MBA v oblasti řízení luxusních značek

Všeobecné informace

Popis programu

Tento inovativní program MBA reaguje na rostoucí poptávku po kvalifikovaných manažerech s důkladným pochopením strategií a nástrojů pro správu luxusních značek.

Program staví na úspěchu MBA Luxury Brand Marketing a nadále poskytuje vynikající platformu pro zkoumání vývoje globálního trhu luxusů.

Program MBA Luxury Brand Management je navržen tak, aby uchazečům, kteří mají příslušné manažerské zkušenosti s odbornými pokročilými znalostmi a dovednostmi, umožnil přejít na další úroveň své kariéry.

Návrh programu pomůže studentům získat hluboké pochopení složitosti řízení v kontextu luxusních organizací, zejména proto, že luxusní trhy jsou stále konkurenceschopnější a více-dimenzionální a luxusní spotřebitelé se více polarizují.

V rámci programu se klade velký důraz na shromažďování a analýzu dat na podporu komplexního rozhodování. Studenti budou rozvíjet analytické dovednosti potřebné pro zkoumání široké škály otázek ovlivňujících luxusní sektor a schopnost konstruovat kreativní řešení. Aktivní zkušenostní učení umožní studentům rozvíjet strategické myšlení, vedení, interpersonální a skupinové dovednosti a hlubší podnikatelský výhled. Schopnosti řešení problémů budou také rozvíjeny prostřednictvím případových studií, obchodních her a živých briefingových projektů vytvořených v partnerství s předními luxusními organizacemi.

Luxusní značky budou i nadále uspět prostřednictvím klíčových prvků autenticity, exkluzivity a řemeslného zpracování, ale dnes musí být vyváženy 24/7 přístupem a bezprostředností a odrážet pokrok v oblasti digitálních technologií a rostoucí sílu spotřebitele. Řízení luxusních značek MBA zkoumá, jak luxusní značky potřebují najít inovativní způsoby řešení klasického kompromisu mezi raritou a globální expanzí.

Core moduly

Luxusní perspektivy a praxe

Navržen tak, aby kriticky posoudil složitost luxusního konceptu a vývoje globálního luxusního sektoru. Studenti budou analyzovat, jak se vnímají luxusní hodnoty napříč různými kontexty produktů a trhů, a prozkoumají, jak charakteristiky jednotlivých spotřebitelů, sociální dynamika a faktory související se značkami ovlivňují rozhodnutí o nákupu luxusních výrobků a služeb.

Finance a správa majetku

Rozvíjí kritické povědomí o moderním managementu bohatství a staví na dřívějším vystavení studentů zásadám a technikám finančního řízení. Modul se zaměří na všechny tři hlavní aspekty správy majetku, což by bylo: tvorba bohatství, zachování bohatství a převod bohatství.

Luxusní distribuce a maloobchod

Poskytuje kritickou analýzu trendů managementu a vývoje s ohledem na maloobchod a distribuci luxusního zboží a služeb. Jsou uvažovány dimenze luxusních obchodních zkušeností - se zvláštním důrazem na vytváření rozdílové výhody prostřednictvím vytváření obrazů obchodů a služeb zákazníkům.

Strategické vedení a společenská odpovědnost

Umožňuje studentům kriticky analyzovat role, které manažeři hrají při formulaci, implementaci a hodnocení strategie v organizacích v luxusním sektoru. Studenti jsou povzbuzováni, aby se zamysleli nad významem vedení ve vývoji, ochraně a využívání strategických schopností v rámci organizací. Modul je navržen tak, aby pomohl studentům převzít významnou vedoucí úlohu v jejich budoucí kariéře v luxusním sektoru.

Strategické řízení značky

Zkoumá povahu a úlohu produktu z pohledu dodávek značky a zkušeností napříč celou řadou luxusních odvětví. Zdůrazňuje význam efektivního řízení značky v sektoru luxusního zboží a služeb prostřednictvím podrobného zvážení relativní literatury, podpořené kontextovými příklady.

Právní aspekty řízení značky

Zaměřuje se na kontextové aspekty práva a kontextualizuje je tak, aby byly přístupné těm, kteří nemají předchozí právní studii práva nebo nařízení o duševním vlastnictví. Poskytuje základy pro kritické, analytické a právně kreativní myšlení při zkoumání právních otázek souvisejících s ochrannými známkami, názvy domén, propouštěním, právy na design, patentovými právy, autorskými právy a otázkami týkajícími se reklamních norem.

Výzkumný projekt: Návrh a metody

Seznámí studenty s výzkumnými přístupy a dovednostmi řízení času, které jsou nezbytné pro jejich výzkumný projekt. Modul poskytuje základní znalosti o návrhu výzkumu napříč klíčovými oblastmi a zaujímá kritickou perspektivu při porovnávání a srovnávání alternativních výzkumných modelů.

Disertační práce

Závěrečným prvkem programu je disertační práce, která vám dává možnost navrhnout a provést originální výzkum v oblasti selektivního marketingu luxusních značek. V rámci výzkumu mají studenti možnost aplikovat teorie, koncepty, teorie a rámce zavedené v modulech, které byly dříve vyučovány. Disertační práce může mít jednu ze tří forem: projekt aplikovaného výzkumu, projekt poptávky nebo projekt obchodního poradenství.

Učení a učení

Studenti studující MBA luxusní značky Management bude součástí malé a zaměřené třídy, kombinace místních a mezinárodních studentů, kteří sdílejí odborné znalosti v oblasti řízení a těží z výuky profesorů světové třídy, s výzkumem a profesionální zkušenosti, stejně jako úzké vazby na průmysl.

Rozmanitost a zkušenosti, které do třídy přináší každý jednotlivec, je jednou z hlavních sil MBA v GCU London . Program je navržen tak, aby podporoval neformální vzájemnou podporu a sítě pro sdílení znalostí, které jim pomohou stát se účinnými, nezávislými, celoživotními studenty. Mezinárodní akademici z Francie, Španělska, Itálie, Tchaj-wanu, Číny a USA navštívili GCU London aby získali přehled o naší výuce.

Posouzení

V programu se používá řada metod hodnocení, které se liší podle jednotlivých modulů a zahrnují skupinové práce, případové studie, písemné práce, skupinové prezentace, projekty a disertační práci založenou na výzkumu.

Možnosti absolventa

Předchozí absolventi MBA pokračovali v budování silné kariéry v globálně uznávaných organizacích. Naši mezinárodní absolventi získali zaměstnání ve svých domovských zemích v Evropě, Indii, Pákistánu, Nigérii, Kanadě, Mexiku, Indonésii a Číně.

Poslední aktualizace Bře 2020

Stipendium Keystone

Objevte, jaké možnosti vám může nabídnout naše stipendium

Informace o škole

GCU London is a professional postgraduate university campus of Glasgow Caledonian University (GCU), located in an ultra-modern environment in the heart of London. Situated in Spitalfields, one of Lond ... Čtěte více

GCU London is a professional postgraduate university campus of Glasgow Caledonian University (GCU), located in an ultra-modern environment in the heart of London. Situated in Spitalfields, one of London’s most attractive locations, GCU London is in proximity to the capitals globally recognised financial and fashion industries. The campus offers a range of MBA and courses, high quality teaching and links with international businesses. GCU London provides students with an enriching and diverse learning experience underpinned by a vibrant international, intellectual and cultural life. We attract students from over 56 countries, from a range of backgrounds from all corners of the world. Méně