Chinese Executive MBA Uvnitř

CES Cardenal Cisneros

Popis programu

Read the Official Description

Chinese Executive MBA Uvnitř

CES Cardenal Cisneros

knihovnainfo

Představení

Mezinárodní postgraduální program zaměřený na lidi, kteří mají nebo jsou povoláni do pozic a manažerských funkcí.

El Uvnitř Číny Executive MBA je program profesionální absolvent zaměřen na lidi, kteří mají nebo jsou povoláni, aby plnili povinnosti a funkce ředitel multifunkční sektory, s jasným zaměřením na čínském trhu. Jedná se o program se učit od velkých profesionálů, kteří vyučují tuto Executive MBA.

Zaujímat vedoucí pozici řídící manažeři potřebují vědět, jak předvídat události a dostát požadavkům a průběžné změny obchodní pole a trhy. Skutečnost, že tato Executive MBA se vyučují učitelé v současné době pracuje na manažerských pozicích umožňuje studentům dostat se do kontaktu s tímto světem a dozvědět se skutečnými případy a strategií.

Kromě toho globalizace ve světě je realitou, která postihuje vize a poslání společnosti, a setrvačností, strategií a rozhodnutí jeho vedení. Jeden z těchto rozhodnutí je určit, který trh je požadovaný cíl a Čínský trh Jeví se jako potenciální obchodní požadovanou a požadoval mnoho. Proto je Higher Education Center Cardinal Cisneros a předsedkyně Čína Oni se připojili zdroje a úsilí při vytváření tohoto Executive MBA poskytovat nejen potřebné znalosti pro rozvoj manažerských funkcí, ale dát praktický a jasný návod na to, jak provést a prosadit takové znalosti v Čínský trh se zárukami úspěchu a vítězství. Uvnitř Číny Executive MBA Klade si za cíl splnění svého úkolu, a to nejen kádru profesionálů působících v různých oblastech svého programu, ale také přispět své znalosti a zkušenosti na čínském trhu, který umožňuje uplatnění učení v různých trzích.

Učitelé a lektoři Poskytují data, pokyny a nápady, aby usnadnily manažeři a ředitelé firem určit vhodný odkaz na podíly na trhu.

3

židle Čína

To je nezávislá, nezisková, zapsaná v lednu 2013, jehož cílem je podporovat výzkum a šíření znalostí o společnosti v Číně, odborných výměn, akademické, kulturní a společenských vazeb mezi výzkumnými středisky, školicí střediska, společnosti a odborníci ze Španělska a Číny.

Skupina španělských a čínských odborníků tvořil židle Čína jako fórum pro informace, diskusi a debatu sloužit k lepšímu porozumění Číny, přispívají k bilaterální vztahy a zlepšit sbližování mezi španělsky mluvícího světa a Číny v průkopnický projekt ve Španělsku.

Pracuje s cílem podporovat dialog mezi našimi dvěma světy, že naši politici jsou otevřenější ke kontaktům s Čínou, že naši novináři souvislostí nad zprávami, naši podnikatelé chopit se obrovské příležitosti na čínském trhu, a pro naši mládež otevřít že svět, ve kterém jsou protagonisty.

Celkově lze říci, skupina židle Čína se skládá z více než 210 osob, z nichž 150 jsou odborníci, kteří mají známé a studovali země-kontinent a které žily a pracovaly na ní v posledních desetiletích analyzovat jeho obrovské proměny přímo patřící k odběru Senior fakulty. A ten druhý 70 jsou členové naší fakulty Junior, mladý Číňan, španělský a španělsky mluvícím světě studenty, doktorandy, odborníky a pracovníky v podnicích podílejících se na největším trhu na světě, členové čínské komunity žijící ve Španělsku, jakož a mezinárodní odborníci související odkaz Španělský-Chinese.

Senior Senát Tato židle je tvořena skupinou odborníků z konce 70. let byly analyzuje čínskou realitu mezi dalšími specialisty.

