Úvod
Tento inovativní program MBA reaguje na rostoucí poptávku po kvalifikovaných manažerech s důkladným pochopením strategií a nástrojů pro správu luxusních značek.
Program staví na úspěchu MBA Luxury Brand Marketing a nadále poskytuje vynikající platformu pro zkoumání vývoje globálního trhu luxusů.
Program MBA Luxury Brand Management je navržen tak, aby uchazečům, kteří mají příslušné manažerské zkušenosti s odbornými pokročilými znalostmi a dovednostmi, umožnil přejít na další úroveň své kariéry.
Návrh programu pomůže studentům získat hluboké pochopení složitosti řízení v kontextu luxusních organizací, zejména proto, že luxusní trhy jsou stále konkurenceschopnější a více-dimenzionální a luxusní spotřebitelé se více polarizují.
V rámci programu se klade velký důraz na shromažďování a analýzu dat na podporu komplexního rozhodování. Studenti budou rozvíjet analytické dovednosti potřebné pro zkoumání široké škály otázek ovlivňujících luxusní sektor a schopnost konstruovat kreativní řešení. Aktivní zkušenostní učení umožní studentům rozvíjet strategické myšlení, vedení, interpersonální a skupinové dovednosti a hlubší podnikatelský výhled. Schopnosti řešení problémů budou také rozvíjeny prostřednictvím případových studií, obchodních her a živých briefingových projektů vytvořených v partnerství s předními luxusními organizacemi.
Luxusní značky budou i nadále uspět prostřednictvím klíčových prvků autenticity, exkluzivity a řemeslného zpracování, ale dnes musí být vyváženy 24/7 přístupem a bezprostředností a odrážet pokrok v oblasti digitálních technologií a rostoucí sílu spotřebitele. Řízení luxusních značek MBA zkoumá, jak luxusní značky potřebují najít inovativní způsoby řešení klasického kompromisu mezi raritou a globální expanzí.
Core moduly
Luxusní perspektivy a praxe
Navržen tak, aby kriticky posoudil složitost luxusního konceptu a vývoje globálního luxusního sektoru. Studenti budou analyzovat, jak se vnímají luxusní hodnoty napříč různými kontexty produktů a trhů, a prozkoumají, jak charakteristiky jednotlivých spotřebitelů, sociální dynamika a faktory související se značkami ovlivňují rozhodnutí o nákupu luxusních výrobků a služeb.
Finance a správa majetku
Rozvíjí kritické povědomí o moderním managementu bohatství a staví na dřívějším vystavení studentů zásadám a technikám finančního řízení. Modul se zaměří na všechny tři hlavní aspekty správy majetku, což by bylo: tvorba bohatství, zachování bohatství a převod bohatství.
Luxusní distribuce a maloobchod
Poskytuje kritickou analýzu trendů managementu a vývoje s ohledem na maloobchod a distribuci luxusního zboží a služeb. Jsou uvažovány dimenze luxusních obchodních zkušeností - se zvláštním důrazem na vytváření rozdílové výhody prostřednictvím vytváření obrazů obchodů a služeb zákazníkům.
Strategické vedení a společenská odpovědnost
Umožňuje studentům kriticky analyzovat role, které manažeři hrají při formulaci, implementaci a hodnocení strategie v organizacích v luxusním sektoru. Studenti jsou povzbuzováni, aby se zamysleli nad významem vedení ve vývoji, ochraně a využívání strategických schopností v rámci organizací. Modul je navržen tak, aby pomohl studentům převzít významnou vedoucí úlohu v jejich budoucí kariéře v luxusním sektoru.
Strategické řízení značky
Zkoumá povahu a úlohu produktu z pohledu dodávek značky a zkušeností napříč celou řadou luxusních odvětví. Zdůrazňuje význam efektivního řízení značky v sektoru luxusního zboží a služeb prostřednictvím podrobného zvážení relativní literatury, podpořené kontextovými příklady.
Právní aspekty řízení značky
Zaměřuje se na kontextové aspekty práva a kontextualizuje je tak, aby byly přístupné těm, kteří nemají předchozí právní studii práva nebo nařízení o duševním vlastnictví. Poskytuje základy pro kritické, analytické a právně kreativní myšlení při zkoumání právních otázek souvisejících s ochrannými známkami, názvy domén, propouštěním, právy na design, patentovými právy, autorskými právy a otázkami týkajícími se reklamních norem.
Výzkumný projekt: Návrh a metody
Seznámí studenty s výzkumnými přístupy a dovednostmi řízení času, které jsou nezbytné pro jejich výzkumný projekt. Modul poskytuje základní znalosti o návrhu výzkumu napříč klíčovými oblastmi a zaujímá kritickou perspektivu při porovnávání a srovnávání alternativních výzkumných modelů.
Disertační práce
Závěrečným prvkem programu je disertační práce, která vám dává možnost navrhnout a provést originální výzkum v oblasti selektivního marketingu luxusních značek. V rámci výzkumu mají studenti možnost aplikovat teorie, koncepty, teorie a rámce zavedené v modulech, které byly dříve vyučovány. Disertační práce může mít jednu ze tří forem: projekt aplikovaného výzkumu, projekt poptávky nebo projekt obchodního poradenství.
Učení a učení
Studenti studující MBA luxusní značky Management bude součástí malé a zaměřené třídy, kombinace místních a mezinárodních studentů, kteří sdílejí odborné znalosti v oblasti řízení a těží z výuky profesorů světové třídy, s výzkumem a profesionální zkušenosti, stejně jako úzké vazby na průmysl.
Rozmanitost a zkušenosti, které do třídy přináší každý jednotlivec, je jednou z hlavních sil MBA v GCU London . Program je navržen tak, aby podporoval neformální vzájemnou podporu a sítě pro sdílení znalostí, které jim pomohou stát se účinnými, nezávislými, celoživotními studenty. Mezinárodní akademici z Francie, Španělska, Itálie, Tchaj-wanu, Číny a USA navštívili GCU London aby získali přehled o naší výuce.
Posouzení
V programu se používá řada metod hodnocení, které se liší podle jednotlivých modulů a zahrnují skupinové práce, případové studie, písemné práce, skupinové prezentace, projekty a disertační práci založenou na výzkumu.
Možnosti absolventa
Předchozí absolventi MBA pokračovali v budování silné kariéry v globálně uznávaných organizacích. Naši mezinárodní absolventi získali zaměstnání ve svých domovských zemích v Evropě, Indii, Pákistánu, Nigérii, Kanadě, Mexiku, Indonésii a Číně.