Návštěva Nou Camp Experience FC Barcelona a olympijského muzea v Barceloně
  • Mistrovské v reprezentativních místech:
  • FC Barcelona
  • RCD Espanyol
  • Outdoorové aktivity, které jsou součástí plánu rozvoje managementu

Pracovní příležitosti

Studenti, kteří absolvují tento Magistr, si mohou rozvinout svou profesionální kariéru na následujících manažerských pozicích:

  • Profesionální fotbalové kluby
  • Kluby v jiných sportech
  • Národní nebo mezinárodní sportovní organizace.
  • Společnosti věnované sportovnímu odvětví.

Učitelský personál

120827_MicahelTapiro.jpg 120828_CintoAjram.jpg

Michael začal svou sportovní kariéru jako ragbyový hráč na Stade Français. O několik let později se rozhodl podniknout a založit Pařížský Neuilly Rugby Club. O několik let později založil agenturu Au delà du sport, která se specializovala na vztah mezi sportem a obchodním managementem.

Souběžně se Michael učil marketingu více než 15 let, až do roku 2010 se rozhodl založit vlastní školu vytvořením Sportovní školy managementu (SMS), obchodní školy specializované na sportovní management, jejíž je nyní zakladatelem a profesorem .

Profesionální svět marketingu a sponzoringu, zejména sportovní, s více než 12 let zkušeností v různých nadnárodních společností, jako je Banco Sabadell, Curych pojištění nebo Futbol Club Barcelona.

Zakladatel CA Sports Marketing, společnost zaměřená na aktivaci a zprostředkování sponzorských smluv. V současné době také rozvíjí poradenskou oblast institutu Johan Cruyff. Je sponzorem a profesorem marketingu sportu u hlavních mistrů a postgraduálních studentů Španělska.

120829_XavierVilaseca.jpg 120830_XavierBoixeda.jpg

IP specializovaný právník

A konečně, v náboru sportovci dohody vydavatelů (v obrazových práv a využití). Jeho vize jako sportovní poradce a plánovač událostí v posledních 5 let odborné praxe absolvovat odborné znalosti iz pohledu marketingu a financí, a dávat to přidanou hodnotu v oblasti sportovního podniku.

Po dobu 5 let byl zodpovědný za rozvojové projekty zařízení FC Barcelona, které dosáhly významného zvýšení výnosů z komerčního využití. Předtím byl zodpovědný za projekt CRM a zákaznický servis ve stejné instituci.

Od roku 1996 je spojen s projekty e-Business. V roce 2012 nastoupil do Onebox Ticket Management jako partner a generální ředitel. V roce 2016 založil Start-IT Studio pro poskytování konzultačních služeb a vytváření startupů v technologické oblasti.

120831_AlbertGomaCribillers.jpg 120832_UnaiConchaOlabarrieta.jpg

Sports Marketer s více než 6 lety zkušeností na komerčních pozicích ve světě sportu a zábavy v Londýně. Konkrétněji související s projekty rozvoje digitálního podnikání, využíváním komerčních licencí a implementací Ticketových služeb

V současné době jako New Business Manager pro digitální oddělení. Před F1 pracuji ve společnosti Viagogo, přední společnosti na sekundárním trhu vstupenek na sportovní akce s odpovědností za otevření a rozvoj podnikání na jihoevropském trhu. Přilákat tak do společnosti nové kluby a špičkové sportovní soutěže.

V odvětví online her pracuje od roku 2008 a plní různé úkoly, vždy spojené s marketingovými odděleními. Začal pracovat pro NetBet v jeho centrále v Londýně a v roce 2010 se přestěhoval do Barcelony, aby se připojil k Suertii, jako asistent marketingového oddělení.

Po třech letech v barcelonské společnosti a dalším v RetaBETu odešel pracovat pro Mediapro, konkrétně v digitální části bein SPORTS jako B2C Manager, kde strávil dva a půl roku. Od března 2018 pracuje pro Estonskou společnost The Coin Gaming Group, specializující se na online hraní s kryptoměnami, jako vedoucí regionu LATAM.

120833_NuriaSoler.jpg 120834_SergiMesonero.jpg

Zakladatelka a ředitelka poradny věnované růstu a rozvoji potenciálu lidí a týmů: Alter Ego Sports

Mentor ve vedení a sociálních dovednostech, specializovaný na High Performance. Trenér a trenér lidí a týmů v oblasti obchodu a sportu.

Praktický lékař v NLP (Neurolinguistic Programming). Podnikatelka a manažerka s více než 18 lety zkušeností, členka správní rady barcelonského marketingového klubu od roku 2010 a členka „katalánské sportovní poradní rady“ Generalitat de Catalunya jako generální sekretářka od roku 2011.

Sergi Mesonero je spoluzakladatel a ředitel strategie Liga de Videojuegos Profesional, největší e-sportovní organizace ve španělském jazyce.

Je také ředitelem předsedy Esports katolické univerzity v Murcii (UCAM). Dříve rozvíjel svou profesní kariéru v oblasti nekomerční distribuce a výstavy filmů, režíroval několik filmových festivalů a ocenění a podílel se na tvorbě barcelonské festivalové platformy.

