MBA v módní podnikání

Všeobecné informace

2 dostupných umístění

Popis programu

IFA Paris MBA Certifikováno FEDE (Fédération Européenne Des Écoles)

  • Doba trvání: 15měsíční program v angličtině
  • Areály: Paříž, Istanbul
  • Formát: Paříž nebo Istanbul / Paříž
  • Další příjem: říjen 2020
  • ECTS kredity: 120
  • Poplatek za aplikaci: 150 EUR
  • Poplatek za školení: 14 800 EUR
  • Omezeno na: 25 studentů v každé třídě

"Úplný 360-stupňový pohled na módní podnikání"


Úvod

Během své dráhy v roce 2011 uvedla Miuccia Prada, že „móda je okamžitým jazykem“. V době masivní digitalizace, ve které mají jednotlivci nepřímou komunikaci prostřednictvím obrazovky, je psychologicky uklidňující věřit, že konstrukce vlastního stylu odráží jeho reprezentaci jako jednotlivce. Móda má, stejně jako všechny ostatní jazyky, nesčetné množství nuancí a aspektů, díky nimž je čtení a interpretace mnohem složitější.

Hlavním cílem MBA v módním podnikání na IFA Paris je vybavit své postgraduální studenty klíči k dešifrování neustále se měnícího módního průmyslu. Kurz byl dokončen od roku 2008 a byl kompletně přepracován, aby bylo možné plně využít dědictví a kulturních specifik IFA Paris .

Filozofie MBA v Fashion Business se točí kolem 3 pilířů:

  • Objev:
    Studenti jsou ponořeni do dílenského prostředí, které jim umožňuje získat intenzivní a praktický výcvik založený na každé vývojové fázi módní kolekce, od počátku až po komercializaci.
  • Experimentování:
    Na cestách mezi kampusovými lokacemi IFA (Paříž, Istanbul) jsou naši studenti díky pedagogice IFA Paris schopni poznat na vlastní kůži základní charakteristiky rozvíjejících se a vyspělých trhů.
  • Vlastní potvrzení:
    Překrývající se Capstoneova práce odráží závazek studentů k vývoji jedinečného a individuálního projektu.

Celková struktura kurzu podporuje holistický přístup k módnímu průmyslu a umožňuje účastníkům analyzovat komplexní funkce. MBA v módním podnikání je jedním z jediných postgraduálních kurzů, které umožňují jeho studentům porozumět integraci Sensorial Marketing do strategií mezinárodních módních domů.

Vývoj speciálních seminářů v oblasti haute couture, módních veletrhů, celebritních doprovodů a etnografie módy je „okny“ do jedinečných aktivit nebo jevů módního průmyslu. Od jejich zapojení do organizace událostí souvisejících s módou až po objevení vnitřního svatyně Pařížských Haute Couture Ateliers, budou účastníci moci vylepšit své profesní portfolio se zkušenostmi, které nakonec povedou k tomu, že jejich profil bude propracovanější a atraktivnější pro potenciální zaměstnavatele.

A konečně, od počátku do ukončení studia a bez ohledu na jejich umístění, budou postgraduální studenti IFA Paris těžit z podpory jedinečného oddělení nazvaného „Kariérní a absolventské středisko“. Odvětvové rameno akademických programů IFA Paris má na starosti pořádání dvoutýdenních hostujících přednášek a exkurzí za účelem přilákání našich studentů módním pulsem. Budou mít přístup k exkluzivním akcím pro uvedení značky na trh, módním přehlídkám, uměleckým výstavám nebo profesionálním obchodním výstavám, aby si vybudovali svou vlastní profesionální síť. Centrum kariéry a absolventů doprovází studenty IFA Paris i po ukončení studia jejich propojením se silnou sítí absolventů složenou z jednotlivců pocházejících z 50 různých zemí. Klíčovým slovem je synergie, díky níž jsou IFA Paris , její studenti a absolventi hlavními aktéry při přetváření panoramatického módního průmyslu.

Naše kurzy MBA jsou strukturovány s ohledem na rámec ECTS, jak je stanoveno v Boloňské úmluvě. Po ukončení studia účastníci shromáždí celkem 120 ECTS, které budou moci převést, pokud si přejí pokračovat ve studiu. Tento program je také certifikován FEDE (Fédération Européenne Des Écoles).


