MBA v oblasti řízení luxusních značek

Všeobecné informace

2 dostupných umístění

Popis programu

IFA Paris Bachelor Certifikováno FEDE (Fédération Européenne Des Écoles)

  • Doba trvání: 15měsíční program v angličtině
  • Areály: Paříž, Istanbul
  • Formát *: Paříž nebo Istanbul / Paříž
  • Další příjem: říjen 2020
  • ECTS kredity: 120
  • Poplatek za aplikaci: 150 EUR
  • Poplatek za školení: 15 800 EUR
  • Omezeno na: 25 studentů v každé třídě


* dostupnost formátu (formátů) se může v jednotlivých letech lišit


Úvod

Luxusní prochází fenoménem velmi podobným Velkému třesku, který náš vesmír zažil před miliardami let. Je v neustálém hnutí a hlavní myšlenky, které definují jeho rámec, jsou postupně rozebírány. Je stále přesné přirovnávat luxus k vzácnosti, když se říká, že 94% japonských žen ve dvaceti letech vlastní tašku Louis Vuitton? Měli bychom stále předpokládat, že luxusní značky vždy využívají strategii snižování cen, když byla Hermes v roce 2014 nucena uspořádat svůj první prodej v čínské Hangzhou?

Jde o to, abychom pochopili, zda strukturální změny, kterým tento prestižní průmysl čelí, jej tlačí k morfování a explozi do různých různých a někdy paradoxních ideologií; nebo pokud stejné strukturální změny přesně tlačí luxus, aby inicioval návrat k jeho tradičním a sekulárním hodnotám, zpět do svého původního jádra? Toto je počáteční postulát strukturující jeden z nejvyhledávanějších postgraduálních kurzů v IFA Paris : MBA v luxusním řízení značky.

Filozofie tohoto přepracovaného MBA je založena na stejných zásadách jako ostatní postgraduální kurzy v IFA Paris :

Objev:
Studenti jsou ponořeni do dílenského prostředí, které jim umožňuje získat intenzivní a praktický výcvik založený na modulech, které hloubkově analyzují makro a mikro trendy.

Experimentování:
Na cestách mezi kampusovými lokacemi IFA (Paříž, Istanbul) jsou naši studenti díky pedagogice IFA Paris schopni poznat na vlastní kůži základní charakteristiky rozvíjejících se a vyspělých trhů. Zkušenost účastníků je posílena jedinečnou strukturou kurzu, která nabízí celou řadu modulů a seminářů otevírajících dveře do konkrétních odvětví činnosti, jako je výroba luxusních hodinek, kosmetika a parfémy, haute couture nebo dokonce enologie a gastronomie.

Vlastní potvrzení:
Překrývající se Capstoneova práce odráží závazek studentů k vývoji jedinečného a individuálního projektu.

A konečně, od počátku do ukončení studia a bez ohledu na jejich umístění, budou postgraduální studenti IFA Paris těžit z podpory jedinečného oddělení nazvaného „Kariérní a absolventské středisko“. Odvětvové rameno akademických kurzů IFA Paris má na starosti pořádání dvoutýdenních hostujících přednášek a exkurzí, aby naši studenti získali nejnovější trendy v luxusním průmyslu.

Díky silné spolupráci se skupinami, jako jsou LVMH, Richemont nebo Kering, umožní Career and Alumni Center přístup k exkluzivním akcím pro zahájení značky, módním přehlídkám, uměleckým výstavám nebo profesionálním výstavám za účelem vybudování vlastní profesionální sítě studentů.

Centrum kariéry a absolventů doprovází studenty IFA Paris i po ukončení studia jejich propojením se silnou sítí absolventů složenou z jednotlivců pocházejících z 50 různých zemí. Klíčovým slovem je synergie, díky níž jsou IFA Paris , její studenti a absolventi nastaveni jako hlavní aktéři při přetvoření panoramatu luxusního průmyslu.

Naše kurzy MBA jsou strukturovány s ohledem na rámec ECTS, jak je stanoveno v Boloňské úmluvě. Po ukončení studia účastníci shromáždí celkem 120 ECTS, které budou moci převést, pokud si přejí pokračovat ve studiu. Tento program je také certifikován FEDE (Fédération Européenne Des Écoles).


