IFA Paris

Úvod

Read the Official Description

IFA Paris Pařížský Fashion škola designu a podnikání

Podle slov Suzy Menkes, IFA Paris je místo, kde "učit se francouzský způsob vidění módu jako umění." (Herald Tribune, červen 2004) IFA Paris je současná Fashion Design School, která má své kořeny pevně stanovené v dějinách umění a řemesel ve Francii.

IFA Paříž je v popředí módy a luxusního vzdělávání, a nabízí kurzy, které odrážejí šíři příležitostí k dispozici v těchto zářivých odvětvích. IFA Paris nabízí bakalářském, magisterském a na částečný úvazek, kurzy v oděvního návrhářství, média, obchod, Luxusní a parfémy a kosmetika na jeho školní areály v Paříži, Šanghaji, Istanbulu a Bangkoku.

S mezinárodními lektory, kteří holý vynikající zážitek průmysl jak v Haute Couture a avantgardních přístupů, IFA Paříž 1200 aktuální studenti zapsaní, pocházející z 5 kontinentů a pocházející z 50 různých zemí.

PARIS SCHOOL

IFA Paris byla založena v roce 1982 spojit francouzskou módní dědictví s moderním globalizovaném světě. Jako jediná škola v Paříži, nabízí všechny své vysokoškoláka a postgraduální výuky v anglickém jazyce, IFA Paříž obstarává vysoce mezinárodní studentské tělo ze všech koutů světa. International Fashion Academy, lépe známý jako IFA Paříž, nabízí studentům vysokoškolské kursy v oblasti designu a marketingu, a postgraduálních kurzů konstrukce, obchodní, komunikační a luxus v prostředí multidisciplinární spolupráce. Se školami v Paříži a Šanghaji, IFA Paříž je v popředí módy a luxusního vzdělávání, a nabízí kurzy, které odrážejí šíři příležitostí, které jsou v tomto živém odvětví.

Nedávno se přestěhoval do 18-24 Quai de la Marne, IFA Paris s výhledem na slavný kanál, a je jádrem rozvojového 19. pařížském obvodu. Nové umístění je trippled velikost předchozích akademických zařízení a přidal rozsáhlé nové vybavení ve prospěch studentů, včetně větších učebny, studentské salonek prostoru, a zdrojů a studijního střediska. Budova bude také dům několik nových móda dílenské prostory pro uložení hands-na projekty.

Tento živoucí a umělecké čtvrti, je také domov pro mnoho kulturních památek, včetně MK2 kin, Point Ephémère výkon prostor pro koncerty a baletů, a le CENTQUATRE umění centrum s širokou škálu kulturních nabídek, výstavy a high-profil módních přehlídek. Okres je také umístění dalších prestižních škol zaměřených na výtvarné umění, včetně École Nationale Supérieure d'Architecture de Paris-La Villette (ENSAPLV) a Conservatoire National Supérieur de Musique, a je blízko k École Internationale de Création Audiovisuelle et de Realizace (EICAR). "19." se objevuje jako jeden z nejvíce vzrušující a stimulující prostor pro studenty v celé Paříži, a IFA Paříž je nadšený, aby se stal součástí této městské části.

Paříž má speciální místo v horní části módního a luxusního světa. Jako módní rodišti, že dal světu některé ze svých nejznámějších návrhářů a módních domů, včetně Chanel, Yves Saint Laurent a Dior a zůstává místo, kde současní módní návrháři včetně Martin Margiela, Rick Owens a Alber Elbaz rozhodnete žít a pracovat. Konkrétní Pařížský cit pro módu přesahuje hranice oboru a do městské filmů, umělecké galerie, muzea, divadla a pouličního života.

Zatímco Paris má nepochybně význačnou módy a luxusu historii, jeho přítomnost a budoucnost jsou stejně přesvědčivé. Paříž je stále světovým módní kapitál a je schopen to dokázat s důležitými módních akcí, jako jsou jeho dvakrát-a-leté týdne módy, veletrhů a obchodních přehlídek, fascinující koncept obchodů a špičková trendu agentur. Hlavní Luxusní skupiny, jako LVMH, PPR a společnosti jako Hermès, Cartier a Baccarat všichni mají sídlo nachází v Paříži. V nedávné historii, v Paříži se obrátil téměř každý část své ekonomiky do luxus přes módu, šperky, péče o krásu, jakož i gastronomii, víno a cestování. Paříž zůstává základním zastávkou pro mladé módy a luxusních profesionály, kteří chtějí pochopit kulturní, průmyslové a tržní síly, které formují módní svět dnes.

