MBA specializované řízení a marketing luxusu a módy

Všeobecné informace

Přečtěte si více o tomto programu na stránkách školy

Popis programu

MBA Management a marketing luxusu a módy je dnes po 13 letech existence známá a uznána jako jeden z nejlepších prostředků vstupu do těchto činností.

Cílem je poskytnout studentům nad rámec znalostí a nástrojů analýzy těchto sektorů v ekonomickém, uměleckém a kulturním prostředí, které jsou považovány za nezbytné pro každou osobu, která má nebo si přeje vykonávat profesionální manažerskou činnost v těchto oblastech. domény bez ohledu na funkci: manažer, produktový manažer, manažer nákupu, provozní ředitel, obchodní ředitel, vizuální merchandisingový ředitel, komunikační ředitel, ředitel události, ředitel pro maloobchodní školení.

Počínaje základními oblastmi těchto aktivit, mezi které patří tvorba, tendence, současné umění, vytváření tohoto konkrétního managementu zpochybňuje proudy designu a módy v historickém, geografickém a sociologickém hlediska v příčném směru. Studenti jsou tedy trénováni v módním marketingu .

Rovněž zvažuje součásti "digitální, rozvíjející se země, nová ekonomika", které jsou součástí dovedností, které v současnosti podniky hledají.

Pořadí

  • Cena spuštění programu SMBG a první desátá pozice od jejího založení
  • Vítěz Ceny za pedagogiku v roce 2013
  • Vítěz EDUNIVERSAL Svět 2017 Best Masters: 18. z 50 nejlepších na světě
  • 5. místo v kategorii SMBG-Eduniversal pro nejlepší mistře, MS a MBA 2017 v kategorii "Luxusní management" .

cíle

Multidisciplinární, schopný předvídat, dokonce provést změny, mladý manažer, který je výsledkem tohoto školení, je připraven pro různé řídící funkce: tvorba, identifikace budoucích příležitostí, projektové inženýrství ve všech jeho aspektech - výroba , marketingu, financí, řízení řízení, vedení týmu a řízení změn.

Pro koho je školení?

  • Studentům v tomto odvětví, kteří chtějí integrovat prohloubení marketingové části luxusu a módy odpovídající jejich odvětví přednosti.
  • Studenti z obchodního, řídícího a finančního sektoru, kteří chtějí přizpůsobit historické, ekonomické a kulturní determinanty těchto činností spolu s lidskými a uměleckými složkami odvětví, jako je maloobchodní a vizuální merchandising.
  • Studentům ve vědecké oblasti, kteří chtějí změnit svůj světový názor v jeho složkách, jak snový, tak ekonomický.
  • Profesionálům, kteří mají pouze částečné zkušenosti v zamýšlených oblastech (pouze v odvětví a konkrétní aktivitě), kteří chtějí rozšířit své pole výhledu, pochopit a obohatit své dovednosti.
  • Profesionálové, kteří převážně pracovali na zodpovědných pozicích, kteří chtěli prohloubit své oblasti znalostí v tomto odvětví, aby posílili svůj potenciál k akci.
  • Pro osoby, které se rekvalifikují bez přímé zkušenosti s praxí této profese.

program

MBA Management a marketing luxusu a módy je formulován takto: kurzy, konzultace, konference, luxusní fóra, prohlídky s průvodcem, setkání s luxusními institucemi módy a současného umění, případové studie , projektové dílny, skutečné případy společností, které pokrývají studii trhů ošetřovaných týmy, zpráva o údivu, stáž, paměť konce cyklu.

Trénink je rozdělen na 4 moduly:

Modul 1: Luxusní a móda

  • Historie a globální luxusní ekonomika
  • Zapojené síly: luxusní skupiny, historie, strategie
  • Umělecký trh
  • Módní dílny: móda a textil, šperky
  • Současné umění a kulturní výstavní projekt
  • Cestovní ruch a luxusní hotely
  • Základy parfémů

Modul 2: Luxusní marketing

  • Právní ochrana a právní předpisy
  • Mezinárodní marketing
  • Interpersonální komunikace
  • Komunikace inzerentů
  • Marketingový management, řízení značky, vizuální
  • Merchandising

