MBA specializovaný digitální marketing a e-business

Všeobecné informace

Přečtěte si více o tomto programu na stránkách školy

Popis programu

Bohatství informací dostupných na internetu a v mobilních sítích, rozvoj sociálních sítí a fór dali sílu stále obtížnějšímu spotřebiteli. Za deset let jsme viděli vzhled smartphonu, tabletu, připojených objektů atd.

V "nové ekonomice" Digital vytvořil nové využití, zákazníci jsou spojeni, mobilita je součástí jejich každodenního života, mají stále větší očekávání.

Společnosti jsou nuceny přehodnotit svůj způsob provozu a provést svou digitální revoluci. Marketing, komunikace, prodej, reklama, distribuce jsou srdcem této revoluce a společnosti jsou nuceny rozvíjet nové strategie, inovovat a transformovat svou organizaci.

Konkurence je zhoršována digitálním marketingem, zejména u syndromu Uberization . Dnešní konkurenti již nejsou historickými konkurenty, ale novými a mladými účastníky (Uber, Spacex Tesla, Google atd.).

Ve strategii úspěšných společností hrají hlavní roli inovace a elektronický obchod. Nedávná studie firmy Forrester ukazuje, že "společnosti, které podporují kreativitu, jsou 3,5 násobně větší pravděpodobnost, že zvýší svůj prodej alespoň o 10% oproti konkurenci."

Program Digtal Marketing a E-Business je stejně dobře přizpůsoben současným potřebám začínajících podniků jako společnosti, které chtějí zajistit jejich digitální transformaci a vyvíjet se v měnícím se digitálním ekosystému.

cena

MBA získala ocenění Eduniversal-SMBG Innovation Award v žebříčku roku 2017 .

cíle

Cílem programu je:

  • Rozvíjet silné strategické a provozní znalosti v oblasti digitálního marketingu, komunikace, reklamy, prodeje a marketingových studií.
  • Schopnost zvládnout digitální transformaci tradičních oblastí (e-marketing, e-commerce, e-CRM, e-Komunikace, e-reklama) a nové základní dovednosti v této oblasti: mobilita, Data, DMP, inovace, propojené objekty).
  • Porozumět novým příležitostem nabízeným webem, sociálními médii a obecněji všudypřítomným světem (mobilní / tablet, webtTV a TV 2.0, městský displej, nová generace atd.).
  • Vědět, jak rozvíjet a udržovat projekt vytváření podniků v digitálním světě.

Pro koho je školení?

MBA Digitální Marketing a E-Business je určen studentům, kteří chtějí začít digitální profese, stejně jako profesionálové, kteří hledají přístup k manažerským pozicím v této oblasti.

program

Tento MBA se specializuje ve dvou akademických letech (MBA 1

  • Kompletní program, který vám umožní zvládnout celý hodnotový řetězec digitální ekonomiky s přesným zvětšením marketingu a podnikatelským rozměrem stimulovaným technologiemi, které revoltují podnikatelské plány
  • Přístup, který je jak akademický, tak i praktický
  • Vize budoucnosti pro maximální zaměstnatelnost

Program MBA Digital Marketing a E-Business zahrnuje několik modulů:

Modul 1: Společné jádro

Vědět jak:

  • Inovace a digitalizace ekonomiky
  • Inovativní řízení projektů
  • Obecná obchodní politika
  • Finanční ocenění
  • Maloobchod a prodej
  • Obchodní hry

Vědět jak:

  • vůdcovství
  • Mapování mysli
  • Podnikání a start-up
  • Plánování Carrera

Modul 2: Specializace

  • Vývoj trendů
  • Základy marketingu
  • Komunikace a chování spotřebitelů
  • CRM
  • Realizace kampaní
  • Agilní řízení projektů
  • Návrh a tvorba webových stránek

Digitální strategie:

  • Přehled digitální ekonomiky
  • Centricita spotřebitelů (AR, CX, CRM, cesta zákazníka, vliv na obsah, komunita, obhajoba atd.)
  • Nové kanály (vícekanálové, křížové kanály, všesměrové kanály)
  • Mobilní marketing
  • Příchozí a odchozí marketing
  • Strategie obsahu značky
  • B2B, B2C strategie
  • Právní aspekty (RGPG, atd.)