Přijetí

Požadavky na přijetí:

  • Přednostně 2 roky odborné praxe (statistiky jsou brány v úvahu)
  • Bachelor Absolvent nebo významná odborná praxe v příbuzných oborech
  • IELTS 6.5 nebo TOEFL IBT 79 (nebo rovnocennost) nebo doklad o studiu v angličtině pro ne-rodilé řečníky angličtiny
  • Rozhovor (na akademické půdě nebo Skype)
  • Online test

Dokumenty k poskytnutí:

  • Vyplňte online přihlášku
  • Nejnovější přepis
  • Kopie bakalářského diplomu nebo rovnocennosti
  • Motivační dopis
  • Obnovit / CV
  • Pasová fotografie
  • Kopie pasu

Všechny žádosti budou přezkoumány ředitelem programu a akademickým ředitelem postgraduálního oddělení. Pokud budou žadatelé považováni za osoby, které nesplňují minimální požadavky na přijetí, pokud jde o akademické zázemí, budou požádáni, aby se přihlásili do workshopu založeného před zahájením svého programu MBA.


Struktura kurzu

Náš kurz módního podnikání zahrnuje širokou škálu modulů seskupených do pěti hlavních seskupení modulů:

  • Marketing a řízení: Toto seskupení zahrnuje řadu modulů, které budou postupně plánovány na základě struktury marketingového plánu. Celkový počet poznatků získaných studenty jim připraví:
    • Analyzujte složité marketingové výzvy na základě praktických případových studií
    • Strategicky přidělit zdroje k dosažení předem stanovených cílů
    • Craft značky DNA umožňující dosažení udržitelné konkurenční výhody
  • Obchodní otázky: Schopnost naslouchat a interpretovat signály trhů je klíčovou součástí dnešních manažerů. Musí být neustále kultivováno. V rámci tohoto seskupení modulů studenti objeví idiosynkrázy módního průmyslu z ekonomického a finančního hlediska.
  • Distribuce a maloobchod: Vznik rychlého maloobchodního prodeje a exponenciální růst online obchodu změnily distribuční prostředí pro módní domy. Toto seskupování modulů zkoumá důležitost výběru správných distribučních strategií a vytváření pozitivního nákupního prostředí, jehož cílem je dosáhnout efektivní návratnosti zákazníků.
  • Módní prostředí: Programy zaměřené na módní podnikání tradičně kladou důraz na analýzu strategických a marketingových úkolů. MBA módní podnikání v IFA zahrnuje kreativnější přízvuk, získávání inspirace ze kořenů školy v módním designu. V tomto modulárním seskupení se studenti naučí a vyzkouší z různých hledisek různé kroky spojené s vytvořením soudržné sbírky.
  • Módní životní styl: Z pozorování vývoje kolekce Haute Couture v ateliéru v Paříži po etnografický výlet do severních kmenů Číny s cílem porozumět jejich přínosu pro současnou módní scénu se tato série seminářů skládala z modulu "Fashion Lifestyle" seskupení umožní našim studentům prožít specifické aspekty módního průmyslu v dílně jako je životní prostředí.


Workshop nadace se vyučuje během 2 celých týdnů (75 hodin) a zahrnuje následující moduly:

  • Principy marketingu - 15 hodin
  • Kvantitativní výzkumné přístupy - 15 hodin
  • Účetní principy - 15 hodin
  • Pracovní metodologie - 15 hodin
  • Řízení projektů - 15 hodin


Studentská pracovní zátěž

  • 510 hodin přednášek tváří v tvář
  • 765 hodin samostudia
  • 840 hodin projektu capstone
  • 200 hodin kontaktu a spolupráce v průmyslu


Další informace a stažení brožury o programu naleznete na adrese https://www.ifaparis.com/courses/postgraduate/mba-fashion-business

Poslední aktualizace Srp 2020

Informace o škole

The Paris Fashion School for Design and Business. In the words of Suzy Menkes, IFA Paris is where to “Learn the French way of seeing fashion as art.”

The Paris Fashion School for Design and Business. In the words of Suzy Menkes, IFA Paris is where to “Learn the French way of seeing fashion as art.” Méně
Paříž , Šanghaj , Istanbul + 2 Více Méně