Škola Šanghaje

IFA Paříž stala vedoucí módní škola v Číně a je jedinečný prokázat své odhodlání k úspěchu tím, že to nejlepší, hlavně francouzské profesionální módní instruktory. Ve spolupráci s Shanghai University of Engineering věd, IFA Paříž založila školu v Šanghaji v roce 2002, vůbec první čínsko-francouzské společný podnik v módní vzdělávání schválené čínskou vládou.

IFA Shanghai Škola nabízí jedinečnou příležitost pro zahraniční studenty, kteří chtějí získat vhled do světa nejrychleji rostoucí módy a luxusu trhu při přijímání stejnou vysoce kvalitní vzdělávací program vyučován v angličtině v Paříži.

Šanghaj je otevřený a extrovertní metropole a její výstup do řad jako módní kapitál je bezpochyby vážné téma. Vzhledem k tomu, pozdějším období 19. století, Shanghai byl módní centrum Číny. Styl Shanghai cestoval po světě v roce 1920 a 30. letech a znovu se objevil v současné době se módní návrháři s použitím směsi tradičních a moderních myšlenek vytvořit čerstvé módní trendy.

Pozoruhodné je, že je to moderní den spotřebitelů této země, kteří jsou transformující Čínu do největší světový trh luxusních a high-end módních produktů. Šanghaj je nesporně Číny Mekkou pro mezinárodní módy a luxusního průmyslu. Většina zahraničních módních a šperky značky, z přepychu do masových trzích, spolehnout na více než jeden obchod v centru četných maloobchodních módní okresů a velkých nákupních center. Zatímco luxusní automobily, 5 hvězdičky hotely a high-end jídelna jsou pravidelné památek v centru města, je zde nyní také rostoucí zájem pro jachty a soukromé tryskáče mezi Číny nejbohatší.

ISTANBUL SCHOOL

IFA Paříž je nejen v popředí módy a luxusního vzdělávání, a nabízí kurzy, které odrážejí šíři příležitostí v živém módním průmyslu v Paříži, ale také se stal jedním z předních módních škola v čínské Šanghaji. Nyní IFA Paris je nadšená rozšířit svůj vliv na mezinárodní úrovni tím, že nabízí jednu ze svých nejoblíbenějších hřišť - MBA Luxury Brand Management v Istanbulu v Turecku.

Nový kampus, ve spolupráci s Bosphorus (Bogazici) University, se nachází v centru Istanbulu, a to může být snadno dostanete ze všech destinací ve městě. Bospor University je považován za top-zářez mezi všemi vzdělávacími prociders v Turecku, a to je nejlepší prostředí IFA Paris mohli vybrat pro své studenty, aby se skutečně vystavena mezinárodními zkušenostmi.

Univerzita si zakládá na své živé a barevné akademický život. Pro doplnění a obohacení akademické zkušenosti s aktivním akademický život, univerzita podporuje studentské kluby, umění a sportovní aktivity, a nabízí celou řadu služeb od zdravotní péče poradenství pro studenty a zaměstnance. Dobře vybavená s oběma tradičními a moderními vzdělávacích zařízení, knihovny a nespočet kaváren a restaurací, Istanbul školní areál poskytuje studentům přístup a pohodlí pro jedinečné a útulné prostředí. IFA Paříž věří, že je privilegium, stejně jako výhodu pro své studenty, aby se to nejlepší z toho, co může nabídnout umístění.

Jako jedna z nejvíce vzrušujících a dynamické měst na světě, a kulturně kultivované místo plné muzeí, galerií, parků a moderních vysokých škol, Istanbul je schopen poskytnout jeviště pro ty, kteří touží po zkoumání a rozvíjení své vlastní zájmy.

This school offers programs in:
  • English

Vidět MBA »

Programs

Tato škola dále nabízí:

MBA

Mba Fashion Business

Campus forma Denní studium 15 měsíců September 2016 Francie Paris Čína Shanghai Turecko Istanbul + 4 více

IFA Paris Fashion MBA Business umožňuje studentům sledovat postgraduální vzdělání výhradně v angličtině v Paříži. Tento jedinečný program umožňuje studentům vytvářet profesní dovednosti a získat celkový přehled o možnostech a problémech provozování módního průmyslu dnes. To také jim dává možnost zažít světovou módní kapitál, Paříž. MBA je multidisciplinární módní obchodní program, který zahrnuje marketing, merchandising, nákup, maloobchod, distribuce, jakož i další moduly související módního průmyslu. V průběhu programu budou studenti mít možnost pracovat na odvětvových sponzorovaných projektů ve spolupráci s mezinárodními značkami, zúčastnit módní přehlídky a navštívit obchody předních značek, stejně jako designové ateliéry. [+]

