Commercial Management Španělsko - Commercial Management programy Španělsko Commercial Management

Commercial Management Španělsko - Commercial Management programy Španělsko Commercial Management

Commercial Management

Určeno pro profesionály, kteří již mají významné praktické znalosti, postgraduální Executive MBA (EMBA) stupeň je navržen tak, aby studentům potřebné nástroje k pokroku ve své kariéře. Můžete pracovat při studiu, protože real-svět zkušeností obohacuje učební prostředí.

Španělsko (Španělský: España) je různorodá země sdílení Pyrenejského poloostrova s ​​Portugalskem na západním konci Středozemního moře. Španělsko je považováno za exotické země v Evropě díky své přátelské obyvatele a uvolněný životní styl. Obvyklá doba pro univerzitní kurzy ve Španělsku je 4 roky, s výjimkou medicíny a dvojitých diplomů, které jsou 6. Madrid a Barcelona jsou dobře známé měst na celém světě pro svou kuchyni, pulsující noční život, a světově proslulého svébytným folklórem a slavnosti.

Commercial Management Španělsko - Vezměte si EMBA Španělsko. Všechny programu EMBA a informace školy. Ušetřete čas a obraťte se na školu zde!

Čtěte více

Executive MBA - Business Management a Sales

Formato Educativo
Online & Campus forma Denní studium 10 měsíců November 2018 Španělsko Madrid Spain Online + 1 více

V Gadex programu v oboru Business Management a Sales Studenti se seznámí se nejvíce inovativní způsoby, jak řídit, vést a motivovat prodejní týmy techniky, stejně jako jeho vlastní prodejní organizaci. Takže budeme pracovat přes velmi didaktické a praktické učení se skutečnými případy, které pomohou studentům při jejich každodenní práci s obchodním týmem, nebo v něm. [+]

Jakýkoliv dnešní společnost má zásadní roli ve vašem podnikání cíli, kterým není nikdo jiný než potřeba komunikovat, co funguje, a proto to, co prodává, nebo nabízí na trhu.

Toto maximum je přítomna ve všech druzích podnikání; ať už veřejné nebo soukromé povahy, nebo účelem zisku nebo ne, každá firma má vyjádřit, že nabízí svým zákazníkům.

V rámci tohoto předpokladu, bude každá firma vidět dvě oddělení, která především za cíl zajistit, že toto sdělení je adekvátní; ale výborný je náš produkt, ne-li, můžeme vyjádřit k potenciálnímu zákazníkovi, můžeme se pohnout kupředu. Tyto dvě oddělení jsou marketingu a prodeje, a musí spolupracovat a koordinovat marketing našich produktů směrem.... [-]