MBA v digitální marketingové strategii

Všeobecné informace

Popis programu

Strategie MBA v digitálním marketingu má za cíl dát studentům potřebné dovednosti k dosažení úspěšné kariéry v digitálním sektoru. Základní kurzy MBA se zaměřují na digitální marketing a komunikaci: marketingová strategie v oblasti digitálních a sociálních médií, marketing na internetu, marketing přes síť, digitální komunikace, e-business internetu věcí.

Přečtěte si více na webových stránkách školy:

Obecný cíl

Absolventi MBA dnes upřednostňují rozmanitost úkolů, intelektuální výzvu a rovnováhu pracovního a soukromého života ve své kariéře.

MBA v digitální marketingové strategii si klade za cíl poskytnout studentům potřebné dovednosti k cestě jejich cestě k úspěšné kariéře v digitálním sektoru

Výsledky učení

Studenti budou rozvíjet odborné znalosti potřebné k hodnocení, analýze a vytváření digitálního marketingu a digitálních komunikačních kampaní, digitální reklamy, elektronického obchodování a marketingu loT, webových stránek, webových projektů a webových startupů. Naučí se, jak předvídat vývoj digitální ekonomiky, elektronického obchodování a digitálního marketingu.

Navrhujeme inovativní kurzy v oblasti mobilního a internetového marketingu, které jsou dnes opravdu náročné.

Blended Learning

Jedním z našich pedagogických přístupů bude využití případových studií v různých kurzech. Studenti budou mít příležitost pracovat na skutečných obchodních problémech se společnostmi při práci na jejich junior konzultant projektu.

Budou také povzbuzováni, aby sledovali konkrétní MOOC v oblasti digitálního marketingu, webového marketingu a digitální komunikace.

přehled programu

Na konci programu budete muset provést šestiměsíční misi ve firmě podle vašeho výběru (kdekoli na světě), kde své znalosti uvedete do praxe. EMLV vám poskytne přístup k seznamu stáží a pracovních nabídek ve svém oboru prostřednictvím oddělení pro firemní vztahy, sítě absolventů, partnerů škol a MBA.

Jádro

Semestr 1

  • Aktualizace relací
  • Webové stránky a projekt aplikace
  • Data mining pro elektronický obchod
  • Digitální komunikace
  • Správa webových projektů
  • Vytváření a správa spouštění webu

Semestr 2

  • Web, sociální média, marketing přes síť
  • Online pověst
  • KPI sociálních médií
  • Digitální reklama
  • Společenské hry
  • mobilní, pohybliví
Příklad kurzů

Kurzy nadace

  • Online pověst
  • Web, sociální média
  • Sociální média KPI a Analytics
  • Správa webových projektů
  • Vytváření a správa spuštění webu

Volitelné předměty

  • Správa komunity
  • Redakční obsah
  • Rozprávění a osobní branding
  • webová stránka
  • UX a návrh webových stránek
  • Data Mining pro elektronický obchod
  • Digitální reklama
  • Sociální hry a hry
  • mobilní, pohybliví

Základní kurzy

  • Právo a nové technologie
  • Velké údaje

Projekty

Projekt Junior Consultant

Studenti pracují s firmami na strategii digitálních a sociálních médií. Pracují jako mladší konzultanti tím, že vyvíjejí strategii digitálního marketingu. Na konci projektu bude student schopen aplikovat koncepce, nástroje a metody vyučované v průběhu kurzu v profesionálním kontextu a koordinovat mise z formulace doporučení do provozních očekávání zákazníků.

Profesionální projekt

Studenti musí rozvíjet svůj profesionální projekt tím, že pracují na jejich životopis, průvodní dopis a prezentace. Tento kurz osvětluje studenty, jak rozvíjet a mapovat jejich budoucí orientaci a kariéru.

Užitečné informace

Od prvního dne, kdy se vám oddělení mezinárodních vztahů setká s Vámi na letišti a pomůže vám usadit se v Paříži, získáte podporu od administrativních a akademických pracovníků, abyste učinili svou výukovou zkušenost v Paříži opravdu úžasnou!

Vstupní požadavky

  • Žadatelé musí mít 120 amerických kreditů nebo 240 kreditů ECTS. Přesto mohou být kandidáti na MBA uchazeči s 90 americkými kredity nebo 180 kredity ECTS a 2 roky odborné praxe.
  • Angličtina test IELTS 6.0 nebo ekvivalent požadované
  • Rozhovor (buď tváří v tvář nebo na dálku)
Poslední aktualizace Bře 2020

Informace o škole

Ideally located in the heart of La Défense Business District, the Pôle Universitaire Léonard De Vinci unites more than 6500 students within its four schools which deliver degrees which are recognized ... Čtěte více

Ideally located in the heart of La Défense Business District, the Pôle Universitaire Léonard De Vinci unites more than 6500 students within its four schools which deliver degrees which are recognized by employers: The Graduate School of Engineering (ESILV), The Management School (EMLV) and The Institute of Internet & Multimedia (IIM). Méně