MBA Fashion Management - hlavní oděv
IFA Paris
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Paris, Francie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Smíšené, Dálkové studium, Na kampusu
Doba trvání
24 - 24 měsíce
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 14 800 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Poplatek za přihlášku 150 EUR - Školné: 9500 EUR za online program
Úvod
IFA Paris MBA certifikováno FEDE (Fédération Européenne Des Écoles)
- Doba trvání: 24měsíční program v angličtině
- Kampusy: Paříž, Istanbul
- Formát: Paříž nebo Istanbul/Paříž
- Kredity ECTS: 120
- Poplatek za přihlášku: 150 EUR
- Školné: 14 800 EUR
- Omezeno na: 25 studentů ve třídě
„Kompletní 360stupňový pohled na módní byznys“
Úvod
více než kdy jindy musí módní profesionálové prokázat flexibilitu a schopnost přizpůsobit se tvrdšímu ekonomickému prostředí, ale také měnícím se spotřebitelským trendům a změnám v módním systému, přičemž roste poptávka po udržitelnějších a etických obchodních praktikách. Společnosti hledají manažery, kteří by mohli rozvíjet poutavější a společenštější zážitky, které by povzbudily spotřebitele k propojení, a mohou sebevědomě procházet inovativními strategiemi v digitálním prostředí.
Naše MBA Fashion Management, nabízené od roku 2008, bylo zcela přepracováno, aby plně využívalo IFA Paris a naše odborné znalosti v oblasti špičkových technologií a v přizpůsobování udržitelnějších postupů pro módní průmysl.
Naše priorita: poskytnout našim absolventům vynikající marketingové a manažerské dovednosti potřebné k orientaci v této měnící se krajině. Vzhledem k tomu, že se odvětví zaměřuje na vytváření dalších mezer pro udržení dlouhodobé ziskovosti svých produktů nebo služeb, vyvinuli jsme TŘI hlavní obory, které dosahují spojení mezi francouzskou tradiční savoir-faire a hloubkovým porozuměním budoucím potřebám módy oděvy, módní média a luxusní průmysl:
- Oblečení (tento program)
- Luxus
- Média
Vzestup sociálních médií obnovil představy o odpovědnosti a transparentnosti jako základních hodnotách, které musí naše společnost prosazovat. Pojmy rozmanitosti, inkluzivity a ochrany životního prostředí byly oprávněně povýšeny ze stavu pouhého „módního faux pas“ na naléhavé problémy, které je třeba vyřešit.
Nedaří se nám móda? Složitá otázka, protože postavila značky a spotřebitele před jejich odpovědnost. Otázka, nicméně máme morální povinnost odpovědět!
MBA v módním managementu - Apparel Major, byla restrukturalizována, aby zajistila, že kandidáti budou vyškoleni, aby se stali vědomými lídry v oboru. Schopnost číst a předvídat společenské změny je středem pedagogické strategie implementované v rámci tohoto programu.
Naše kurzy MBA jsou strukturovány s ohledem na rámec ECTS, jak stanoví Boloňská úmluva. Po dokončení studia účastníci shromáždí celkem 120 ECTS, které budou moci převést, pokud budou chtít ve studiu pokračovat. Tento program je také certifikován FEDE (Fédération Européenne Des Écoles).
Chcete více informací o tomto programu MBA e -mailem? Klikněte zde → Pošlete mi více informací!
Tento program MBA je k dispozici také pro online studium na našem webu pro distanční vzdělávání IFA Paris - Learn Online. Všechna informace o plné online verzi tohoto kurzu naleznete na: MBA Fashion Management - Apparel Major (Online).
Přijímací řízení
Osnovy
Struktura kurzu
Rok 1:
První rok je věnován osvojování základních dovedností a kompetencí v prostředí třídy.
Toto intenzivní a praktické školení je poskytováno prostřednictvím vyučovacích modulů organizovaných ve čtyřech modulových skupinách.
Dvě z těchto seskupení modulů tvoří základní součásti MBA Fashion Management. Je společný pro všechny tři hlavní obory (luxus, oděvy, média):
Marketing & Management
Toto seskupení zahrnuje řadu modulů, které budou postupně plánovány na základě struktury marketingového plánu. Celkový soubor znalostí, které studenti získají, je připraví na:
Analyzujte složité marketingové výzvy na základě praktických případových studií
Strategicky alokujte zdroje k dosažení předem stanovených cílů
Řemeslné značky DNA umožňující dosažení udržitelné konkurenční výhody.
Obchodní záležitosti
Schopnost naslouchat a interpretovat signály trhů je klíčovou součástí dnešních manažerů. Je potřeba ji neustále pěstovat. V rámci tohoto modulu seskupení studenti objeví zvláštnosti módního průmyslu z ekonomického a finančního hlediska.
Kromě základního modulu je tento obor oděvu soustředěn kolem dvou skupin modulů, které představují téměř polovinu učebního plánu:
Módní procesy
Studenti důkladně porozumí všem krokům logistických činností módního domu, od nákupu a nákupu až po maloobchod a distribuci.
Ve vývoji kolekce jsou studenti ponořeni do prostředí dílny, které jim umožňuje získat intenzivní a praktický výcvik založený na každé fázi vývoje módní kolekce, od jejího vzniku až po komercializaci.
Módní prostředí
Toto seskupení modulů připravuje naše studenty na řešení budoucích potřeb konkurenčního módního průmyslu, ať už jde o přijetí nových technologií, implementaci špičkových procesů kvality nebo zohlednění současných módních fenoménů.
rok 2:
Druhý rok je věnován implementaci a experimentování s těmito dovednostmi prostřednictvím absolvování povinné stáže a vypracování diplomové práce Capstone, jedinečného a individuálního projektu, který hodně vděčí za IFA Paris učení se prostřednictvím pedagogiky.
V projektu Capstone se od studentů očekává, že vytvoří spojení mezi znalostmi kurzu a jejich praktickým pochopením aktuálních osvědčených postupů v tomto odvětví, aby mohli připravit plnohodnotný plán pro podnikatelský záměr.
Konečně, od začátku až po promoci a bez ohledu na to, kde se nacházejí, budou postgraduální studenti IFA Paris těžit z podpory jedinečného oddělení zvaného „Centrum kariéry a absolventů“.
Využitím silné spolupráce se skupinami, jako jsou LVMH, Richemont nebo Kering, Centrum kariéry a absolventů umožní přístup k exkluzivním akcím pro uvedení značky, módním přehlídkám, uměleckým výstavám nebo profesionálním veletrhům s cílem vybudovat vlastní profesní síť studentů.
Kredity:
1. ročník: 60 ECTS
Marketing & Management - 18 ECTS
Obchodní záležitosti - 13 ECTS
Módní procesy - 16 ECTS
Módní prostředí - 13 ECTS
2. ročník: 60 ECTS
Stáž - 20 ECTS
Capstone Project - 40 ECTS