Executive MBA v marketingu
ESPM – Brasil
Klíčová informace
Umístění kampusu
São Paulo, Brazílie
Jazyky
Portugalština
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
3 semesters
Tempo
Poloviční úvazek
Školné
BRL 1 891 / per month *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* až 35 splátek 1 891,88 BRL + 1 splátka 2 083,21 BRL
Úvod
Cílem kurzu je probrat inovativní koncepty podnikového řízení podniku s důrazem na oblast marketingu, vychovat profesionála se schopností vést a aplikovat znalosti v nepříznivých scénářích, který je schopen řešit náročné situace a být asertivnější. rozhodnutí. Mezi cíle patří rozvoj podnikatelského přístupu a probuzení kritického pohledu na marketing a řízení podniku, stimulace rozvoje manažerských postojů kompatibilních s filozofií zaměření na trh a podnikatelskou etiku a odpovědnost.
Osnovy
co se naučíš
- Základy financí (dálkové vzdělávání)
- Strategický marketing
- Podnikatelské myšlení a obchodní strategie
- Marketingový výzkum
- Etnografie aplikovaná na marketing
- Soutěžní inteligence
- Konstrukce ekonomických scénářů
- Statistické modelování a Business Intelligence
- Statistiky spotřebitelů
- Branding
- Produkt a inovace
- Vyjednávání a řízení konfliktů
- Správa kanálů
- Komunikace a digitální marketing
- Strategické řízení operací
- Corporate governance
- Osobní plánování a seberozvoj
- Odpovědný marketing
- Organizační chování a vedení týmu
- Vedení a řízení změn
- Finanční řízení aplikované na marketing
- Strategie pro udržitelnost společnosti a ESG
- Multidisciplinární integrační projekt
Třídy se konají v univerzitním kampusu ESPM a lze je vyučovat na jiných místech, předem naplánováno profesorem. Disciplíny EAD uvedené v programu kurzu budou probíhat souběžně s prezenčními disciplínami a v počáteční fázi kurzu.
Výsledek programu
Cílem je probrat inovativní koncepty podnikového řízení podniku s důrazem na oblast marketingu, vychovat profesionála se schopností vést a aplikovat znalosti v nepříznivých scénářích, který je schopen řešit náročné situace a asertivněji se rozhodovat. Mezi cíle patří rozvoj podnikatelského přístupu a probuzení kritického pohledu na marketing a řízení podniku, stimulace rozvoje manažerských postojů kompatibilních s filozofií zaměření na trh a podnikatelskou etiku a odpovědnost.
Galerie
Ideální studenti
pro koho je určena
Zaměřeno na profesionály s více než 5 lety zkušeností v manažerských pozicích z nejrůznějších oblastí vzdělávání, kteří se chtějí ve své kariéře dále rozvíjet prostřednictvím rozvoje manažerských dovedností v obchodní administrativě a v hlavních současných konceptech marketingu.