Vývoj digitální marketingové kampaně:

  • Webové stránky: design, odkazování, vyhledávání (SEM, SEO, SEA, SMO)
  • Sociální meida, sociální video, elektronická komunikace
  • Analytics a KPI
  • Digitální reklama, hlas, zobrazení, programování, sledování reklam, marketingové informace

Připojený obchod:

  • Internetový obchod (design, optimalizace), konverze
  • Funnel Marketing
  • B2B, B2C, tržní místo, příslušnost
  • Digitální úložiště / Phygital
  • Sociální prodej

Data:

  • DMP (platforma pro správu dat)
  • Měření a optimalizace výkonu
  • nářadí
  • Datový marketing
  • BI, prediktivní marketing, umělá inteligence
  • Ochrana dat, internet věcí, Chatbots

Inovace a start-up:

  • Kreativita, spoluvytváření, inovace
  • Vytvořte inkubátory pro start-up
  • crowdfunding

Monitorování a koučování

Metoda vyučování

Společnost je v centru výcviku:

  • Úzká spolupráce s firmami v popředí digitální transformace.
  • Kurzy prováděné provozními specialisty v jejich oboru.
  • Partnerství s hlavními digitálními hráči (SalesForce, Adobe, Soft Computing, Microsoft, Apple atd.).
  • Konference s odbornými posudky
  • Návštěvy inkubátoru při zahájení provozu.

příležitosti

Aby se tyto transformace vyrovnaly, potřebují společnosti nové dovednosti a spoléhají se na školení mladých absolventů.

  • Marketingový manažer
  • Správce produktů
  • Správce E-CRM
  • Správce komunity
  • Hlavní digitální důstojník
  • Projektový manažer
  • Vývoj webových stránek
  • SEM-SEO konzultant
  • Konzultant pro digitální marketing
  • Správce Omnichannel
  • Správce provozu
  • Studijní důstojník
  • Správce zobrazení

Objem volných pracovních míst pro výkonné pracovníky na internetu explodoval počátkem roku 2016 (komerční marketing: 11%, inovace RD: 18%) (zdroj APEC).

přijímací

Škola vám nabízí možnost pro všechny své kurzy podávat žádost online po celý rok: od ledna do prosince.

Výběr kandidátů se provádí v souboru (CV dotazník kandidatury), po němž následuje pohovor o motivaci.

Požadavky na přijetí pro MBA Marketing Digital a E-Business:

  • Licence 3 ověřené nebo v procesu validace dvouletého univerzitního kurzu (program Master 1, Master 2)
  • Master 1 ověřený nebo v průběhu validace pro školní docházku během univerzitního roku (program Master 2)
  • Mohou se také obrátit na vedoucí pracovníky společnosti
Poslední aktualizace Bře 2020

Informace o škole

Forte de ses 70 ans d’expérience, l’ESLSCA Business School Paris propose une pédagogie équilibrée entre expérience pratique et méthodologie progressive. Depuis 1949, l’école a su développer ses activi ... Čtěte více

Forte de ses 70 ans d’expérience, l’ESLSCA Business School Paris propose une pédagogie équilibrée entre expérience pratique et méthodologie progressive. Depuis 1949, l’école a su développer ses activités pour devenir un pôle d’excellence académique, notamment dans les domaines de la Finance, du Marketing, du Management et de la data. L’ESLSCA Business School Paris propose de nombreux cursus de formation tels que des programmes Bachelors, des MBA spécialisés ou encore des formations pour les professionnels. L’école a récemment emménagé dans son tout nouveau campus parisien de 8000m². Situé au cœur du parc de Pont de Flandre dans le 19eme arrondissement de Paris et accessible en RER, métro et tramway, ce nouvel espace moderne, lumineux et connecté a été pensé pour nos étudiants et pour leur épanouissement. Avec 15 000 anciens diplômés présents en France et à l'international, l’ESLSCA Business School Paris bénéficie d’un des réseaux les plus importants de ceux des grandes écoles de commerce et de management. Largement ouverts sur l’international, les programmes de l'ESLSCA Business School Paris contribuent à la formation des dirigeants de demain. Méně