Máme členy:

  • Diplomaté, kteří pracovali v Číně za jeho celou kariéru, jako zástupci Španělska v zemi.
  • Univerzitní profesoři z různých oddělení a odborné semináře z historie, ekonomiky, kultury, politiky, mezinárodní politiky a čínské civilizace, s mnoha letech studia a výuky ve více než 25 univerzitách a obchodních školách ve Španělsku, Číně a dalších zemích.
  • Podnikatelé, kteří se hromadí několik desetiletí komerční, obchodní a ekonomické zkušeností v Číně.
  • Podnikatelé v kontaktu se stovkami čínských firem přišli a spustit přes bezpočet vesnic, kteří žili a žijí ve velkých čínských městech.
  • Ředitelé institucí zaměřených na znalostech, studiu a šíření čínských situace ve světě.
  • Analytiky a novináři s letech pobytu v Číně, kteří neustále píší a podal zprávu o bohatosti a komplexnosti země.
  • Právníci, architekti, digitální a jiné speciality, kteří pracují ve svých kancelářích v Číně v oblasti jejich povolání podnikatele.

Společně členové Chair Čína vydaly více než sto titulů a tisíce článků, analýzy, stanoviska a vzhledem rozhovory o různých aspektech čínské realitě, což je think tank s cílem podpořit prohlubovat s informace a analýzy, o tom, co se děje v Číně a co si myslíte o Číně.

4

Program Cíle

  • Zvýšení tvorby účastníků prostřednictvím znalostí a nástrojů používaných při řízení podniku.
  • Zvýšit schopnost analyzovat, zjednodušit situacím, které vyžadují obchodní a obchodní rozhodnutí.
  • Mentalization pracovat s rolemi vedoucích.
  • Schopnost vytvořit efektivní pracovní prostředí, vizionářský vůdce k získání optimálních výsledků.
  • Rozvíjet komunikační dovednosti při řízení století XXI.
  • Zvládnout pojetí odpovědnosti a zapojení do jejího řízení a jejích partnerů k dosažení ambiciózních cílů.
  • Práce v prostředí neustálých změn.
  • Ponoření znalost Španělsko-Čína bilaterální obchodní a asijských a latinskoamerických rozšíření trhů.
  • Obchodním a kulturním hluboké znalosti Hedvábné stezky.
  • Pořízení profesního rozvoje zážitků a vizí, kterými se řídí osvědčené postupy.
2

Struktura programu

metoda případ a týmová práce jako klíčové faktory učení použity. Student musí aktivně podílet na obou třídě sezení a prací každé oblasti. Vývoj výukových sezení budou distribuovány v:

  • Sessions v pátek odpoledne od 16.30 do 21.30 hodin
  • V sobotu ráno sezení 9,00-14,00
  • V sobotu odpoledne zasedání 15,30-20,30
  • týdenních jednání v úterý, ve středu nebo ve čtvrtek od 19.30 do 21.00 hodin

Doba trvání: 50 víkendy byla zahájena v říjnu 2016

Ohodnocení

Studenti by měli rozvíjet praktickou práci na tématech projednávaných v programu. Příspěvky budou hodnoceny učiteli a je-li to nezbytné, přijmout doučování k řešení těchto aspektů práce předložena, že nesouhlasila s požadavky pro každou oblast. Účelem programu je zajistit, aby studenti pochopili a mistr pojmy učil. Filozofie programu je učení.

