MBA v řízení luxusní značky
Glasgow Caledonian University, London (GCU London)
Klíčová informace
Umístění kampusu
London, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 - 2 rok
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
GBP 16 800 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* plný úvazek
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Tento inovativní program MBA reaguje na rostoucí poptávku po kvalifikovaných manažerech důkladným porozuměním strategiím a nástrojům řízení luxusní značky.
Program navazuje na úspěch marketingu MBA Luxury Brand Marketing a nadále poskytuje vynikající platformu pro zkoumání vývoje globálního luxusního trhu.
Program MBA Luxury Brand Management je navržen tak, aby kandidátům, kteří mají příslušné manažerské zkušenosti, poskytl pokročilé znalosti a dovednosti pro postup na další úroveň jejich kariéry.
Konstrukce programu pomůže studentům získat hluboké porozumění složitosti řízení v kontextu luxusních organizací, zejména proto, že se luxusní trhy stále více stávají konkurenceschopnějšími a multidimenzionálnějšími a spotřebitelé luxusu se stávají více polarizovanými.
V celém programu je kladen velký důraz na sběr a analýzu dat za účelem podpory komplexního rozhodování. Studenti budou rozvíjet analytické dovednosti nezbytné k prozkoumání široké škály problémů ovlivňujících luxusní sektor a schopnosti konstruovat kreativní řešení. Aktivní zážitkové učení umožní studentům rozvíjet strategické myšlení, vedení, interpersonální a skupinové dovednosti a hlubší podnikatelský rozhled. Možnosti řešení problémů budou také rozvíjeny prostřednictvím případových studií, obchodních her a projektu živých briefů, vytvořeného ve spolupráci s předními luxusními organizacemi.
Luxusní značky budou i nadále uspět díky klíčovým prvkům autenticity, exkluzivity a řemeslného zpracování, ale ty je dnes třeba vyvažovat přístupem 24/7 a bezprostředností a odrážet pokroky v digitálních technologiích a rostoucí sílu spotřebitele. MBA Luxury Brand Management zkoumá, jak luxusní značky potřebují najít inovativní způsoby, jak řešit klasický kompromis mezi vzácností a globální expanzí.
Přijímací řízení
Osnovy
Základní moduly
Luxusní perspektivy a praxe
Navrženo tak, aby kriticky posoudily složitost luxusního konceptu a vývoj globálního luxusního sektoru. Studenti budou analyzovat, jak se vnímání luxusní hodnoty vyvíjí v různých kontextech produktu/trhu, a prozkoumají, jak charakteristiky jednotlivých spotřebitelů, sociální dynamika a faktory související se značkou ovlivňují rozhodnutí o nákupu luxusních produktů a služeb.
Finance a správa majetku
Rozvíjí kritické povědomí o moderním řízení majetku a navazuje na předchozí expozici studentů principům a technikám finančního řízení. Modul se zaměří na všechny tři hlavní aspekty správy majetku, což by bylo: vytváření bohatství, zachování bohatství a převod majetku.
Luxusní distribuce a maloobchod
Poskytuje kritickou analýzu trendů a vývoje managementu s ohledem na maloobchod a distribuci luxusního zboží a služeb. Jsou zvažovány rozměry luxusního maloobchodního zážitku - se zvláštním důrazem na vytvoření rozdílné výhody prostřednictvím tvorby obrazu obchodu a zákaznického servisu.
Strategické vedení a společenská odpovědnost
Umožňuje studentům kriticky analyzovat role, které hrají manažeři při formulování, implementaci a hodnocení strategie v rámci organizací v luxusním sektoru. Studenti se vyzývají, aby přemýšleli o důležitosti vedení při rozvoji, ochrana a využívání strategických schopností v rámci organizací. Modul je navržen tak, aby pomohl studentům převzít významnou vedoucí roli v jejich budoucí kariéře v luxusním sektoru.
Strategické řízení značky
Zkoumá podstatu a roli produktu z pohledu dodání značky a zkušeností napříč řadou luxusních odvětví. Zdůrazňuje význam efektivního řízení značky v odvětví luxusního zboží a služeb prostřednictvím podrobného zvážení relativní literatury, podpořené kontextovými příklady.
Právní aspekty managementu značky
Zaměřuje se na a kontextualizuje specializované aspekty práva tak, aby byly přístupné těm, kteří nemají předchozí právní studium práva nebo regulace duševního vlastnictví. Poskytuje základy pro kritické, analytické a právně kreativní myšlení při zkoumání právních otázek souvisejících s ochrannými známkami, doménová jména, vydávání, práva na design, patentová práva, autorská práva, a otázky týkající se reklamních standardů.
Výzkumný projekt: Návrh a metody
Seznamuje studenty s výzkumnými přístupy a dovednostmi řízení času, které jsou nezbytné pro jejich výzkumný projekt. Modul poskytuje základní znalosti o designu výzkumu napříč klíčovými oblastmi a přijímá kritickou perspektivu při porovnávání a kontrastování alternativních modelů výzkumu.
Disertační práce
Posledním prvkem programu je disertační práce, která vám poskytuje příležitost navrhnout a provést kus originálního výzkumu ve selektivní oblasti Luxury Brand Marketing. V rámci výzkumu mají studenti možnost aplikovat teorie, koncepty, teorie a rámce zavedené v modulech, které byly dříve vyučovány. Disertační práce může převzít jednu ze tří forem: Projekt aplikovaného výzkumu, poptávkový projekt nebo projekt Business Consultancy.
Výuka a učení
Studenti studující MBA Luxury Brand Management budou součástí malé a zaměřené třídy, směs místních a zahraničních studentů, kteří sdílejí odborné znalosti v oblasti řízení a těží z výuky prvotřídních profesorů, s výzkumem a odbornými zkušenostmi a úzkými vazbami na průmysl.
Rozmanitost a zkušenosti, které do třídy přináší každý jednotlivec, jsou jednou z hlavních silných stránek MBA v roce 2006GCU London. Program je navržen tak, aby podporoval neformální vzájemnou podporu a sítě pro sdílení znalostí, což jim pomáhá stát se účinnými, nezávislými, celoživotními studenty. Mezinárodní akademici z Francie, Španělsko, Itálie, Tchaj-wan, Čína a USA navštívili,GCU London aby získali vhled do naší výuky.
Kariérní možnosti
Příležitosti absolventů
Předchozí absolventi MBA pokračovali v budování silné kariéry v globálně uznávaných organizacích. Naši mezinárodní absolventi pokračovali v získávání zaměstnání ve svých domovských zemích v Evropě, Indii, Pákistánu, Nigérii, Kanadě, Mexiku, Indonésii a Číně.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
MBA v řízení luxusní značky
- Montreux, Švýcarsko