MBA Fashion Management - luxusní major
IFA Paris
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Paris, Francie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Smíšené, Dálkové studium, Na kampusu
Doba trvání
24 - 24 měsíce
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 14 800 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Poplatek za přihlášku 150 EUR - Školné: 9500 EUR za online program
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
IFA Paris MBA certifikováno FEDE (Fédération Européenne Des Écoles)
- Doba trvání: 24měsíční program v angličtině
- Kampusy: Paříž, Istanbul
- Formát*: Paříž nebo Istanbul/Paříž
- Kredity ECTS: 120
- Poplatek za přihlášku: 150 EUR
- Školné: 14 800 EUR
- Omezeno na: 25 studentů ve třídě
* dostupnost formátů se může rok od roku lišit
Úvod
Více než kdy jindy musí módní profesionálové prokázat flexibilitu a schopnost přizpůsobit se tvrdšímu ekonomickému prostředí, ale také měnícím se spotřebitelským trendům a změnám v módním systému, přičemž roste poptávka po udržitelnějších a etických obchodních praktikách. Společnosti hledají manažery, kteří by mohli rozvíjet poutavější a společenštější zážitky, které by povzbudily spotřebitele k propojení, a mohou sebevědomě procházet inovativními strategiemi v digitálním prostředí.
Naše MBA Fashion Management, nabízené od roku 2008, bylo zcela přepracováno, aby plně využívalo IFA Paris a naše odborné znalosti v oblasti špičkových technologií a v přizpůsobování udržitelnějších postupů pro módní průmysl.
Naše priorita: poskytnout našim absolventům vynikající marketingové a manažerské dovednosti potřebné k orientaci v této měnící se krajině. Vzhledem k tomu, že se odvětví zaměřuje na vytváření dalších mezer pro udržení dlouhodobé ziskovosti svých produktů nebo služeb, vyvinuli jsme TŘI hlavní obory, které dosahují spojení mezi francouzskou tradiční savoir-faire a hloubkovým porozuměním budoucím potřebám módy oděvy, módní média a luxusní průmysl:
- Luxusní (tento program)
- Oděv
- Média
Luxusní výrobky byly tradičně definovány perspektivou vzácnosti. Exkluzivní suroviny v kombinaci s vytříbeným řemeslným zpracováním předků zvyšují hodnotu, která pomáhá získat vysokou cenu. Tato definice, přestože je stále přijatelná, se dramaticky vyvinula, protože pojmy jako čas, prostor a zkušenosti jsou nyní spojeny s pojmem luxus.
Hlavním problémem průmyslu je předefinování jeho podstaty. Existují dvě potenciální hypotézy:
- Strukturální změny tlačí luxusní průmysl k proměně a explozi do různých, někdy paradoxních ideologií.
nebo, - Strukturální změny tlačí luxusní průmysl, aby zahájil omezení svých tradičních a sekulárních hodnot, zpět do svého původního jádra.
MBA v oboru Fashion Management - Luxury Major byla restrukturalizována, aby zajistila, že kandidáti dosáhnou optimální úrovně agility, která jim umožní překonat existenční krizi, kterou luxusní průmysl prochází.
Naše kurzy MBA jsou strukturovány s ohledem na rámec ECTS, jak stanoví Boloňská úmluva. Po dokončení studia účastníci shromáždí celkem 120 ECTS, které budou moci převést, pokud budou chtít ve studiu pokračovat. Tento program je také certifikován FEDE (Fédération Européenne Des Écoles).
Chcete více informací o tomto programu MBA e -mailem? Klikněte zde → Pošlete mi více informací!
Tento program MBA je k dispozici také pro online studium na našem webu pro distanční vzdělávání IFA Paris - Learn Online. Všechna informace o plné online verzi tohoto kurzu naleznete na: MBA Fashion Management - Luxury Major (Online).
Přijímací řízení
Osnovy
Struktura kurzu
Rok 1:
První rok je věnován osvojování základních dovedností a kompetencí v prostředí třídy.
Toto intenzivní a praktické školení je poskytováno prostřednictvím vyučovacích modulů organizovaných ve čtyřech modulových skupinách.
Dvě z těchto seskupení modulů tvoří základní součásti MBA Fashion Management. Je společný pro všechny tři hlavní obory (luxus, oděvy, média):
Marketing & Management
Toto seskupení zahrnuje řadu modulů, které budou postupně plánovány na základě struktury marketingového plánu. Celkový soubor znalostí, které studenti získají, je připraví na:
Analyzujte složité marketingové výzvy na základě praktických případových studií
Strategicky alokujte zdroje k dosažení předem stanovených cílů
Řemeslné značky DNA umožňující dosažení udržitelné konkurenční výhody.
Obchodní záležitosti
Schopnost naslouchat a interpretovat signály trhů je klíčovou součástí dnešních manažerů. Je potřeba ji neustále pěstovat. V rámci tohoto modulu seskupení studenti objeví zvláštnosti módního průmyslu z ekonomického a finančního hlediska.
Kromě základního modulu se tento luxusní obor soustředí kolem dvou skupin modulů, které představují téměř polovinu učebního plánu:
Luxusní procesy
Studenti důkladně porozumí procesům spojeným s výrobou, merchandisingem a distribucí luxusního zboží.
Luxusní životní styl
Seskupení modulů luxusního životního stylu umožní našim studentům zažít různá odvětví a poskytnout jim konkrétnější pohled na každé z nich. Témata jako Haute Couture, luxusní šperky, kosmetický průmysl nebo pohostinství se budou zabývat odborníky z těchto odvětví, kteří studenty provedou procesem jejich objevování.
rok 2:
Druhý rok je věnován implementaci a experimentování s těmito dovednostmi prostřednictvím absolvování povinné stáže a vypracování diplomové práce Capstone, jedinečného a individuálního projektu, který hodně vděčí za IFA Paris učení se prostřednictvím pedagogiky.
V projektu Capstone se od studentů očekává, že vytvoří spojení mezi znalostmi kurzu a jejich praktickým pochopením aktuálních osvědčených postupů v tomto odvětví, aby mohli připravit plnohodnotný plán pro podnikatelský záměr.
Konečně, od začátku až po promoci a bez ohledu na to, kde se nacházejí, budou postgraduální studenti IFA Paris těžit z podpory jedinečného oddělení zvaného „Centrum kariéry a absolventů“.
Využitím silné spolupráce se skupinami, jako jsou LVMH, Richemont nebo Kering, Centrum kariéry a absolventů umožní přístup k exkluzivním akcím pro uvedení značky, módním přehlídkám, uměleckým výstavám nebo profesionálním veletrhům s cílem vybudovat vlastní profesní síť studentů.
Kredity:
1. ročník: 60 ECTS
Marketing & Management - 18 ECTS
Obchodní záležitosti - 13 ECTS
Luxusní procesy - 9 ECTS
Luxusní životní styl – 20 ECTS
2. ročník: 60 ECTS
Stáž - 20 ECTS
Capstone Project - 40 ECTS
Poplatek za studium programu
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
MBA v řízení luxusní značky
- Montreux, Švýcarsko