University of New York in Prague (UNYP)

Úvod

Read the Official Description

O UNYP

Od roku 1998, UNYP nabízí již nejlepší v anglické jazykové oblasti vysokoškolského vzdělávání ve střední Evropě, se zaměřením na Business Administration, komunikace, finance, IT managementu, marketingu, mezinárodní hospodářské vztahy, anglického jazyka a literatury, a psychologie. UNYP je největší a vedoucí institucí anglický jazyk vyšší vzdělávání v České republice.

Bakalářské, magisterské, MBA, a Ph.D programy v Praze

UNYP nabízí akreditované bakalářské, magisterské, MBA, a PhD programy v angličtině jako oficiálně uznané vysoké školy v České republice, a ve spolupráci s prestižními zahraničními univerzitami ve Spojených státech a Evropě.

Naši studenti

  • V současné době máme více než 800 studentů z více než 60 různých zemí
  • Máme více než 1700 absolventů po celém světě

Naši instruktoři

  • UNYP má nejrozmanitější a mezinárodní fakulty v České republice
  • Tam jsou 125 instruktoři z více než 25 různých zemí
  • Většina našich instruktorů jsou rodilí mluvčí anglické
  • 79% z instruktorů mají PhD nebo ekvivalent, nebo terminál profesionální titul

Naše poloha

  • My se nachází v historickém centru čtvrti Praha, Česká republika
This school offers programs in:
  • Angličtina

Vidět MBA »

Programs

Tato škola dále nabízí:

MBA

MBA Finance & Bankovnictví

Campus forma Denní studium 18 měsíců September 2016 Česká republika Praha

Tento MBA program finance a bankovnictví celoživotního vzdělávání, který trvá 19 měsíců, je navržen pro studium o víkendech (2 víkendy každý měsíc)*a vede k získání dvojího titulu MBA magistra v oboru Obchodní administrativa (MBA), který uděluje University of New York v Praze a Univerzitní institut Kurta Bösche. [+]

MBA Finance & Bankovnictví MBA Obchodní administrativa Tento MBA program finance a bankovnictví celoživotního vzdělávání, který trvá 19 měsíců, je navržen pro studium o víkendech (2 víkendy každý měsíc)*a vede k získání dvojího titulu MBA magistra v oboru Obchodní administrativa (MBA), který uděluje University of New York v Praze a Univerzitní institut Kurta Bösche. Zapíšete si základní soubor 9 kurzů, které vám poskytnou pevné základy v oboru Mezinárodní obchod, a potom přidáte 4 další kurzy z oboru Bankovnictví *UNYP zajišťuje studentům tohoto programu o přestávkách lehké občerstvení Ještě před začátkem studia v programu MBA univerzita UNYP pro studenty organizuje přípravný seminář, který je zdarma, a poskytuje studentům základy finančnictví, účetnictví, marketingu a managementu tak, aby mohli studium začít dobře připraveni a na úrovni srovnatelné s ostatními spolužáky v program MBA finance. Náš příští běh programu MBA začíná v říjnu 2012. Základní kurzy programu MBA: Organizační chování a manažerské vedení Marketingový management Finanční účetnictví Manažerské účetnictví Provozní management Právní a etické aspekty rozhodování Informační systémy pro manažery Vyjednávání a řešení konfliktů Finanční řízení MBA studium bankovnictví Intenzivní studium o bankovnictví připravuje studenty ke vstupu do složitého světa velkých financí i malobankovnictví. Finance jsou životodárnou tekutinou každé organizace, a růst mezinárodního obchodu klade stále větší důraz na finanční aspekty obchodu. Tento studijní směr je ideální pro studenty, kteří chtějí získat specializované znalosti v souvislosti s praxí a fungováním bankovních a finančních trhů. Hlavní předměty, které vedou ke specializacím, vycházejí ze základních předmětů tak, aby výstupem byly komplexní znalosti a dovednosti v oboru financí. Magistr bankovnictví je dobrým startem vaší finanční kariéry. Vedle základních předmětů si studenti mohou volit tyto speciální kurzy: Finanční strategie a plánování Mezinárodní obchod a podnikání Finanční trhy Malobankovnictví Poradenský projekt Po dokončení tohoto studia studenti přebírají roli interního nebo externího konzultanta a řeší obchodní problém, s cílem najít proveditelné řešení tohoto ‒ na začátku jasně definovaného ‒ problému. UNYP je členem asociace AACSB International a členem České asociace MBA škol (Czech Association of MBA Schools, CAMBAS). [-]