120835_RaulCipres.jpg 120836_RafaelStaat.jpg

Raúl Ciprés je průmyslovým technickým inženýrem z Katalánské polytechnické univerzity. Master Of Sports Management and Marketing od La Salle-JCI. Zakládající partner a generální ředitel Creativialab, BTL Marketing Agency věnovaná marketingu Sports and Social Pro. Partner a CMO spouštěcího iWOPI. Partner Startup EASY TRAVEL vítěze ceny Airbnb Travel Tech Award. Bývalý člen představenstva - Marketing Area - Aliance a rozšíření klubu Joventut Badalona (Club Liga ACB). Byl generálním marketingovým ředitelem fotbalového klubu RCD Espanyol. Vývoj projektu nového stadionu RCD.

Byl marketingovým ředitelem Real Club de Polo de Barcelona. Byl marketingovým ředitelem klubu Joventut Badalona Club Endesa Basketball League. Vyučuje a přednáší na Master of Marketing Management na EAE Business School, Master in Sports Marketing na UAB-Johan Cruyff Institute, Tecnocampus Mataró UPF, postgraduální sportovní žurnalistiku na Blanquerna - Ramon Llull University a ESADE.

Specializuje se na Branding, Sponzorství, Sportovní marketing, Strategické plány, Marketingové plány, Kreativní konceptualizaci, Branding, Nové technologické plány BTL.

Rafael je ředitelem barcelonské kanceláře agentury Yeesss, která se věnuje vytváření digitálního obsahu pro značky, kluby a sportovce se sídlem v Paříži.

Před vstupem do tohoto projektu pracoval pět let v oddělení komunikace fotbalového klubu Barcelona, mimo jiné řídil sociální sítě prvního týmu.

Podílel se také na vývoji online strategie pro elitní společnosti a sportovce.

120837_SergiVieta.jpg 120838_VanessaBasora.jpg

S titulem v oboru Business Administration and Management od ESADE, Sergi rozvíjel většinu své profesionální kariéry ve fotbalovém průmyslu, pracoval pro agentury, producenty, kluby a asociace a získal globální vizi tohoto podnikání. Svůj vztah ke sportu zahájil poskytováním finančního poradenství klubům a dalším společnostem v odvětví volného času z fotbalové evropské jednotky KPMG ve Velké Británii. Po návratu do Barcelony realizuje několik projektů a začíná spolupracovat s agenturou Mediaiasports Media Mediasports Marketing, kterou později integruje, aby vedl fotbalovou divizi, poskytoval poradenství klubům, soutěžím a značkám spojeným se světem fotbalu.

Za několik let se Sergi připojí k fotbalovému výboru Mediapro Group a řídí činnost LFP World Challenge, strategického mezinárodního rozvojového projektu LaLiga. V roce 2016 převzal na žádost nové nemovitosti, čínské skupiny DDMC, generální ředitelství Granada CF, pilotování přechodu a položení základů pro profesionální, digitální a udržitelné vedení klubu. Od začátku letošního roku je Sergi generálním ředitelem sportovní agentury Onside Sports Iberia, dceřiné společnosti Lagàrdere Sports Group.

Vášnivý svět sportu, který začal její sportovní kariéru jako tenistka a profesionální trenér.

Vystudovala obor Business Administration and Management (UVIC), magisterský titul v oboru marketingu a digitálního podnikání (ESADE).

Svou profesní kariéru nasměroval do světa marketingu a sportu. Pracoval více než 11 let ve společnosti FC Barcelona, kde rozvíjel různé pozice v oblasti marketingu, komunikace a reklamy, mezi které patří vedoucí marketingu a vedoucí sportovního marketingu. V současné době je ředitelem značky Sevilla FC.

Vanessa má rozsáhlé zkušenosti v oblasti marketingu, brandingu, digitální komunikace a komunikace.

120839_RaydeLuisBaez.jpg 120840_SerafinIbanezBailey.jpg

Dominikánský ekonom, před 14 lety se přestěhoval do Barcelony a více než 10 se věnovalo sportovnímu odvětví. Byl generálním ředitelem mezinárodní agentury WWP pro jižní Evropu a Ameriku a řídí operace na Pyrenejském poloostrově. Předtím byl spoluzakladatelem sponzorského oddělení a vedoucím digitálního a obsahového oddělení Euroligy Basketball.

Během své kariéry pracoval na komerčních a aktivačních projektech s NBA a desítkou svých franšíz, LaLiga, Major League Baseball a několika jeho týmů, Královskou španělskou fotbalovou federací (RFEF), FC Barcelona, Real Madrid, Valencia CF, Rakuten, TAG Heuer, BMW, Banco Santander, Red Bull, TIDAL, New Balance, Turkish Airlines, BWIN, Adidas, 2K Sports, Nike, Spalding, Efes Pilsner, Intersport, New Era Cap, Beats by Dre a Upper Deck, kromě jiných značek, vždy generují návratnost investic.

Marketingový a komerční profesionál s více než patnáctiletou mezinárodní zkušeností se specializací na sportovní marketing a sponzorství.

Jeho minulá a současná kariéra zahrnuje řízení projektů se značkami, sportovci, kluby, agenturami, federacemi a médii ve sportovních a zábavních prostředích pro EMEA, APAC a Americas. Nasbírejte více než 200 akcí mezi oblíbené sporty: Fotbal, Basketbal, Motocykl, Surfování a prémie: Tenis, Golf, F1, Plachtění, Jezdecké, Polo. Svou kariéru zahájil v mnohonárodním Sportsworld Media

Program se vyučuje na:
  • španělština
Poslední aktualizace Září 15, 2019
Tento kurz je Studium v kampusu
Start Date
Říj 2019
Duration
12 měsíců
Denní studium
Price
11,500 EUR
Deadline
Podle místa
Podle data
Start Date
Říj 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek

Říj 2019

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date