  • Písemné zprávy: Při vývoji programu a jak s prvkem posuzování je student povinen předložit písemné zprávy s materiály, které tvoří každý modul, který bude rozdělen praktickou práci ve skupinách až 5 osob.
  • Docházka: minimálně 80% účast na každém modulu tříd s celkovým počtem 90% podíl pomoci na MBA.
  • Konec studií práce: Na na konci programu, jako je syntéza učení je student povinen vypracovat podnikatelský plán by měl být založen na skutečném výrobku nebo služby. Tento plán bude dokončení studií a práce budou vyhodnoceny soudem určeným pro tento účel ve sboru a židle Číny, ke kterému musí student představí dílo ústně. Výkaz práce a promoce se bude konat v Madridu.
1

obsah programu

AREA obchodní strategie

  • Analýza životního prostředí: externí a interní
  • Hodnotového řetězce, technologie a strategie
  • Budoucí směřování firmy
  • Design firemních strategických variant
  • Hodnocení a výběr strategií
  • strategické plánování
  • strategického řízení
  • Řízení organizačních změn
  • Společenská odpovědnost firem

MARKETING AREA

  • strategický marketing
  • Znalosti a chování zákazníků a spotřebitelem
  • Průzkum trhu
  • Stanovení dodávek. politika produktů a služeb
  • Cenová politika
  • komunikační politika
  • Marketingový plán
  • digitální ekonomika, nové modely, mobilní marketing, sociální média a e-marketing
  • Mezinárodní obchod
  • rozvíjející se trhy
  • Výzkum a vybrané mezinárodní trhy
  • mezinárodní marketing

AREA obchodní adresa

  • Vedení obchodní oddělení a prodeje.
    • Struktura v reakci na trhu a zákazníků.
    • Motivační systémy a odměny. Sítě vlastních i cizích prodeje.
    • Klíčové prvky obchodní funkce.
    • Analýza trhu, odvětví a konkurence.
    • Tyto prognózy prodeje.
<li>&#345;&iacute;zen&iacute; vztah&#367; se z&aacute;kazn&iacute;ky.<ul><li>Anal&yacute;za a segmentace z&aacute;kazn&iacute;k&#367;.</li> <li> Grafy &uacute;&#269;t&#367;.</li> <li> Struktura mar&#382;e, p&#345;&iacute;jmy, n&aacute;klady a v&yacute;daje.</li>

<li>podnikatelsk&yacute; pl&aacute;n.<ul><li>Integrace podnikatelsk&eacute;ho z&aacute;m&#283;ru, podnikatelsk&eacute;ho pl&aacute;nu a marketingov&eacute;ho pl&aacute;nu.</li> <li> stanoven&iacute; c&iacute;l&#367;.</li> <li> Podnikatelsk&yacute; pl&aacute;n a detailn&iacute; zna&#269;ky kalend&aacute;&#345;.</li> <li> Pohotovostn&iacute;ch pl&aacute;n&#367;.</li> <li> Hodnot&iacute;c&iacute; kan&aacute;ly.</li>

<li>E-Commerce.<ul><li>&Uacute;vod a z&aacute;klady e-business.</li> <li> Vlastn&iacute; prodejn&iacute; strategie pro webov&eacute; a na tr&#382;i&scaron;t&iacute;ch.</li> <li> Platba a doru&#269;en&iacute;.</li> <li> B2B e-commerce.</li>

</ul><p><strong>FINANCE AREA</strong> </p>
  • finanční účetnictví
  • Účetnictví a řízení nákladů
  • ekonomická a finanční analýza
  • Řízení a finanční plánování
  • Finanční řízení poptávky
  • Kapitálové rozpočetnictví
  • kontrola rozpočtu
  • řídicí kontrola
  • Ocenění Firma
  • Mezinárodní finance
    • Mezinárodní finanční trhy
    • Forex trhu.
    • Měnové riziko, úrokové riziko a politické riziko
    • Mezinárodní finanční management

Oblasti provozu

  • Operations Management.
    • Operace funkce.
    • Řízení výroby: plánování, realizace a kontrola.
    • péče o životní prostředí a prevence rizik.
<li>Logistika.<ul><li>Supply Chain Management.</li> <li> Funkce n&aacute;kupu: N&aacute;kupn&iacute; odd&#283;len&iacute;.</li> <li> Objedn&aacute;vek, skladov&aacute;n&iacute;, doprava.</li>