MBA Management

Campus forma Denní studium 18 měsíců September 2016 Česká republika Praha

MBA se zaměřením na Management je tradiční kurz pro ty, kteří chtějí rozšířit své znalosti v oblasti jejich studia. Je ideální pro ty, kteří se chtějí stát generálními manažery v libovolně velkém podniku. [+]

MBA Management MBA se zaměřením na Management je tradiční kurz pro ty, kteří chtějí rozšířit své znalosti v oblasti jejich studia. Je ideální pro ty, kteří se chtějí stát generálními manažery v libovolně velkém podniku. Je také ideální pro studenty, kteří si chtějí založit vlastní společnost nebo chtějí obchodně podnikat. Odborné předměty, jež plynule navazují na základní předměty, poskytují účastníkům programu komplexní obchodní znalosti. Tento MBA program celoživotního vzdělávání, který trvá 18 měsíců, je navržen pro studium o víkendech (2 víkendy každý měsíc)* a vede k získání dvojího titulu magistra v oboru Obchodní administrativa (MBA), který uděluje University of New York v Praze a Univerzitní institut Kurta Bösche. *UNYP zajišťuje studentům tohoto programu o přestávkách lehké občerstvení Zapíšete si základní soubor 9 kurzů, což vám poskytne pevné základy v oboru Mezinárodní obchod, a potom si můžete přidat 4 další kurzy z některé ze specializací, které nabízíme. Musíte si vybrat nejméně dva kurzy z následující nabídky: Bankovnictví Marketing Personalistika a lidské zdroje Management informačních systémů Ještě před začátkem studia v programu MBA univerzita UNYP pro studenty organizuje přípravný seminář, který je zdarma, a poskytuje studentům základy finančnictví, účetnictví, marketingu a managementu tak, aby mohli studium začít dobře připraveni a na úrovni srovnatelné s ostatními spolužáky. Základní kurzy programu MBA: Organizační chování a manažerské vedení Marketingový management Finanční účetnictví Manažerské účetnictví Provozní management Právní a etické aspekty rozhodování Informační systémy pro manažery Vyjednávání a řešení konfliktů Finanční řízení Studium v kurzu, který se soustřeďuje na budování a rozvíjení manažerských dovedností, je osvědčená cesta pro ty, kdo hledají studijní program, který poskytuje širokou základnu znalostí a dovedností. Je ideální pro studenty, kteří v kariérním žebříčku velké či malé firmy postupují směrem k nejvyšším manažerským pozicím. Je také ideální pro studenty, kteří si plánují založit svou vlastní firmu nebo chtějí operovat v oblasti obchodu a podnikání samostatně. Předměty, které vedou ke specializacím, vycházejí ze základních předmětů tak, aby výstupem byly komplexní znalosti a dovednosti v oboru obchodu a podnikání. Poradenský projekt Po dokončení všech kurzů v rámci programu přebírají studenti roli interních nebo externích konzultantů a řeší obchodní záležitosti s cílem najít proveditelné řešení tohoto ‒ na začátku jasně definovaného ‒ problému. Jinými slovy, zaujímají praktický a metodický přístup k řešení problémů, takže jsou v závěru schopni prokázat získané znalosti z celého programu. Studenti si také volí mentora z řad svých profesorů, který je provede celým 5ti-měsíčním studiem. Profesor s nimi diskutuje jednotlivé nápady na projekty a spolu se studenty se dohodne na závěrečné podobě na základě následujícího: identifikace přístupu/systému, který již není funkční nebo potřebuje pozměnit; identifikace problémové oblasti, která potřebuje řešení nebo vytvoření zcela nové firmy. Předpokladem je, že student bude moci efektivně pracovat i studovat, a to skrze určení oblasti, která v jeho práci již nefunguje správně nebo potřebuje jiné či zcela nové řešení. Student pak provádí primární a sekundární výzkum daného problému; analyzuje zjištění, která se pak promítají do proveditelnosti řešeného problému. V podstatě se tak student stává obchodním konzultantem dané společnosti. Student poté pravidelně konzultuje pokrok v práci se svým mentorem, od kterého získá zpětnou vazbu na provedené dílo. Tímto způsobem mu bude profesor schopen pomoci zefektivnit jeho práci a dosáhnout stanoveného cíle. Na konci těchto pěti měsíců odevzdá student svázanou práci svému poradci k posouzení. UNYP je členem asociace AACSB International a členem České asociace MBA škol (Czech Association of MBA Schools, CAMBAS). [-]