Modul 3: Strategie

  • Obchodní hry (simulace)
  • CRM

Modul 4: Dovednosti

  • Kariéra
  • Digitální služby luxusních aktivit
  • Profesionální projekt - paměť
  • Mezinárodní obchodní analýza
  • Veřejné mluvení
  • Mezinárodní lidské zdroje,
  • Mezinárodní obchodní právo
  • podnikání

partnerství

Abc Luxe, DNA, ARPP (ex BVP), Artsphere, Balistik Art, Balenciaga, Berlutti, Carita, Cartier International, Chanel, Westonová obuv, Chloe International, De Beers, Dior, Elie Saab, Eres, Expanscience, Estee Lauder (Hubert Barrère), Federace umění a luxusních řemesel, Firmenich, Hermes, Galeries Lafayette, Galerie Marais, Galerie Mermoz, Galerie l'oeil Neuf a Atelier Z, Givenchy, IFOP, Institut Qualiquanti, Issey Miake, ITEC (Za kosmetickým salonem), La Sultane de Saba, Jarní, Dekorativní umění Paříž, LVMH, Martin Margiela, Montblanc, Galliera Museum, Nelly Rodi, L'Occitane, Prada, Roberto Cavalli, Salon Heavent, Salon 1618, SEMO, Sephora, Tara Jarmonová, Teleparis, Next Whos, Bijorca, Vanessa Bruno, JMWeston, Yamamoto atd.

příležitosti

MBA Eslsca umožňuje vybudovat dovednosti, které jsou považovány za nezbytné pro každou osobu, která má nebo si přeje vykonávat odbornou činnost řízení v těchto oblastech bez ohledu na funkci: manažer, produktový manažer, ředitel nákupu, ředitel divize, ředitel pro maloobchod, ředitel vizuální merchandising, komunikační ředitel, ředitel události, ředitel pro maloobchodní školení atd.

Školení tak poskytuje přístup k následujícím oblastem:

Tvorba, trendy, marketing, nákup, výroba, reklama, vizuální merchandising, vztahy se zákazníky, export versus Asie a rozvíjející se země, řízení lidských zdrojů, digitální model - e-Commerce, digitální animace a propagace, , finanční, daňové a právní řízení.

  • správce
  • Správce produktů
  • Ředitel nákupu
  • Ředitel operací
  • Ředitel pro maloobchod
  • Ředitel vizuálního merchandisingu
  • Ředitel komunikace
  • Ředitel událostí
  • Ředitel pro maloobchodní školení

A jakákoli řídící funkce, pro kterou toto školení umožňuje snadné zapojení do odvětví luxusu, módy nebo odvětví s vysokou přidanou hodnotou.

MBA profil absolventů módy a luxusní management

Kde fungují?

Alkos, Balmain, Burberrys, Hermes, Carita, Darphin, Celine, Chanel, Clarins, Clear Channel, Dior, Elie Saab, Elizabeth Arden, The Natural, Giorgio Armani, Gucci, Guerlain, L'Oreal, H

Co dělají?

Ve velkých skupinách a malých a středních podnicích fungují marketingové, maloobchodní nebo módové manažerské funkce: maloobchodní management (prodej v prodeji), vizuální merchandising, řízení událostí, produktový manažer, nákup surovin, Maloobchod, manažer CRM, PR manažer, asistent obchodní značky, obchodní analytik, produktový manažer obchodní marketingový export atd.

přijímací

Škola vám nabízí možnost pro všechny své kurzy podávat žádost online po celý rok: od ledna do prosince.

Výběr kandidátů se provádí v souboru (CV dotazník kandidatury), po němž následuje pohovor o motivaci.

Podmínky přiznání

  • Licence 3 ověřené nebo v průběhu validace pro školní docházku ve dvou akademických letech (program MBA 1, MBA 2)
  • MBA 1 validován nebo v průběhu validace pro školní docházku během univerzitního roku (program MBA 2)
  • Mohou se také obrátit na vedoucí pracovníky společnosti
Poslední aktualizace Bře 2020

Informace o škole

Forte de ses 70 ans d’expérience, l’ESLSCA Business School Paris propose une pédagogie équilibrée entre expérience pratique et méthodologie progressive. Depuis 1949, l’école a su développer ses activi ... Čtěte více

Forte de ses 70 ans d’expérience, l’ESLSCA Business School Paris propose une pédagogie équilibrée entre expérience pratique et méthodologie progressive. Depuis 1949, l’école a su développer ses activités pour devenir un pôle d’excellence académique, notamment dans les domaines de la Finance, du Marketing, du Management et de la data. L’ESLSCA Business School Paris propose de nombreux cursus de formation tels que des programmes Bachelors, des MBA spécialisés ou encore des formations pour les professionnels. L’école a récemment emménagé dans son tout nouveau campus parisien de 8000m². Situé au cœur du parc de Pont de Flandre dans le 19eme arrondissement de Paris et accessible en RER, métro et tramway, ce nouvel espace moderne, lumineux et connecté a été pensé pour nos étudiants et pour leur épanouissement. Avec 15 000 anciens diplômés présents en France et à l'international, l’ESLSCA Business School Paris bénéficie d’un des réseaux les plus importants de ceux des grandes écoles de commerce et de management. Largement ouverts sur l’international, les programmes de l'ESLSCA Business School Paris contribuent à la formation des dirigeants de demain. Méně