GEMBA: Master of Business Administration v globálním řízení podniku

Thammasat Business School

Popis programu

Read the Official Description

EFMD Equis Accredited
AACSB Accredited

GEMBA: Master of Business Administration v globálním řízení podniku

Thammasat Business School

O GEMBA

Master of Business Administration Programu v Global Business Management je určen pro ty, kteří mají alespoň 3 roky zkušeností po získání bakalářského titulu v jakékoli oblasti.

Program zdůrazňuje případové studie, osvědčené postupy a zkušenosti s dynamickým učením, které studentům umožňují srovnávat obchodní a strategické směry východu a západu v oblastech jako management, finance, marketing, inovace, digitální podniky a globální podnikání.

PROČ GEMBA TBS?

Kompaktní

  • 36 kreditů za 17 měsíců (3 semestry a 1 léto)
  • Předměty jsou nabízeny v "modulech", jejichž cílem je poskytnout stručné, interaktivní a produktivní výuku ve třídě

PŘEHLED PROGRAMU

Podrobné informace o Master of Business Administration (MBA) v Global Business Management jsou uvedeny níže

Požadované kurzy

Obchodní model v globalizovaném světě

  • Strategie a případové studie organizací při poskytování podniků v zemích s různými ekonomickými a sociálními podmínkami. Řídí se řízení, marketing, lidské zdroje a provozní otázky společností v situacích fúzí a akvizic.

Globální spotřebitelé a marketing

  • Potřeby spotřebitelů na různých tržních úrovních, jako jsou podniky mezi podniky a podniky pro spotřebitele, jsou analyzovány. Jsou projednávány charakteristiky a segmenty spotřebitelů v různých zemích a kontextech. Předmět také diskutuje o tom, jak jsou obchodní politika a marketingová strategie vyvinuty a reagují na potřeby spotřebitelů zejména ve věku digitálního.

Rozhodování pomocí účetnictví

  • Využití firemních účetních a finančních informací pro výkonnou analýzu, plánování a rozhodování. Analyzují se případové studie výkonných manažerů o využití účetních a finančních informací ve výkonu měřicí firmy.

Hospodářské společenství ASEAN I

  • ASEAN geografické, ekonomické a sociální prostředí jako příležitosti pro podniky v tomto regionu. Pokyny a trendy odvětví a podniků v ASEANu.

Hospodářské společenství ASEAN II

  • Případové studie úspěšných společností se stopami v ASEAN a jejich marketing, management a finanční strategie. Jsou projednávány výzvy k zachování dlouhodobé konkurenční výhody.

CEO Vision Series I

  • Vize generálních ředitelů o úspěšných globalizovaných společnostech je diskutována. To zahrnuje obchodní politiky, marketing, finance

CEO Vision Series II

  • Vize generálních ředitelů o úspěšných globalizovaných společnostech je diskutována. To zahrnuje strategii řízení, organizační změny a inovace. Studenti prozkoumají případové studie různých zemí.

Vedení pro globální podnikání

  • Jsou studovány role vůdců při řízení rozdílů, týmů a kulturní rozmanitosti. Budou také diskutovány principy vedoucích s vize a vášnivou změnou globálního podnikání.

Globální řízení obchodní strategie

  • Strategie řízení organizace jsou diskutovány. Vnitřní a vnější environmentální hodnocení a proces formulace obchodní strategie pro regionální a globální konkurenceschopnost jsou také diskutovány.

Globální obchodní finance

  • Principy finančního plánování pro cíl firmy, přežití a úspěch. Případové studie výkonné strategie v oblasti financí. To zahrnuje způsob, jakým finanční ředitel řídí finanční podnikatelské aktivity pro konkurenceschopnost firmy v různých zemích.

Inovační management pro globální podnikání

  • Podnikový proces rozvoje inovací a strategie řízení inovací v globalizovaném podnikání. Případové studie úspěšné inovace na různých trzích. To zahrnuje způsob, jakým je firma schopna reagovat na změny a inovace.

Volitelné předměty

Seminář v organizačním řízení

  • Diskuse o perspektivách řízení firmy a klíčových faktorů úspěchu při dosahování globálního podnikání. To zahrnuje podnikovou strukturu, organizační strukturu a strategii firmy pro různé formy expanze podniku.