Přijetí

Požadavky na přijetí:

  • Přednostně 2 roky odborné praxe (statistiky jsou brány v úvahu)
  • Bachelor Absolvent nebo významná odborná praxe v příbuzných oborech
  • IELTS 6.5 nebo TOEFL IBT 79 (nebo rovnocennost) nebo doklad o studiu v angličtině pro ne-rodilé řečníky angličtiny
  • Rozhovor (na akademické půdě nebo Skype)
  • Online test

Dokumenty k poskytnutí:

  • Vyplňte online přihlášku
  • Nejnovější přepis
  • Kopie bakalářského diplomu nebo rovnocennosti
  • Motivační dopis
  • Obnovit / CV
  • Pasová fotografie
  • Kopie pasu

Všechny žádosti budou přezkoumány ředitelem programu a akademickým ředitelem postgraduálního oddělení. Pokud budou žadatelé považováni za osoby, které nesplňují minimální požadavky na přijetí, pokud jde o akademické zázemí, budou požádáni, aby se přihlásili do workshopu založeného před zahájením svého programu MBA.


Struktura kurzu

Naše kurzy Luxury brand Management zahrnují širokou škálu modulů seskupených do pěti hlavních seskupení modulů:

  • Marketing a řízení: Toto seskupení zahrnuje řadu modulů, které budou postupně plánovány na základě struktury marketingového plánu. Celkový počet poznatků získaných studenty jim připraví:
    • Analyzujte složité marketingové výzvy na základě praktických případových studií
    • Strategicky přidělit zdroje k dosažení předem stanovených cílů
    • Craft značky DNA umožňující dosažení udržitelné konkurenční výhody
  • Obchodní otázky: Schopnost naslouchat a interpretovat signály trhů je klíčovou součástí dnešních manažerů. Musí být neustále kultivováno. V rámci tohoto seskupení modulů studenti objevují idiosynkrázy luxusního průmyslu z ekonomického a finančního hlediska.
  • Distribuce a maloobchod: Za posledních 30 let prošly distribuční strategie nejslavnějších luxusních značek a konglomerátů dramatickou změnou. Oživení řízení distribučních kanálů, vytváření obchodních prostředí, které vyprávějí příběhy, zvýšené využití internetu jsou jen několik témat, která budou pokryta moduly týkající se seskupení "Distribuce a maloobchod"
  • Luxusní prostředí: Koncepce vzácnosti se tradičně spoutá s myšlenkou luxusu. Zatímco však rarita je stále důležitým faktorem při určování hodnoty luxusní značky, termíny jako "exkluzivita" nebo "vesmír" jsou dnes v myslích zákazníků silně odrážející jako alternativní deskriptory. V tomto modulovém seskupení studenti budou studovat historický vývoj luxusního průmyslu a budou zkoumat makroekonomické trendy, které jsou strukturovány na různých mezinárodních trzích.
  • Luxusní životní styl: Série seminářů obsažená v seskupení modulů "Luxusní životní styl" umožní našim studentům prožívat různorodá odvětví a poskytnout jim specifické pohledy na každou z nich. Témata jako Haute Couture, šperky, luxusní hodinky ... atd. Budou pokryty odborníky z odvětví, která budou studenty vést jejich objevováním.


Workshop nadace se vyučuje během 2 celých týdnů (75 hodin) a zahrnuje následující moduly:

  • Principy marketingu - 15 hodin
  • Kvantitativní výzkumné přístupy - 15 hodin
  • Účetní principy - 15 hodin
  • Pracovní metodologie - 15 hodin
  • Řízení projektů - 15 hodin


Další informace a stažení brožury o programu naleznete na adrese https://www.ifaparis.com/courses/postgraduate/mba-luxury-brand-management

Poslední aktualizace Srp 2020

Informace o škole

The Paris Fashion School for Design and Business. In the words of Suzy Menkes, IFA Paris is where to “Learn the French way of seeing fashion as art.”

The Paris Fashion School for Design and Business. In the words of Suzy Menkes, IFA Paris is where to “Learn the French way of seeing fashion as art.” Méně
Paříž , Šanghaj , Istanbul + 2 Více Méně