Přečtěte si oficiální popis

Koncentrace Marketing poskytuje kandidáti s patřičnými dovednostmi a požadavky potřebné pro nárok na marketingové pracovních míst. Tento program je ideální pro kandidáty, kteří pracují v této oblasti, protože mohou používat své nově nabyté dovednosti pro postup do manažerských rolí. Marketingoví odborníci jsou velmi žádané, a kariéru v oblasti marketingu může být velmi prospěšný, pokud jde o uspokojení z práce a peněžní náhrady. Industrializace arabských zemí, spolu s obrovským nárůstem obchodní činnosti, vyžadují, aby tam byli odborníci pomoci pohybovat produktů a služeb k jejich zamýšleným příjemcům.

Klíčovým předpokladem - 30 hodin úvěru

  • Metodologie výzkumu
  • Manažerské informační systémy
  • Finanční účetnictví
  • Správa a Nákladové účetnictví
  • Podnikové finance
  • Manažerská ekonomika
  • Organizační chování a lidské zdroje
  • Strategický management a obchodní politika
  • Operations Management
  • Marketing a řízení prodeje

Volitelné předměty v marketingu - 12 hodin úvěru

  • Spotřebitelské chování
  • Marketingový výzkum
  • MARKETING SERVICES
  • Marketingová strategie

Vstupné

TAG-SB prosazuje stejné přijímací a promoce politiky po celou dobu jeho programu absolventa.

Přijetí do programu MBA je otevřena všem kvalifikovaným držitele bakalářský titul z uznávané univerzity bez ohledu na pregraduální hlavního oboru. Absolventi vysokých škol, kdy není požadován zápis nesplňují podmínky pro přijetí. Školy je vstupné politika je vybrat ty kandidáty, kteří mají největší potenciál pro akademické a profesní úspěch.

Program se vyučuje na:
Angličtina

Zobraz 5 více kurzů z Talal Abu-Ghazaleh Graduate School of Business »

This course is Campus based
Start Date
Sep 2019
Duration
Kontaktuj školu
Denní studium
Price
- JD 275 za hodinu úvěru
Deadline
Podle místa
Podle data
Start Date
Sep 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek

Sep 2019

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date