MBA v oboru mezinárodního obchodního marketingu

Všeobecné informace

Popis programu

organizace

Zda organizovat přítomnost společnosti na pořadu, určit správné komunikační kanály, přizpůsobit svůj produkt místnímu trhu, porozumět nákupnímu chování spotřebitelů nebo zdůraznit své produkty, související funkce Mezinárodní marketing je nezbytný pro to, aby značka uspěla ve svém mezinárodním rozvoji. Abychom vyhověli těmto potřebám, ILCI Business School se rozhodla otevřít specializaci Marketing a digitální.

Za dva roky program MBA v oboru mezinárodní obchodní specializace Marketing

Na základě mezinárodního obchodního MBA umožňuje studentům získat dovednosti potřebné k rozvoji mezinárodního podnikání a specializovat se na jednu z 5 certifikačních dovedností, které se týkají návrhu marketingových prvků umožňujících společnosti propagovat produkty a služby v mezinárodním měřítku.

AIMaD MBA se zaměřuje konkrétněji na marketing produktů a zákaznický marketing, což umožňuje studentům operativním způsobem se podílet na věrnosti zákazníků a rozvoji prodeje prostřednictvím reálných nebo digitálních kanálů.

Kromě výše definovaných cílů školení, cílů marketingové specializace

  • Zvládněte nástroje marketingu a digitálního marketingu
  • Umět analyzovat a porozumět konkrétnímu trhu
  • Definujte marketingovou strategii
  • Definujte provozní umístění produktu, značky nebo společnosti na národním nebo mezinárodním trhu.
  • Podílet se na tvorbě a realizaci marketingové strategie
  • Změřte účinnost prováděných akcí.
  • Vypracovat inovační strategii produktu128614_rsz_icons8-team-m0oste_mjsi-unsplash.jpg

silné

  • Certifikovaný titul úrovně I (2)
  • Pořízení marketingových nástrojů a digitálního marketingu
  • Poznejte digitální transformaci na mezinárodních burzách a používejte digitální nástroje přizpůsobené cílenému trhu
  • Specializace na rozvoj mezinárodního obchodu
  • Ponoření do profesionálního světa

příležitosti

  • Mezinárodní manažer vztahů se zákazníky
  • Manažer mezinárodní podpory prodeje
  • Vedoucí projektu nebo mezinárodní marketingové mise
  • Vedoucí (fe) mezinárodní značky
  • Web Marketing Manager

Dotyčná veřejnost

Úroveň Bac 3 v ekonomii nebo managementu nebo Bac 4 v mezinárodním marketingu nebo mezinárodním managementu

program

1. a 2. rok

  • Mezinárodní směnný rámec
  • Mezinárodní smlouvy
  • Techniky mezinárodního prodeje
  • Mezinárodní nabídkové řízení
  • Interkulturní management
  • Geopolitika - country přístup
  • Vedení a řízení
  • Výběr marketingové sítě a nastavení distribuční sítě
  • Měření marketingové a prodejní výkonnosti
  • Mezinárodní strategie rozvoje podnikání
  • Mezinárodní podpora prodeje
  • Řízení projektů
  • Profesionální koučování
  • Značkový marketing
  • Kreativní a reklamní strategie
  • CRM (řízení vztahů se zákazníky)
  • Průzkum trhu a hodinky
  • Mezinárodní řízení rizik
  • Mezinárodní marketing
  • SEM SEO SA SMO
  • Velké distribuční zboží
  • Mezinárodní obchodní vyhlídka
  • Velký datový seminář
  • Inovační seminář tvorby projektů
  • Strategie sociálních médií
  • Jazyk a kultura
  • Obchodní návštěvy
  • Profesionální projekt
  • Mise v podnikání
Poslední aktualizace Bře 2020

Informace o škole

The Institut de Langues et de Commerce International (ILCI) is a private institution of higher education. Founded in 2004, the Institut de Langues et de Commerce International is an International Busi ... Čtěte více

The Institut de Langues et de Commerce International (ILCI) is a private institution of higher education. Founded in 2004, the Institut de Langues et de Commerce International is an International Business School and a Language Institute offering a wide range of specialized programs in General Management, International Business, Marketing, Communication and Languages in 3 or 5 years. The ILCI is a Business School welcoming diversified profiles in an international environment focused on business, innovation and communication. We also aim for our students to improve their language skills in French, English or Chinese in order to become business leaders who take initiatives and can work on multicultural teams. Méně
Paříž , Paříž + 1 Více Méně