MBA v oblasti řízení luxusních značek

Všeobecné informace

Přečtěte si více o tomto programu na stránkách školy

Popis programu

Magistr Umění V Managementu

Program Master of Arts in Management umožňuje studentům získat hluboké znalosti obchodních procesů a vynikat osobně a profesionálně na dnešním trhu. Absolventi budou schopni efektivně komunikovat a spolupracovat s ostatními; aplikovat ekonomické, finanční a manažerské teorie na splnění jejich obchodních cílů a rozvíjet vůdčí schopnosti pro implementaci v různých sektorech, do kterých se budou zapojovat.

Master Of Arts V Luxusní A Brand ManagementMagisterský studijní program Luxusní a Brand Management poskytuje studentům komplexní znalosti z různých manažerských aspektů. Studenti budou schopni aplikovat jak metodické dovednosti, tak praktické zkušenosti získané v průběhu vzdělávání. Absolventi programu získají přístup k vyšším pozicím v oblasti luxusních a značkových produktů.

  • Jazyk angličtina
  • Doba trvání: 3 semestry (1,5 roku): 2 semestry Magisterská práce / stáž
  • Datum zahájení: říjen a únor
  • Kredity: 90 ECTS
  • Titul získal: magistr umění v oboru Business Administration, hlavní specializace v oblasti řízení luxusních a značkových produktů

Příklad kurzůMALBM101 - Analýzy luxusních značek a marketingové strategie

Cílem tohoto kurzu je rozvíjet znalosti a dovednosti studentů v základních konceptech souvisejících s luxusním marketingem, jakož i hodnotit faktory prostředí, které ovlivňují rozhodnutí o marketingu v luxusním prostředí.

Studenti si budou rozvíjet své analytické dovednosti prací na luxusních značkách, včetně jejich identity, marketingu a komunikačních systémů. Tento kurz poskytuje znalosti a koncepční rámec potřebný k pochopení různých typů luxusu ve společnosti s ohledem na obchodní i spotřebitelské pohledy, přičemž také prozkoumá, jak měnící se dynamika marketingu ovlivňuje marketing, zkušenosti a spotřebu luxusu.MALBM102 - Identita značky v luxusním sektoru

Tradiční marketingové principy se neshodují s luxusními značkami. Namísto toho, aby prodej luxusního zboží vedl k prodeji za každou cenu, vyžadují specifické zásady, aby se zlepšil a zachoval obraz nejlepší kvality, exkluzivity a hedonické hodnoty. Tento kurz je zaměřen na zdokonalení znalostí studentů v oblasti identity luxusních značek, a to kontrastem k tradičním marketingovým principům specifickým vůči luxusu.MALBM103 - Správa šperků a luxusních hodinek

Kurz je koncipován tak, aby studentům poskytl potřebné dovednosti, aby se stal lídrem v luxusním - dynamickém a rychle rostoucím podnikatelském sektoru. Program zahrnuje různé oblasti luxusu, se zvláštním zaměřením na jemné hodinky a šperky. Program také obsahuje mnoho

odborné návštěvy různých luxusních společností, aby bylo možné oživit teoretickou práci ve třídě.MALBM106 - Trhy s luxusním zbožím a službami

Tento kurz je určen pro vás, kteří mají zájem o získání manažerských znalostí v oblasti inovačního strategického marketingu se zaměřením na řízení značky a zkušenosti zákazníků. Absolvováním tohoto kurzu budou studenti schopni předvést důkladné pochopení pokroku v marketingové vědě s cílem propagovat nejnovější marketingové nástroje a využít spotřebitelských trendů a demonstrovat schopnost kriticky analyzovat mezinárodní obchodní prostředí a budovat inovativní, zákaznické marketingových strategií.MALBM204 - Řízení kvality luxusní

Kurz je úvodem k základům prestižního brandingu a poskytne studentům špičkové myšlení, které jim umožní pracovat s reálnými problémy, kterým čelí dnešní malí podnikatelé. Studenti budou schopni vytvořit konkurenceschopnou, udržitelnou, cenově dostupnou a etickou prestižní koncepci značky, která dokáže uspět a vytvořit skutečnou módu, jídloMALBM205 - Luxusní design výrobku

Kurz je ponorem do luxusních a designových odvětví, se zaměřením na strategii, inovace a marketing. Je strukturován tak, aby poskytoval studentům charakteristické principy efektivity

řízení luxusních a designových podniků, značek, produktů a služeb. Kurz zkoumá, jak byly firmy a průmyslová odvětví založená na luxusním a designovém designu úspěšné a co se od nich ostatní podniky mohou poučit. Kurz nabízí široký přehled luxusních pojmů a školí studenty o tom, jak tyto pojmy využít k práci ve strategii, poradenství, inovacích nebo marketingu, v luxusním nebo designovém průmyslu nebo v jakémkoli jiném sektoru, kde mohou být tyto strategie relevantní. .MALBM206 - Řízení luxusních značek

Tento kurz nabízí možnost naučit se znalostem značky v oblasti módy a luxusu. Studenti se naučí porozumět jedinečnému chování spotřebitelů na módním a luxusním trhu a vlivu na strategii brandingu módních značek, jak řídit módu a luxusní značku a porozumět know-how těchto evropských módních značek pro jejich podnikání. globální strategie a pochopení luxusního průmyslu a jedinečných vlastností chování spotřebitelů.

Přijímací proces a požadavky

  1. Pošlete žádost.
  2. Získejte zpětnou vazbu od zaměstnanců SSHE.
  3. Zašlete další požadované dokumenty (předchozí diplomy a cv, je-li to relevantní).
  4. Obdržíte potvrzení o registraci.

Budeme vás kontaktovat, jakmile nám pošlete vyplněnou přihlášku a požadované dokumenty.

Klikněte na

Požadavky

  • Předchozí diplomy a cv (pokud existují)
  • Skenování vašeho aktuálního ID
  • Certifikát TOELF / IELTS (80/7) Anglický certifikát nebo rovnocenný certifikát

Otázky?

Oslovte nás! Můžete tak učinit prostřednictvím formuláře zde, nebo přímo na emailu: info@sshe.ch

Poslední aktualizace Bře 2020

Informace o škole

SSHE is a private university based in Switzerland – the heart of Europe’s luxury, finance and hospitality. University has a Swiss Labeled Accreditation EduQua and part of EFMD and ECBE organisations. ... Čtěte více

SSHE is a private university based in Switzerland – the heart of Europe’s luxury, finance and hospitality. University has a Swiss Labeled Accreditation EduQua and part of EFMD and ECBE organisations. Méně