MBA v komunikaci a public relations
EU Business School
Klíčová informace
Umístění kampusu
Barcelona, Španělsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 - 2 rok
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
EUR 7 300 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Mar 2024
* Barcelona školné. V Mnichově je školné 22 500 EUR. Pro Ženevu/Montreux je školné 37 800 CHF ročně. Online školné je 17 400 EUR ročně
Úvod
Staňte se měničem hry!
Připojte se k naší online informační relaci - zaregistrujte se hned teď!
Dovednosti potřebné pro komunikaci a vztahy s veřejností byly s předstihem sociálních a digitálních médií drasticky předefinovány. Profesionálové v oboru jsou povinni koordinovat stále složitější kampaně pro styk s veřejností a definovat složité strategie a mikrocíle, aby zajistily, že se klíčová sdělení organizace dostanou k jejich klíčovému cílovému publiku. Tento program poskytne studentům know-how, které potřebují, aby udrželi náskok před současnými trendy a aplikovali nejnovější technologie a komunikační strategie.
- Doba trvání : tři semestry/jeden rok (90 kreditů)
- Místa : Barcelona, Ženeva, Montreux, Mnichov, online
- Vyučovací jazyk : angličtina
- Termíny nástupu : říjen/leden/březen
- Vstupné: Celoročně
Titul udělený
- Pro studenty studující v našich areálech v Barceloně a Švýcarsku, státem uznávaný, vysokoškolský titul MBA akreditovaný Universidad Católica de Murcia (UCAM), Španělsko.
- EU Business School Švýcarský soukromý a mezinárodně akreditovaný titul MBA.
Galerie
Přijímací řízení
Osnovy
MBA v digitální komunikaci (90 ECTS) je jednoletý, třísemestrální titul. Studenti absolvují pět až šest modulů kurzu za semestr, které jsou mimo jiné kombinovány se semináři, návštěvami společností, relací hostujících řečníků a případovými studiemi. K absolvování musí studenti dokončit modul metod výzkumu managementu a disertační práci. Tento program je k dispozici také jako dvouletý, šestiletý, na částečný úvazek.
Rok 1
Termín 1 (18 Ch | 23 Ects)
- Transformační management a vedení
- Organizační chování
- Finanční výkaznictví a analýza
- Marketing v digitálním světě
- Analýza dat pro manažery
- Jednání
- Konzultační laboratoř
- Týden pro podnikatelskou ponoření
Termín 2 (21 Ch | 27 Ects)
- Podnikové finance
- Řízení lidí a talentů
- Globální ekonomika pro manažery
- Strategie a rozhodování
- Manažerské informační systémy
- Komunikace pro úspěch
- Právní otázky a obchodní etika
- Týden pro podnikatelskou ponoření
- Simulace podnikové strategie
Termín 3 (15 Ch | 20 Ects)
- Veřejné vystupování a veřejná komunikace v digitální éře
- Strategie digitální komunikace zúčastněných stran
- Organizační digitální komunikační strategie
- Digitální mediální strategie, plánování a právo
- Využití hodnoty značky v digitálním kontextu
Promoce (požadavky)
Disertační práce
Výsledek programu
Výsledky učení
MBA v digitální komunikaci je navržen tak, aby studentům poskytl základní znalosti o podnikání a relevantních a současných odborných dovednostech, které potřebují marketingoví a komunikační profesionálové v dnešním digitálním světě. Studenti se naučí efektivnímu strategickému rozhodování v oblasti současného marketingu a komunikace.
- Prozkoumejte integrovaný marketingový plán jako klíčovou součást podnikatelského plánu
- Předkládat ústní a písemné zprávy na základě zkušeností
- Zjistěte, jak se v podnikání vytvářejí vzájemně výhodné vztahy
- Podporujte rozhodování pomocí vztahů mezi náklady-objem-zisk a přírůstkovou analýzou.
Stipendia a financování
K dispozici je několik možností stipendia. Více informací naleznete na webových stránkách institutu.
Poplatek za studium programu
Kariérní možnosti
MBA se zaměřením na digitální komunikaci poskytuje studentům obchodní dovednosti a pokročilé znalosti v oblasti komunikace a vztahů s veřejností. Absolventi tohoto programu MBA mohou mít zájem o následující kariéry.
Vedoucí korporátní komunikace
Vedoucí podnikové komunikace odpovídá za externí komunikaci organizace. Tito odborníci mají za úkol psát a upravovat firemní materiály jménem top managementu, včetně tiskových zpráv o finančních informacích. Zajišťují, že firemní sdělení jsou jednotná pro koherenci a důvěryhodnost a jsou klíčová při řízení krizí a reputace. Mohou se stát mluvčím organizace a zastupovat vrcholový management na akcích. Marketingoví a reklamní manažeři se mohou u tohoto odborníka informovat, aby zajistili zarovnání zpráv. Interní komunikace může také spadat do odpovědnosti tohoto odborníka.
Tito odborníci jsou vynikajícími komunikátory v písemné i ústní komunikaci se silnými interpersonálními dovednostmi. Jsou sebevědomými moderátorkami.
Správce fundraisingu
Fundraisingoví manažeři jsou zodpovědní za získávání finančních prostředků od veřejnosti a dárců, mají dobré komunikační a mezilidské dovednosti. Mohou kontaktovat klíčové osobnosti, aby financovali akce a dohlíželi na fundraisingové aktivity a dobrovolníky. Budou spravovat přísné účty přijatých peněz, aby bylo zajištěno, že splňují standardy vykazování. Mají také za úkol psát žádosti o fundraising a nabídky.
Fundraisingoví manažeři mají vynikající komunikační, prezentační a mezilidské dovednosti. Jsou vysoce organizovaní.
ředitel pro styk s veřejností
Ředitelé oddělení vztahů s veřejností jsou odpovědní za vytváření a dohled nad implementací strategií k vytvoření, propagaci a udržování pozitivního obrazu organizace. Tito odborníci navazují vztahy s klíčovými osobnostmi ve vládě, médiích a veřejnosti, aby zajistili, že společnost bude mít podporu pro své aktivity. Vztahy s veřejností budou sledovat veřejné mínění a přijímat opatření, aby zajistily, že bude pozitivní. Na rozdíl od reklamy využijí novinky a aktivity organizace k propagaci společnosti bez placení. Do této oblasti může spadat i event management.
Ředitelé public relations jsou zkušenými komunikátory a moderátory. Mají silné mezilidské a organizační schopnosti.
Ředitel médií
Mediální ředitelé zajistí optimální mediální mix pro placené reklamní aktivity organizace k dosažení cílů organizace. Tito profesionálové, kteří mají na starosti velké rozpočty napříč off- a online mediálními platformami, plánují a vybírají média, která nejlépe vyhovují cílům organizace a cílovému publiku. Mají za úkol vyjednávat s prodejci médií a měli by mít dobré analytické schopnosti při definování mediálního plánu a analýze výkonu. Budou koordinovat s marketingovým oddělením reklamní materiály a znát klíčové aktivity, které je třeba v průběhu roku propagovat, a výsledky budou hlásit vedení.
Mediální ředitelé mají silné analytické, numerické, vyjednávací a zpravodajské dovednosti.
Oblasti práce
MBA se zaměřením na digitální komunikaci poskytuje studentům obchodní znalosti a potřebné dovednosti pro práci v oblasti komunikace a vztahů s veřejností. Absolventi tohoto programu MBA mohou mít zájem o práci v následujících odvětvích a/nebo profesních oblastech.
- Komunikace v neziskové organizaci
- Komunikace ve vládě
- Krizový štáb
- Digitální komunikace