MBA v luxusním a módním managementu a marketingu

Všeobecné informace

Přečtěte si více o tomto programu na stránkách instituce

Popis programu

Po 13 letech existence je nyní specializovaný MBA v oblasti luxusního a módního managementu a marketingu znám a uznáván jako jeden z nejlepších způsobů vstupu v těchto oblastech činnosti.

Jejím cílem je poskytnout studentům - kromě znalostí a analytických nástrojů souvisejících s takovým hospodářským, uměleckým a kulturním sektorem - základní dovednosti potřebné nebo žádané k tomu, aby se chopila role profesionálního řízení v těchto odvětvích. To může zahrnovat role manažera, produktového manažera, nákupního manažera, provozního ředitele, maloobchodního ředitele, vizuálního merchandisingového ředitele, manažera komunikace, manažera událostí nebo dokonce ředitele školení pro maloobchod.

Začínaje základními oblastmi základních oblastí těchto činností - jmenovitě tvorba, móda a současné umění - tento specifický kurz řízení zpochybňuje představy designu a módy podle jejich historických, geografických a sociologických aspektů. Tento kurz představuje pro studenty opravdové školení v oblasti módního marketingu.

Zohledňuje také složky „digitální, nově se rozvíjející země, nová ekonomika“, které jsou součástí sady dovedností vyhledávané společnostmi.

Žebříčky

  • Program SMBG vypisuje cenu a první místo v žebříčku od svého vzniku.
  • Vítěz 2013 Trophées de la Pédagogie (vzdělávací trofeje).
  • Světový pohár Vítěz EDUNIVERSAL 2017 Nejlepší mistr: 18. místo mezi 50 nejlepšími na světě.
  • 5. místo v žebříčku SMBG-Eduniversal v kategorii Nejlepší management, MS a MBA 2017 v kategorii „Luxusní management“.
  • Cena programu SMBG a první místo v žebříčku.
  • Vítěz soutěže Trophées de la Pédagogie 2013.
  • Vítěz Světového poháru EDUNIVERSAL 2017 Nejlepší mistr: 18. místo mezi 50 nejlepšími na světě.
  • 5. místo v žebříčku SMBG-Eduniversal v kategorii Nejlepší management, MS a MBA 2017 v kategorii „Luxusní management“.

Cíle

Jako multidisciplinární diplom, který je schopen předvídat a dokonce vyvolat změny, jsou mladí vedoucí pracovníci, kteří absolvují toto školení, připraveni na různé funkce pokryté vedením: tvorba, identifikace budoucích příležitostí, projektové inženýrství ve všech jeho formách - výroba, marketing, finance, řízení řízení , vedení týmu a řízení změn.

Pro koho je určen?

  • Studenti tohoto sektoru, kteří se chtějí ponořit do marketingové stránky luxusu a módy, šité na míru jejich profesním přáním.
  • Studenti v oblasti obchodu, managementu a financí, kteří si přejí přiblížit historickou, ekonomickou a kulturní realitu těchto činností, jakož i lidské a umělecké složky praktik těchto sektorů, které mohou zahrnovat maloobchodní a vizuální merchandising.
  • Studenti s vědeckým zázemím, kteří chtějí změnit svůj pohled, a to jak z hlediska abstraktních, tak ekonomických.
  • Profesionálové, kteří mají pouze částečné zkušenosti s kariérou, na kterou se zaměřují (pouze v konkrétním odvětví a činnosti společnosti) a kteří si chtějí rozšířit své terénní perspektivy a porozumění, a to při obohacení jejich dovedností.
  • Profesionálové, kteří zastávali hlavně manažerské pozice a kteří si nyní přejí rozšířit své znalosti o tomto odvětví, aby posílili jejich potenciál jednat.
  • Jednotlivci podstupující profesní změnu bez jakékoli přímé zkušenosti s výkonem povolání.

Program

MBA v oblasti luxusního a módního managementu a marketingu je organizována následovně: kurzy, konzultace, konference, luxusní fóra, prohlídky s průvodcem, setkání s institucemi luxusu, módy a současného umění, případové studie, projektové workshopy, skutečné obchodní případy zahrnující týmovou studii , zpráva o úžasu, praxe a disertační práce na konci cyklu.

Tréninková cesta se skládá ze 4 modulů:

Modul 1: Luxusní a módní

  • Globální historie a ekonomika luxusu
  • Stojící síly: luxusní skupiny, historie, strategie
  • Umělecký průmysl
  • Módní workshopy: Móda a textil, Klenoty
  • Projekt současného umění a kulturní výstavy
  • Luxusní cestovní ruch a hotely
  • Základy parfumerie

Modul 2: Luxusní marketing

  • Právní ochrana
  • Mezinárodní marketing
  • Mezilidská komunikace
  • Komunikace inzerenta
  • Marketingový management, brand management, vizuální management
  • Merchandising

Modul 3: Strategie

  • Obchodní hry (simulace)
  • CRM

Modul 4: Kompetence

  • Budování kariéry
  • Digitální svět ve službách luxusního průmyslu
  • Odborný projekt - výzkumná práce
  • Mezinárodní obchodní analýza
  • Řečnictví
  • Mezinárodní lidské zdroje
  • Mezinárodní obchodní právo
  • Podnikání

Kariérní perspektivy

  • Manažer
  • Produktový manažer
  • Obchodní ředitel
  • Provozní ředitel
  • Obchodní ředitel
  • Ředitel vizuálního obchodu
  • Správce komunikace
  • správcem událostí
  • Manažer maloobchodního školení

A jakákoli manažerská funkce, pro kterou toto školení usnadňuje začlenění do profesí luxusu, módy nebo odvětví s velmi vysokou přidanou hodnotou.

Požadavky

Pro všechny své kurzy škola přijímá přihlášky po celý rok: od ledna do prosince.

Screening kandidátů se provádí pomocí souboru žádosti (včetně formuláře CV + dotaz na žádost), po kterém následuje pohovor.

Předpoklady:

  • Úspěšné nebo probíhající vysokoškolské vzdělání pro dvouletý kurz (magisterské a magisterské programy).
  • Úspěšný nebo připravovaný magisterský titul 1 akademický rok (magisterský program 2).
  • Mohou se také přihlásit obchodní vedoucí pracovníci.
Poslední aktualizace Srp 2020

Informace o škole

Forte de ses 70 ans d’expérience, l’ESLSCA Business School Paris propose une pédagogie équilibrée entre expérience pratique et méthodologie progressive. Depuis 1949, l’école a su développer ses activi ... Čtěte více

Forte de ses 70 ans d’expérience, l’ESLSCA Business School Paris propose une pédagogie équilibrée entre expérience pratique et méthodologie progressive. Depuis 1949, l’école a su développer ses activités pour devenir un pôle d’excellence académique, notamment dans les domaines de la Finance, du Marketing, du Management et de la data. L’ESLSCA Business School Paris propose de nombreux cursus de formation tels que des programmes Bachelors, des MBA spécialisés ou encore des formations pour les professionnels. L’école a récemment emménagé dans son tout nouveau campus parisien de 8000m². Situé au cœur du parc de Pont de Flandre dans le 19eme arrondissement de Paris et accessible en RER, métro et tramway, ce nouvel espace moderne, lumineux et connecté a été pensé pour nos étudiants et pour leur épanouissement. Avec 15 000 anciens diplômés présents en France et à l'international, l’ESLSCA Business School Paris bénéficie d’un des réseaux les plus importants de ceux des grandes écoles de commerce et de management. Largement ouverts sur l’international, les programmes de l'ESLSCA Business School Paris contribuent à la formation des dirigeants de demain. Méně