IFA PARIS MBA a Mezinárodní Mistr certifikovaný Idel "A 360-stupňový výhled z módy podnikání." - 3 školní areály - globální perspektivy - PARIS ZKUŠENOSTI - 12 měsíců Paříž - dvě města, která nikdy nespí - 6 měsíců Paříž, 6 měsíců Šanghaj - SROVNÁVACÍ dvou kontinentech - 6 měsíců Istanbul, 6 měsíců Paříž - SÁNÍ: říjen 2015 - ECTS kredity získané: 120 - poplatek za podání žádosti: € 150 - omezena na 25 žáků na třídu Během své 2011 dráhy show, Miuccia Prada prohlásila, že "Móda je instant jazyk". V éře masivního digitalizace ve kterém jednotlivci mají nepřímé komunikace prostřednictvím obrazovky, to je psychologicky uklidňující věřit, že stavba něčí styl odráží své zastoupení jako jednotlivec. Nicméně, stejně jako všechny ostatní jazyky, Móda má nesčetné množství nuance a aspektů, které činí některá čtení a interpretaci mnohem složitější. Hlavním cílem MBA v módní Business na IFA Paříž je vybavit své postgraduální studenty s klíčem k rozluštění neustále se měnící módní průmysl. Dodává se od roku 2008, kurz byl kompletně přepracován, aby se plně využít IFA pařížském dědictví a kulturní specifika. Filozofie MBA v módního průmyslu se točí kolem 3 pilíře: Discovery: Studenti jsou ponořeny v dílenském prostředí, které jim umožní získat intenzivní a praktický výcvik na základě každé vývojové fázi oděvní kolekce, od počátku k jejich komerčnímu využití. Experimentování: Při cestování mezi IFA kampusu oblasti (Paříž, Istanbul, Bangkok a Šanghaj), naši studenti jsou schopni zažít první ruky vnitřní charakteristiky rozvíjejících se a vyspělých trzích díky IFA Paříž činnostní učení pedagogiky. Self-potvrzení: Zastřešujícím Capstone práce odráží závazek studentů k rozvoji jedinečné a individuální projekt. Celková struktura kurzu prosazuje holistický přístup k módního průmyslu, která umožňuje účastníkům analyzovat komplexní funkce. MBA v módě podnikání je jedním z mála postgraduální kurzy, které umožňuje svým studentům pochopit integraci smyslového marketingu v rámci strategií mezinárodních módních domů. Vývoj speciálních seminářů v haute couture, módních veletrzích, celebrity potvrzení a módní etnografii jsou "okna" do jedinečných aktivit nebo fenoménu módního průmyslu. Z jejich implikace v organizaci módních akcích souvisejících k objevu vnitřní svatyně pařížských haute couture ateliéry, budou účastníci schopni zlepšit své profesionální portfolio zážitky, které budou v konečném důsledku činí jejich profil sofistikovanější a atraktivnější pro potenciální zaměstnavatele. A konečně, od počátku do studia, a to bez ohledu na jejich umístění, postgraduální studenti IFA Paříži budou mít prospěch z podpory jedinečného útvaru volal "Kariéra a Alumni Center". Průmysl Vztah rameno IFA pařížských akademických programů má na starosti organizaci bi-týdenní hodnocení přednášky a exkurze sladit naše studenty s módní puls. Budou mít přístup k exkluzivním startu značka akcí, módních přehlídek, výstav nebo profesionální obchodní-show s cílem vybudovat svou vlastní profesní síť. Kariérní a Alumni Center doprovází IFA Paříž studenty i po absolutoriu jejich propojením s jeho silné sítě absolventů složené z jedinců pocházejících z 50 různých zemí. Klíčovým slovem je zde synergie, přičemž IFA Paříž, jeho studenti a její absolventi