<li>Informa&#269;n&iacute; technologie a komunikace.<ul><li>Sou&#269;asn&eacute; prost&#345;ed&iacute; a jeho vliv na ICT.</li> <li> Aplikac&iacute; a podnikov&yacute;ch syst&eacute;m&#367; a slu&#382;eb.</li> <li> V&yacute;voj a implementace strategi&iacute; ICT vyrovnan&yacute;ch s podnik&aacute;n&iacute;m.</li> <li> ICT jako konkuren&#269;n&iacute; v&yacute;hoda.</li>

</ul><p><strong>Oblasti lidsk&yacute;ch zdroj&#367;</strong> </p>
  • HR strategický plán
  • Analýza a popis pracovních míst.
  • Design politiky odměňování.
  • interní komunikace a pracovní prostředí.
  • Řízení výkonnosti a zlepšení pracovního prostředí.
  • Nástroje pro výběr.
  • pracovní vztahy a nábor. Právní rámec.
  • Identifikace a posouzení potenciálu.

Manažerských dovedností AREA

  • Mezilidská komunikace.
  • Konání porad.
  • Vedení, motivace a vedení styly.
  • Desatero pracovní strategie.
  • zvládání konfliktů.

Okolí ČÍNSKÁ

  • Čínský obchodní protokol.
    • Úvod do dějin Číny.
    • Základy čínské kultury.
    • Protokol, kultura a společnost.
    • aspekty protokolu a zvyky v rozvoji podnikání.
    • Institucionální vztahy v Číně.
    • Čínský obchodní vztahy mimo Čínu.
<li>Vzhledem podnik&aacute;n&iacute; v &#268;&iacute;n&#283;.<ul><li>&#268;&iacute;nsk&yacute; politick&yacute; syst&eacute;m.</li> <li> &Uacute;vod do &#269;&iacute;nsk&eacute;ho z&aacute;kona.</li> <li> Pr&aacute;vn&iacute; aspekty &#269;&iacute;nsk&yacute;ch zahrani&#269;n&iacute;ch vztah&#367;.</li> <li> Makroekonomie &#268;&iacute;na.</li> <li> &Uacute;&#269;etnictv&iacute; a finan&#269;n&iacute; &#345;&iacute;zen&iacute; &#269;&iacute;nsk&eacute; spole&#269;nosti.</li> <li> &#268;&iacute;nsk&yacute; soci&aacute;ln&iacute;ch s&iacute;t&iacute;, webov&eacute;ho prost&#345;ed&iacute; zvl&aacute;&scaron;tnosti.</li> <li> &#268;&iacute;nsk&eacute; finan&#269;n&iacute; trhy.</li> <li> Export a import v &#268;&iacute;n&#283;.</li> <li> Investice do infrastruktury.</li> <li> &#268;&iacute;nsk&yacute; obchodn&iacute; veden&iacute; v jednadvac&aacute;t&eacute;m stolet&iacute;.</li>

<li>Nov&yacute; Silk Road<ul><li>Historie a v&yacute;voj tradi&#269;n&iacute;ho Silk Road.</li> <li> Jeden Belt One Road Project.</li> <li> Asijsk&aacute; Infrastructure investi&#269;n&iacute; banka.</li> <li> &#268;&iacute;nsk&yacute; obchodn&iacute; veden&iacute; v jednadvac&aacute;t&eacute;m stolet&iacute;.</li>

</ul><h2><strong>cena programu</strong></h2>
  • Celková Cena kurzu: 18.900 eur.
  • To zahrnuje: prezence, učební materiály, hodnocení a poradenství.
This school offers programs in:
  • španělština
Doba a cena
This course is Studium v kampusu
Start Date
Datum začátku
Říj. 2018
Duration
Délka trvání
Kombinované
Price
Cena
18,900 EUR
Information
Deadline
Locations
Španělsko - Madrid
Datum začátku: Říj. 2018
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Dates
Říj. 2018
Španělsko - Madrid
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Price
celková cena