Seminář v oblasti globálního marketingového řízení

  • Diskuse o perspektivách marketingu firmy a klíčových faktorů úspěchu v globálním obchodním marketingu. To zahrnuje i diskusi o případových studiích v globální strategii brandingu.

Seminář o globálním řízení lidských zdrojů

  • Diskuse o perspektivách podnikového řízení lidských zdrojů a rozvoje lidských zdrojů v globálním podnikání. Zahrnuje diskusi o náboru, výběru, vývoji, hodnocení výkonnosti a odměňování vedoucích pracovníků a vedoucích pracovníků na různých úrovních globálního obchodu.

Nezávislá studie

Nezávislá studie

  • Výzkum významných otázek pro globální řízení podnikání. To může být například v oblastech globálního marketingu, financí, operací, lidských zdrojů nebo inovací. Vytvoření nezávislé studie na základě konzultace a dohledu poradců.

TENTATIVNÍ STUDIJNÍ PLÁN

POŽADAVKY NA PŘIJETÍ

  • Bakalářský titul nebo ekvivalent (v jakýchkoli oborech) od akreditované instituce, z Thajska nebo zámoří s 3 roky praxe , nebo absolvent TBS bakalářského titulu s 3.00 kumulativní GPA a 6 kreditů z Internship .
  • Předložení anglického testu (jak je uvedeno na univerzitě) trvá nejdéle 2 roky až do posledního data přijetí.
    • A. Skóre TU-GET alespoň 550, nebo
    • b. TOEFL skóre nejméně 550 pro papír, nebo alespoň 213 pro počítačové, nebo alespoň 79 pro Internet, nebo
    • C. IELTS skóre nejméně 6,5
  • Studenti, kteří jsou rodilými mluvčími angličtiny, budou v tomto případě vyňati.
  • Pokud kandidáti nemají skóre anglického testu, jak je uvedeno výše, a mají skóre TU-GET alespoň 400, nebo TOEFL Papír-založené alespoň 400 / Počítač-založené minimálně 97 / Internet-umístěný alespoň 32 , nebo IELTS alespoň 4,5, uchazeči musí mít GPA bakalářského titulu nejméně 3,00 nebo musí mít buď výzkumnou publikaci, nebo výkonnou praxi. Vezměte prosím na vědomí, že kandidáti musí absolvovat anglický test se skóre nejvýše 2 roky až do posledního data přijetí. V tomto případě může program přijímat kandidáty a kandidáti musí před přezkoumáním Nezávislé studie předložit anglické skóre požadované univerzitou. Pokud tomu tak není, kandidáti budou z programu automaticky odvoláni.
  • Předložení prohlášení o účelu a / nebo diskuze o relevantních zkušenostech týkajících se práce / podnikání souvisejících s programem, a to nejvýše na jedné stránce.
  • Absolvujte anglický rozhovor o zkoušce výboru jmenovaného univerzitou. Ti, kteří mají sídlo v zámoří, mohou být vyloučeni z rozhovoru v Thajsku a programová komise zváží alternativní postup případ od případu.

DATUM PŘIJETÍ

PROGRAMOVÉ POPLATKY

ŠKOLNÉ

Baht 650 000 (thajští studenti) a baht 704 000 (mezinárodní studenti) pokrývající výuku, učební materiály a většinu jídel během tříd.

DOPLŇKOVÉ NÁKLADY

Lety, místní cestovní výdaje a ubytování nejsou zahrnuty do výše uvedených školného. Tyto dodatečné náklady, které budou plně zodpovědné žadatelem, činí přibližně 300 000 Bahtů.

This school offers programs in:
  • Angličtina


Poslední aktualizace June 1, 2018
Doba a cena
This course is Studium v kampusu
Start Date
Datum začátku
Srp. 2019
Duration
Délka trvání
17 měsíců
Denní studium
Price
Cena
704,000 THB
Baht 650 000 (thajští studenti); Baht 704,000 (zahraniční studenti)
Information
Deadline
Locations
Thajsko - Bangkok
Datum začátku : Srp. 2019
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Dates
Srp. 2019
Thajsko - Bangkok
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Videos

GEMBA

VDO KPMG