jsou všechny hlavní aktéry v přetváření módního průmyslu panorama. Naše MBA Kurzy jsou strukturované s rámcem ECTS v mysli, jak je stanoveno podle Boloňského úmluvou. Po ukončení jejich studia účastníci se sejdou celkem 120 ECTS, že budou moci převést, pokud chtějí dále ve studiu. Kurz je rovněž akreditována Idel / IDEART * a je certifikován jako "Mezinárodní mistr". * Pro více informací neváhejte navštívit www.idel-labels.eu předmětů Naše Fashion Business kurz zahrnuje širokou škálu modulů seskupených do pěti hlavních skupin Modul: Marketing a management: Toto seskupení zahrnuje řadu modulů, které budou postupně plánované založené na struktuře marketingového plánu. Celkový Tělo poznatků získaných studenty připraví jim: analyzovat komplexní marketingové úkoly na základě praktických případových studií alokovat zdroje strategicky k dosažení předem stanovenými cíli Craft značky DNA umožňující dosažení udržitelné konkurenční výhody Obchodní problémy: kapacitu poslouchat a interpretovat signály markets "představuje klíčovou součástí dnešních manažerů. Je třeba neustále kultivovaný. V rámci tohoto modulu budou studenti seskupení objevovat výstřednosti módního průmyslu z hospodářského a finančního pohledu. Distribuce a maloobchod: Vznik rychlé módy maloobchodu a exponenciální růst on-line obchodování změnily distribuční krajinu pro módní domy. Tento modul seskupení zkoumá význam výběru správné distribuční strategie, stejně jako vytváření pozitivního nákupní prostředí pro dosažení návratnosti účinný zákazníků. Móda Životní prostředí: Programy zaměřené na módní podnikání tradičně kladou důraz na analýzu strategické a marketingové úkoly. MBA Fashion Business na veletrhu IFA obsahuje více kreativní akcent, získávání inspirace z kořenů školy v oděvního návrhářství. V tomto modulu seskupení Studenti se naučí a zkušenosti z první ruky informace o různých krocích se podílejí na vytváření soudržné sbírky. Fashion Lifestyle: Z pozorování rozvoj Haute Couture kolekce ve studiu v Paříži, aby při etnografický výlet v severních kmenů Číny pochopit jejich působení na současné módní scéně, tuto sérii seminářů zahrnutých v rámci "Fashion Lifestyle" modul seskupení umožní našim studentům zažít v dílně, jako je životní prostředí specifické aspekty módního průmyslu. Vstupné Info: bakalářské vzdělání, nejlépe v marketingu, obchodní administrativa, média a komunikace nebo módní design. S výhodou 2 roky pracovních zkušeností v příbuzném oboru. Plynulost v angličtině. Non-rodilí mluvčí angličtina by měla poskytnout IELTS skóre 6.5 nebo ekvivalentní. Prior vzdělávání v kurzech vysokých škol vydaných v anglickém jazyce média budou považovány za pro osvobození od daně z IELTS skóre. Všechny žádosti budou přezkoumány programový ředitel a ředitel průběhu Postgraduální oddělení. Pokud by žadatelé považují za nesplňuje minimální požadavky na přijetí, pokud jde o akademické zázemí, budou požádáni, aby zapsat do workshopu Foundation se konala před datem zahájení jejich MBA program. Nadace Workshop bude probíhat po dobu 2 celých týdnů (75 hodin) a zahrnuje tyto moduly: Základy marketingu - 15 hodin Kvantitativní výzkum přístupy - 15 hodin účetních zásad - 15 hodin Pracovní Metodika - 15 hodin Project Management - 15 hodin [-]

Mba Globální Fashion Média

Campus forma Denní studium 15 - 15 měsíců September 2016 Francie Paris

Pro ty, kteří mají zájem o budoucí kariéře v této vysoce inovativní oblasti, která vyžaduje nové přístupy a cross-disciplinární schopnosti, tento jedinečný kurz je zaměřen na rozvoj potenciálu žadatelů z různých prostředí, jako módního designu, grafiky, řízení produktů, žurnalistiku a mediální studia. [+]

IFA PARIS MBA Za akreditaci Idel jako "International Master" "JEN MÓDNÍ MEDIA programu v angličtině v Paříži." - 2 kampusy PRO mezinárodního hlediska - 9 měsíců Paříž, 3 měsíce ŠANGHAJ - příjem: říjen 2015 - ECTS kredity získané: 120 - poplatek za podání žádosti: € 150 - omezena na 25 studentů na třídu je móda stejně tak o příběhů, slov a obrazů jako to je o produktech, oděvů a doplňků. To se stalo globální kulturní a společenský fenomén, a reklama, fotografování, časopisy a události jsou hlavní součástí tohoto posunu. Nedávné změny v digitálních komunikačních nástrojů a sociálních médií vedly k slovy a obrazy stává ještě více rozhodující pro to, ale mají také tento systém stále složitější a těžko kontrolovat. Naše globální Fashion Media MBA byl speciálně navržen tak, aby řešení těchto změn. Je zaměřen především na studenty či mladé profesionály z širokého spektra prostředí, kteří mají zájem o kariéru v souvislosti s vizuální reprezentace a komunikace, žurnalistiky, advertisting, fotografické styling, umělecký směr, e-komerce, public relations, fotografování, a dokonce i digitálních technologií a správa sociální média, a to buď v módním světě, nebo v kreativních průmyslů na svobodě. Tento kurz má 3 hlavní cíle: Obohacení našich studentů móda, vizuální a mediální kultury s moduly, jako "módní fotografii historie», která klade v perspektivě historických změn v vizuální reprezentace módy a dělá spojení s další tvůrčí obory, nebo «Móda 2.0 », který se zaměřuje na nejnovější vývoj v digitální komunikaci. Pomáháme našim studentům pochopit strategické výzvy, kterým čelí módních firem a značek a úloha komunikačních nástrojů v něm. Moduly jako "Mezinárodní marketingové komunikace", "Branding" nebo "Senzorické Marketing" artikulovat komunikační nástroje s globálním řízením společností, které mají tvůrčí činnosti v srdci jejich podnikání. Umožňuje studentům využít dovednosti, které získali během mnoha workshopů vedených odborníky, které nabízíme v průběhu celého roku. Příklady tohoto zahrnují udržování blog věnovaný módě a kulturu v celém programu a produkovat módní časopis v plné výši, z funkcí a psaní článku k focení a umělecký směr. Tento program končí s tím, co nazýváme Capstone projektu, individuální výzkum a tvůrčí projekt. Při práci na Capstone, každý student je povzbuzen vhodných zvláštních témata MBA Global Fashion Media dle svých vlastních odborných projektů a oblastí zájmu. Stěhování z Paříže do kampusech Shanghai umožňuje studentům nejen porovnávat sektorové rozdíly mezi vyspělými a rozvíjejícími se trhy, ale také pro lepší pochopení vlivu místní kultury mohou mít na komunikaci a výrobě obrazu. V obou městech, mají studenti možnost navštěvovat celou řadu událostí, od setkání s odborníky, které se účastní módní přehlídky, výstavy a odborné veletrhy přijetím firemní zájezdy, což jim umožňuje budovat vlastní profesní síť. Kariérní a absolventů Centre je tam také nabídnout vodítko pro IFA Paris studenty a absolventy, a sdružuje rozsáhlou síť absolventů a absolventů z více než 50 různých národností. Všechny naše programy jsou kloubově kolem rámci ECTS definované konvence Bologne. Po ukončení jejich průběh, studenti obdrží celkem 120 ECTS, které mohou být snadno přeneseny, pokud se rozhodnou k dalšímu studiu. Tento program také přijal Idel / IDEART akreditace a je certifikován jako "Mezinárodní mistra." Struktura předmětů naší globální Fashion Media samozřejmě pokrývá širokou škálu modulů seskupených do pěti hlavních skupin Modul: Marketing a management: Toto seskupení zahrnuje řadu modulů které budou postupně plánována na základě struktury marketingového plánu. Celková Tělo znalostí získaných studenty připraví jim: analyzovat komplexní marketingové úkoly založené na praktických případových studií alokace zdrojů strategicky k dosažení předem stanovených cílů řemeslné značky DNA umožňující dosažení udržitelné konkurenční výhody Obchodní problémy: kapacitu poslouchat a interpretovat signály markets "klíčovou součástí dnešních manažerů. Je třeba neustále kultivovaný. V rámci tohoto modulu budou studenti seskupení objevovat výstřednosti mediálního průmyslu, z ekonomického a finančního pohledu. Technický proces: Moduly vyučované v rámci "Technické procesu" jsou založeny na inovativní učení filozofie. Studenti budou klást v reálném životě kontextu prostřednictvím řady praktických workshopů od foto-natáčení na kreativní žurnalistiky. Média Životní prostředí: Účastníci budou rozvíjet téma, které bude reprezentovat společný koncept být realizovány prostřednictvím různých médií podporuje v modulech BLOG, střílet, WORD a VIDEO. Média Životní styl: série seminářů založených na zkušenostní učení, během níž budou studenti ponořenými ve specifických vesmírech strukturování mediálního průmyslu. Vstupné Info: bakalářské vzdělání, nejlépe v marketingu, obchodní administrativa, média a komunikace nebo módní design. S výhodou 2 roky pracovních zkušeností v příbuzném oboru. Plynulost v angličtině. Non-rodilí mluvčí angličtina by měla poskytnout IELTS skóre 6.5 nebo ekvivalentní. Prior vzdělávání v kurzech vysokých škol vydaných v anglickém jazyce média budou považovány za pro osvobození od daně z IELTS skóre. Všechny žádosti budou přezkoumány programový ředitel a ředitel průběhu Postgraduální oddělení. Pokud by žadatelé považují za nesplňuje minimální požadavky na přijetí, pokud jde o akademické zázemí, budou požádáni, aby zapsat do workshopu Foundation se konala před datem zahájení jejich MBA program. Nadace Workshop bude probíhat po dobu 2 celých týdnů (75 hodin) a zahrnuje tyto moduly: Základy marketingu - 15 hodin Kvantitativní výzkum přístupy - 15 hodin účetních zásad - 15 hodin Pracovní Metodika - 15 hodin Project Management - 15 hodin [-]

MBA Perfume & Cosmetics Management

Campus forma Denní studium 15 - 15 měsíců January 2017 Francie Paris

[+]

"The přesvědčivý výkon vůní nemůže být odrazil, vstupuje do nás jako dech do našich plic, to naplní, nám vštípí úplně. Neexistuje žádný lék na to "Patrick Süskind, Le Parfum nevyhnutelnost z vůní je opojení je velmi podobný síle přitažlivosti krásně vyprojektované šaty. Právě s touto myšlenkou na paměti, že nejnovější postgraduálního IFA Paříže byla postavena: nabízí inovativní přístup k parfému a řízení Cosmetics prostřednictvím integrace svých 20 let odborných znalostí v oblasti módy. Zastřešujícím strategie za vývojem tohoto kurzu je povzbudit účastníky, aby přijaly tvůrčí přístup, která nepatří typickou říši rámce industrie krásy, aby se zase účastníky do estét, kteří budou schopni myslet mimo krabici. Filozofie MBA kosmetickými řízení se točí kolem 3 pilíře: Discovery: Studenti jsou ponořeny v dílenském prostředí, které jim umožní získat intenzivní a praktický výcvik podpora tvořivosti, zatímco ve stejnou dobu, které jim umožní odhalit každého strategického komponenty a zúčastněných stran o kosmetickém průmyslu Experimentování: Při cestování mezi areálu místech IFA v Paříži a Šanghaji naši studenti jsou schopni zažít první ruky vnitřní charakteristiky rozvíjejících se a vyspělých trzích díky IFA Paříž činnostní učení pedagogiky. Self-potvrzení: Zastřešujícím Capstone práce odráží závazek studentů k rozvoji jedinečné a individuální projekt. MBA v parfémů a kosmetických řízení také využívá jedinečné dědictví a bi-kulturní příslušnosti IFA Paříži jako to "sedí" dokonale na soutoku zeměpisné dichotomie: The West jako zastánce tradičních luxusních hodnot: Účastníci stráví 2 termíny v Paříži, aby mohli mít přístup k tomu, co zbytek světa považuje za rodiště luxusu. Východ jako katalyzátoru přetváří "Luxe DNA": Díky IFA v Paříži jedinečnou kombinaci rotace campus systému a synergického kurikula, účastníci budou moci prohlédnout nejnovější trhu a technologického vývoje v kosmetickém průmyslu v oblasti světa (sever Asie) jsou považovány za nejdůležitější zdroj růstu. Vývoj 7 odborných seminářů poskytuje účastníkům "Windows" do jedinečných aktivit nebo fenoménu kosmetickém průmyslu. Jsou organizovány v rámci našich areálech v Paříži a Šanghaji podle specifik trhu těch 2 místech. Zatímco ve Francii, budou studenti vystaveni tradiční umění parfému tvorby přes pohlcující zážitek díky naší čichové Lab a naše semináře s názvem "parfémové la française". Během jejich rotace v Šanghaji účastníků objevíte dunivý segmentu péče o pleť pro muže a zkoumat různé invazivní a neinvazivní plastická chirurgie techniky. Konečným cílem je nabídnout účastníkům příležitost ke zlepšení jejich profesionální portfolio zážitky, které budou v konečném důsledku činí jejich profil sofistikovanější a atraktivnější pro potenciální zaměstnavatele. A konečně, od počátku do studia, a to bez ohledu na jejich umístění, postgraduální studenti IFA Paříži budou mít prospěch z podpory jedinečného útvaru volal "Kariéra a Alumni Center". Průmysl Vztah rameno IFA pařížských akademické kurzy má na starosti organizaci bi-týdenní hodnocení přednášky a exkurze sladit naše studenty s nejnovějšími trendy v kosmetickém průmyslu. Velká část z nejnovějších inovací se týkají distribuci a maloobchodní sektor, se zajímavými překřížení mezi módy a kosmetiky a parfémů průmyslu. [-]

Mba Správa Luxusní Značky

Campus forma Denní studium 15 - 15 měsíců September 2016 Francie Paris Čína Shanghai Turecko Istanbul + 4 více

Program Luxury Brand management IFA Paris 'je jedinečná v úvahu všechny rozměry Luxury rámec pouhého [+]

IFA PARIS MBA a Mezinárodní Mistr certifikovaný Idel "Prozkoumat Luxury mimo módy." - 4 kampusy - globální perspektivy - ASIA EXPERIENCE - 6 měsíců Šanghaj, 6 měsíců Paříž, 3 měsíce Capstone Bangkok - DVA měst, které nikdy nespí - 6 měsíců v Paříži, 6 měsíců Shanghai, 3 měsíce Capstone - Překlenovací dvou kontinentech - 6 měsíců Istanbul , 6 měsíců Paříž, 3 měsíce Capstone - SÁNÍ: října 2016 - ECTS kredity získané: 120 - poplatek za podání žádosti: € 150 - omezena na 25 studentů ve třídě Luxury prochází jevu hodně podobný velkému třesku náš vesmír zažila miliardy před lety. To je v neustálém pohybu a základní myšlenky vymezují její rámec jsou demontovány jeden po druhém. Je to ještě přesnější přirovnávat luxus s rarita, když 94% japonských žen v jejich dvaceti let se říká, že vlastnit Louis Vuitton taška? Měli bychom stále předpokládat, že luxusní značky vždy využívají cenové skimming strategii, kdy byl Hermes nucena uspořádat svou vůbec první prodej v Hangzhou Číně v roce 2014? Ohledu na to, v sázce je zde pochopit, pokud strukturální změny, kterým čelí tohoto prestižního odvětví zatlačte morfovat a explodovat do různých jiných, a někdy paradoxní, ideologií; nebo pokud tyto stejné strukturální změny jsou přesně tlačí luxus iniciovat snížení výdajů na svých tradičních a sekulární hodnoty, zpět do své původní jádro? To je výchozí postulát strukturování jeden z nejvyhledávanějších postgraduálních kurzů v Paříži IFA: MBA v Luxury Brand Management. Filozofie této přepracované MBA je založen na stejných principech jako ostatní postgraduálních kurzů v Paříži IFA: Discovery: Studenti jsou ponořeny v dílenském prostředí, které jim umožní získat intenzivní a praktický výcvik založený na modulech, které analyzují makro a mikro trendy hloubka. Experimentování: Při cestování mezi IFA kampusu oblasti (Paříž, Istanbul, Bangkok a Šanghaj), naši studenti jsou schopni zažít první ruky vnitřní charakteristiky rozvíjejících se a vyspělých trzích díky IFA Paříž činnostní učení pedagogiky. Self-potvrzení: Zastřešujícím Capstone práce odráží závazek studentů k rozvoji jedinečné a individuální projekt. MBA v luxusním Brand Management také využívá jedinečné dědictví a bi-kulturní příslušnosti IFA Paříži jako to "sedí" dokonale na soutoku zeměpisné dichotomie: Západní jako "rozčarovaný" zastánce tradičních hodnot luxusních: Účastníci budou trávit 2 termíny v Paříži, aby mohli mít přístup k tomu, co zbytek světa se domnívá, jako místo narození luxusu. Konkrétně budou analyzovat, proč, i přes řadu luxusních spotřebitelů, který má více než ztrojnásobil za posledních 20 let, je zde znepokojující jev "vůlí" (Bain & Company Inc., 2014 Výroční Global Luxury Study), od luxusních klienty v západních zemích? Východní jako katalyzátor transformující se "Luxe DNA": díky IFA v Paříži jedinečnou kombinaci rotace campus systému a synergického kurikula, budou účastníci moci vybrat mezi 3 metropolí představujících luxus v rozvojových zemích: Shanghai (2) Podmínky, kde se studenti budou objevovat země, která se stane největším trhem pro luxusní zboží na světě, v roce 2020, a město, kde jsou spotřebitelé chutě a znalosti na takové úrovni propracovanosti, že někteří analytici se domnívají, že dosáhly takové úrovně vyspělosti rychleji, než se očekávalo Istanbul (2 Podmínky) kde studenti budou schopni analyzovat, jak demografické a životního stylu trendy změny jsou hnací jeden z nejzdravějších a rovnoměrného růstu průmyslu v evropském kontinentě Bangkoku (1 Termín po střídání v Paříži a Šanghaji), kde se studenti budou moci prozkoumat prosperující módní maloobchodní panorama ve městě, kde nejluxusnější značky zvyšují svou přítomnost zkušenosti účastníků je posílen jedinečnou strukturou kurzu, který nabízí celou řadu modulů a seminářů otevření dveří do konkrétních odvětvích činnosti, jako je luxusního hodinářství, kosmetiku a parfémy, haute couture nebo dokonce Enologie a gastronomie. A konečně, od počátku do studia, a to bez ohledu na jejich umístění, postgraduální studenti IFA Paříži budou mít prospěch z podpory jedinečného útvaru volal "Kariéra a Alumni Center". Průmysl Vztah rameno IFA pařížských akademické kurzy má na starosti organizaci bi-týdenní hodnocení přednášky a exkurze sladit naše studenty s nejnovějšími trendy v luxusním průmyslu. Vydělávat na silné spolupráce se skupinami, jako LVMH, Richemont nebo Kering, kariéře a absolventů Center umožní přístup k exkluzivní odpalovacích značka akcí, módních přehlídek, výstav nebo profesionální obchodní-show s cílem vybudovat vlastní profesionální síť studentů. Kariérní a Alumni Center doprovází IFA Paříž studenty i po absolutoriu jejich propojením s jeho silné sítě absolventů složené z jedinců pocházejících z 50 různých zemí. Klíčovým slovem je zde synergie, přičemž IFA Paříž, jeho studenti a její absolventi jsou nastavena tak, aby hlavními aktéry v rámci práce na změně luxusního průmyslu panorama. Naše MBA Kurzy jsou strukturované s rámcem ECTS v mysli, jak je stanoveno podle Boloňského úmluvou. Po ukončení jejich studia účastníci se sejdou celkem 120 ECTS, že budou moci převést, pokud chtějí dále ve studiu. Kurz je rovněž akreditována Idel / IDEART * a je certifikován jako "Mezinárodní mistr". * Pro více informací neváhejte navštívit www.idel-labels.eu předmětů Náš management Luxusní značka kurz pokrývá širokou škálu modulů seskupených do pěti hlavních skupin Modul: Marketing a management: Toto seskupení zahrnuje řadu modulů, které budou postupně plánované na základě struktury marketingového plánu. Celková Tělo znalostí získaných studenty připraví jim: analyzovat komplexní marketingové úkoly založené na praktických případových studií alokace zdrojů strategicky k dosažení předem stanovených cílů řemeslné značky DNA umožňující dosažení udržitelné konkurenční výhody Obchodní problémy: kapacitu poslouchat a interpretovat signály markets "klíčovou součástí dnešních manažerů. Je třeba neustále kultivovaný. V rámci tohoto modulu budou studenti seskupení objevovat výstřednosti luxusního průmyslu, z ekonomického a finančního pohledu. Distribuce a maloobchod: V posledních 30 letech se distribuční strategie nejslavnější luxusní značky a tvárnic prošly dramatickou změnu. Zpřísnění kontroly distribučních kanálů, vytvářet nákupní prostředí, které vyprávějí příběhy, zvýšené využití internetu jsou jen málo témat, která budou zahrnuty v modulech týkajících se seskupení "distribuci a maloobchodní" Luxury Životní prostředí: Koncept vzácnosti má tradičně byl spojován s myšlenkou luxus. Nicméně, zatímco raritou je stále důležitým faktorem při určování hodnoty luxusní značky, pojmy jako "exkluzivitu" nebo "prostor", jsou nyní silně zaznívají v myslích zákazníků, jako alternativní popisovačů. V tomto modulu bude studovat seskupení studenti historický vývoj luxusního průmyslu a bude zkoumat makro trendy, které jsou strukturaci různých mezinárodních trzích. Luxury Lifestyle: Série seminářů zahrnutých v rámci "Luxury Lifestyle" modulu seskupení umožní našim studentům zažít různých odvětví, a dát jim více konkrétní poznatky o každé z nich. Témata, jako Haute Couture, šperky, luxusního hodinářství ... atd budou pokryty specialisty odvětví, kteří budou řídit studenty prostřednictvím svého procesu objevování. Vstupné Info: bakalářské vzdělání, nejlépe v marketingu, obchodní administrativa, média a komunikace nebo módní design. S výhodou 2 roky pracovních zkušeností v příbuzném oboru. Plynulost v angličtině. Non-rodilí mluvčí angličtina by měla poskytnout IELTS skóre 6.5 nebo ekvivalentní. Prior vzdělávání v kurzech vysokých škol vydaných v anglickém jazyce média budou považovány za pro osvobození od daně z IELTS skóre. Všechny žádosti budou přezkoumány programový ředitel a ředitel průběhu Postgraduální oddělení. Pokud by žadatelé považují za nesplňuje minimální požadavky na přijetí, pokud jde o akademické zázemí, budou požádáni, aby zapsat do workshopu Foundation se konala před datem zahájení jejich MBA program. Nadace Workshop bude probíhat po dobu 2 celých týdnů (75 hodin) a zahrnuje tyto moduly: Základy marketingu - 15 hodin Kvantitativní výzkum přístupy - 15 hodin účetních zásad - 15 hodin Pracovní Metodika - 15 hodin Project Management - 15 hodin [-]

Videos

IFA Paris Open Day @ Shanghai Campus

IFA Paris Classroom

IFA Paris Shanghai Campus(Taken by French TV Channel: TF1)

FA Paris Shanghai Campus(Taken by French TV Channel: TF1)

Contact
Adresa destinace
18-24 Quai de la Marne
Paris, Ile-de-France, 75019 FR
Adresa destinace
350 Xianxia Road
Shanghai, 200336 CN
Adresa
Istanbul, TR
Adresa destinace
Kadir Has Caddesi Cibali
34083 TR