Hospitality Management MBA

Tento Master of Business Administration, nebo MBA Hospitality Management připravuje mladé odborníky pro vyšší manažerské pozice prostřednictvím zaměření na řešení problémů, řízené daty rozhodování a strategické podnikání a rozvoj leadershipu.

Učební plán je vyvinuta ve spolupráci s odborníky z průmyslu, aby byla zajištěna maximální význam pro průmysl trendy a požadavky. Dodává se zkušeným, mezinárodní fakulty. Program zahrnuje vedení přednášky, reálného projektu spolupráce s pohostinských podniků realizovat vedení dovedností pro řešení problémů, disertační práce a specializační kurzy v oblasti marketingu nebo financí.

Kurzy Přehled

Následující přehled je uveden přehled kurzů nabízených v programu MBA v pohostinství řízení. Pro přesné informace a popisy kursu, viz akademického katalogu.

SEMESTR 1

  • Across Cultures
  • Vedení a rozvoj
  • Strategický Pohostinství řízení
  • udržitelnost
  • Trendy v oblasti cestovního ruchu a pohostinství
  • Analýza dat a rozhodování
  • Strategický Provozní řízení
  • Pohostinství Finanční řízení a rozpočtování

SEMESTR 2

  • Podniková ekonomika
  • Strategické řízení
  • Příjmy a Ceny management
  • Destinace cestovního ruchu a plánování událostí
  • Projektu aplikovaného výzkumu

... plus tři specializační kurzy (Hospitality Reality, Corporate Finance, investiční strategie na finančních trzích a Asset Management).

MBA specializace

MBA pohostinnost s FINANCE

Finanční řízení je klíčové kompetence pro výkonné manažery v dnešním konkurenčním globálním pohostinství. Zobrazuji solidní znalost základních finančních principů týkajících se příjmů, nemovitostí a investičních strategiích dá absolvent přidanou hodnotu rychlý postup do žebříčku pohostinství organizace.

Specializační kurzy v semestru 2

  • Pohostinství Real Estate
  • Podnikové finance
  • Investiční strategie pro finanční trhy a Asset Management

MBA pohostinnost s MARKETING

Pohostinství očekávání spotřebitelů se neustále zvyšuje a výkon vyhradit, recenze a vybrat si on-line se mění způsob, jakým pohostinství společnosti dělat marketing. S klíčové kompetence různých značek a digitální marketingové strategie dá absolvent mnoho příležitostí, jak rozvíjet a prokázat odborné znalosti v digitální éře.

Specializační kurzy v semestru 2

  • Chování spotřebitelů
  • Brand Marketing
  • E-marketing

Přijímací Požadavky

Věk - Za normálních okolností ve věku 24 let nebo vyšší.

vzdělání - Žadatelé musí mít bakalářský titul od akreditované instituce vyššího vzdělání v jakémkoliv oboru, ideálně s minimálně 2 roky praxe.

English kvalifikací - Pokud si nejste rodilý anglický mluvčí, nebo pokud jste strávil poslední tři roky v anglicky učil školu, přiložte prosím jednu z následujících možností:

  1. TOEFL: Minimální počet bodů z 550 bodů za test založený na papíru nebo 80 na internetový test (IBT). TOEFL číslo testovací kód pro Les Roches je 9827.
  2. Cambridge First Certificate Exam (FCE): Grade A nebo Cambridge Advanced Exam (CAE): třída C. prosím také zaslat výkaz výsledků s podrobným profilem.
  3. IELTS: minimální akademický modul Celkové skóre skóre 6.0 a min. 5,5 v každé části (poslech, čtení, psaní, mluvení).

Rozhovor - Škola může požadovat, telefon nebo osobní pohovor před přijetím do programu.

Program se vyučuje na:
  • Angličtina
Tento kurz je Studium v kampusu
Start Date
Úno 2020
Duration
1 rok
Denní studium
Price
34,000 CHF
Celkový poplatek (školné, knihy, atd.) za semestr
Deadline
Podle místa
Podle data
Start Date
Úno 2020
End Date
Termín odevzdání přihlášek

Úno 2020

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date