MBA v marketingu

Zagreb School of Economics and Management

Popis programu

Read the Official Description

MBA v marketingu

Zagreb School of Economics and Management

Marketing je ústřední funkcí všech úspěšných moderních organizací, ať už se jedná o korporace, malé nebo střední podniky, charity a dokonce i některé vládní instituce. Význam marketingu v dnešní společnosti nemůže být nadhodnocen; protože technologický pokrok usnadnil firmám najít zákazníky a trhy v různých částech světa, marketing se stal komplexní činností, která přesahuje 4P; úspěšný marketing je klíčem k přežití mnoha organizací.

Kariérní možnosti marketingu mohou být také velmi rozmanité. Pokud se rozhodnete uskutečnit skok a specializovat své dovednosti v této oblasti, můžete pracovat pro společnosti, které se zabývají marketingovými aktivitami, jako je řízení značky, strategické řízení nebo vývoj nových produktů. Můžete také pracovat pro organizace poskytující marketingové služby, jako je marketingový výzkum, reklama, public relations nebo poradenství.

Tento studijní program nabízí možnost získat dvojitý magisterský titul se šesti partnerskými univerzitami (viz úplný seznam níže).

Cílem tohoto programu je připravit studenty na pozice senior marketingu v různých organizacích tím, že rozvíjí své dovednosti a znalosti v oblasti marketingu a současně přenáší hodnoty etického podnikání. Tento program, plně vyučovaný v angličtině, vystaví studenty znalostem o marketingových koncepcích a teoriích a také je naučí, jak tyto marketingové koncepty a teorie aplikovat v různých organizačních a průmyslových kontextech. Tento program poskytuje optimální kombinaci kurzů v marketingové teorii, jako je například chování spotřebitelů, produktový management a design, marketing služeb, mezinárodní marketing a další, spolu s dalšími kvalitativními kurzy, jako je marketingový výzkum, marketingové metriky a řízení cen.

Studenti se budou muset účastnit marketingové simulace, při níž budou testovány jejich teoretické znalosti, které převezmou roli marketingového manažera ve virtuální společnosti. Mezi přednášejícími v tomto programu patří John D. Branch (Michiganská univerzita v USA), Paul R. Murphy (John Carroll University, USA), Daniel Butler (Auburn University, Spojené státy), Patricia Loubeau (Iona College, Spojené státy) , Thomas Baker (Univerzita Clemson, Spojené státy), Carlos Rodriguez (státní univerzita v Delaware, Spojené státy), Tracy Tutenová (Univerzita Východní Karolíny, Spojené státy), Dominik Mahr (Maastrichtská univerzita, Nizozemsko) a další.

Tento program trvá dva semestry a vyvrcholí vytvořením diplomové práce.

Doba trvání programu: 2 semestry, 60 kreditů ECTS.

Příjem za zápis: září a březen

Struktura kurzu: Třídy se konají v cyklech a odpoledne po 17:00.

Požadavky na přijetí: Žadatelé musí absolvovat čtyřletý odborný nebo vysokoškolský program, získali 240 kreditů ECTS . Kandidáti, kteří dokončili čtyřletý program "neekonomických", však mohou pod podmínkou absolvování semestru absolvovat následující kurzy: Základy ekonomie, Základy marketingu, Základy podnikových financí, Základy řízení, Základy účetnictví.

Příspěvek do programu MBA bude hodnocen podle následujících stupnic:

  • Příspěvek do programu MBA bude hodnocen podle následujících stupnic:
  • Akademický úspěch v bakalářském a postgraduálním programu - 30%
  • Rozhovor s kandidátem - 30%
  • 2 doporučení ohledně akademických nebo odborných kvalifikací - 25%
  • Motivační dopis - 15%

Tento studijní program nabízí možnost získat dvojitý magisterský titul s následujícími partnerskými univerzitami:

  • IIBN Business School, Mezinárodní institut podnikatelských sítí, Studijní konsorcium v ​​Petrohradě, Rusko (diplomy nabízené jako součást dvojitého titulu s ZSEM : MBA ve finančním a bankovním managementu, MBA ve strategickém řízení, MBA ve veřejné správě, MBA v ropě a plynu Management, MBA v řízení cestovního ruchu)
  • Fu Jen Katolická univerzita, Vysoká škola managementu, Nové Taipei City, TAIWAN (diplomy nabízené v rámci dvojitého stupně s ZSEM : MS program v managementu, MS program v marketingu, MS program v řízení lidských zdrojů, MS program v kvantitativních financích, MS program v oblasti financí a účetnictví)
  • Nagoya University of Commerce
  • Tilburg University Strategic Management, Tilburg, NIZOZEMSKO (získal titul v rámci dvojitého stupně se ZSEM : Magistr in Strategic Management)
  • East China University of Science and Technology, Shanghai Shi, ČÍNA (získal titul v rámci dvojitého titulu ZSEM : Master of International Business)
  • KEDGE Business School v Boudreaux, Francie (nabízeno jako součást dvojitého titulu s ZSEM : Nákup
This school offers programs in:
  • Angličtina


Poslední aktualizace February 14, 2018
Doba a cena
This course is Studium v kampusu
Start Date
Datum začátku
Mar. 2019
Sept. 2019
Duration
Délka trvání
2 semestry
Denní studium
Information
Deadline
Locations
Chorvatsko - Croatia Online
Datum začátku : Říj. 2019
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Chorvatsko - Zagreb
Datum začátku : Mar. 2019
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Datum začátku : Sept. 2019
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Dates
Mar. 2019
Chorvatsko - Zagreb
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Sept. 2019
Chorvatsko - Zagreb
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Říj. 2019
Chorvatsko - Croatia Online
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu