MBA International Business Development (volba luxusního a pohostinského managementu)

Všeobecné informace

Popis programu

Organizace

Rostoucí profil trhu luxusních značek představuje jedinečnou příležitost. Můžete rozšířit své marketingové a manažerské znalosti a vstoupit do tohoto specifického a dynamického tržního sektoru v Paříži.

Vzdělávací obsah MBA International Business Development, Option Luxury a Hospitality Management na ILCI Business School zajišťuje trvalé úsilí o zlepšení mezinárodních manažerských dovedností a poskytuje optimální rozvoj takových osobních kvalit, jako je iniciativa, týmová práce nebo kritické myšlení.

Na konci těchto kurzů získáte znalosti, techniky a know-how pro efektivní rozhodování v oblasti mezinárodního managementu a mezinárodního marketingu v oblasti luxusu a pohostinství.

Kromě toho budete moci analyzovat současný ekonomický kontext, tržní tendence, hlavní podniky a agenty, kteří tvoří odvětví luxusního zboží.

122026_pexels-photo-1249158.jpeg

Doba trvání: 2 roky

Začíná: Jaro

Požadavky:

  • 3 roky titul (180 ECTS) pro první rok
  • 4 roky titul (240 ECTS) pro druhý rok

Klíčové vlastnosti

  • Stupeň certifikace I. stupně RNCP (5)
  • Hluboký vhled do mezinárodní správy v oblasti luxusu a pohostinství
  • Rozvíjet dovednosti v mezinárodním podnikání v oblasti luxusu a pohostinství
  • Vysoce kvalifikovaná fakulta
  • 100% vyučováno v angličtině
  • Jednoletý program v Paříži

Pracovní příležitosti

  • Produktový manažer v oblasti luxusu a pohostinství
  • Luxusní manažer prodeje
  • Obchodní manažer značky
  • Luxusní projektový manažer
  • Luxusní obchodní vývojář
  • Správce vztahů s veřejností

Program

  • Komunikační dovednosti
  • Mezikulturní vyjednávání v Evropě
  • Management vztahu se zákazníky
  • Ekonomika a evropský trh
  • Mezinárodní obchodní právo
  • Techniky mezinárodního prodeje
  • Mezinárodní zdroje
  • Vedení lidí
  • Manažerské účetnictví
  • Řízení marketingu
  • Operace
  • Projektový management
  • Komunikace na veřejnosti
  • Sociální sítě a digitální marketing
  • Strategický marketing
  • Luxusní odvětví
  • Luxusní geopolitika a chování spotřebitelů
  • Management vinařského průmyslu
  • Stáž (volitelná, pokud pracovní praxe)
  • Francouzština (volitelné)

Poslední aktualizace Bře 2020

Informace o škole

The Institut de Langues et de Commerce International (ILCI) is a private institution of higher education. Founded in 2004, the Institut de Langues et de Commerce International is an International Busi ... Čtěte více

The Institut de Langues et de Commerce International (ILCI) is a private institution of higher education. Founded in 2004, the Institut de Langues et de Commerce International is an International Business School and a Language Institute offering a wide range of specialized programs in General Management, International Business, Marketing, Communication and Languages in 3 or 5 years. The ILCI is a Business School welcoming diversified profiles in an international environment focused on business, innovation and communication. We also aim for our students to improve their language skills in French, English or Chinese in order to become business leaders who take initiatives and can work on multicultural teams. Méně
Paříž , Paříž + 1 Více Méně