MBA Marketing

Campus forma Denní studium 18 měsíců September 2016 Česká republika Praha

Tento program celoživotního vzdělávání, který trvá 19 měsíců, je navržen pro studium o víkendech (2 víkendy každý měsíc)* a vede k získání dvojího titulu magistra v oboru Obchodní administrativa (MBA), který uděluje University of New York v Praze a Univerzitní institut Kurta Bösche. Zapíšete si základní soubor 9 kurzů, které vám poskytnou pevné základy v oboru Mezinárodní obchod, a potom přidáte 4 další kurzy z oboru Marketing [+]

MBA Marketing Tento program celoživotního vzdělávání, který trvá 19 měsíců, je navržen pro studium o víkendech (2 víkendy každý měsíc)* a vede k získání dvojího titulu magistra v oboru Obchodní administrativa (MBA), který uděluje University of New York v Praze a Univerzitní institut Kurta Bösche. Zapíšete si základní soubor 9 kurzů, které vám poskytnou pevné základy v oboru Mezinárodní obchod, a potom přidáte 4 další kurzy z oboru Marketing *UNYP zajišťuje studentům tohoto programu o přestávkách lehké občerstvení Ještě před začátkem studia v programu MBA univerzita UNYP pro studenty organizuje přípravný seminář, který je zdarma, a poskytuje studentům základy finančnictví, účetnictví, marketingu a managementu tak, aby mohli studium začít dobře připraveni a na úrovni srovnatelné s ostatními spolužáky. Základní kurzy programu MBA: Organizační chování a manažerské vedení Marketingový management Finanční účetnictví Manažerské účetnictví Provozní management Právní a etické aspekty rozhodování Informační systémy pro manažery Vyjednávání a řešení konfliktů Finanční řízení Program, který se intenzivně věnuje studiu problematiky marketingu, vychovává studenty k tomu, aby se uměli postavit složitým výzvám, kterým firmy ve vysoce konkurenčním prostředí musejí čelit. Marketing a způsoby marketingové komunikace se staly klíčovými faktory, pokud jde o získávání a udržování podílů na trhu a firemních pozic. Tento program je ideální pro studenty, kteří v kariérním žebříčku postupují směrem k vyšším marketingovým pozicím. Předměty, které vedou ke specializacím, vycházejí ze základních předmětů tak, aby výstupem byly komplexní znalosti a dovednosti v marketingu. Vedle základních předmětů si studenti mohou volit tyto speciální kurzy: Studenti nejdříve dokončí studium prvních tří základních předmětů, a potom si vybírají jeden ze tří nabízených volitelných předmětů. Průzkum trhu (základní) Chování spotřebitelů (základní) Strategický marketing (základní) Marketingové komunikační strategie (volitelný) Řízení značky (volitelný) Gerilový, virový a mediální marketing (volitelný) Poradenský projekt Po dokončení tohoto studia studenti přebírají roli interního nebo externího konzultanta a řeší obchodní problém, s cílem najít proveditelné řešení tohoto ‒ na začátku jasně definovaného ‒ problému. UNYP je členem asociace AACSB International a členem České asociace MBA škol (Czech Association of MBA Schools, CAMBAS). [-]

MBA on-line flexiblní program

Online forma Denní studium September 2016 Česká republika Praha

University of New York v Praze nabízí ve spolupráci s National American University v rámci vysokoškolského celoživotního vzdělání následující flexibilní postgraduální kombinované on-line a prezenční studium: Magistr obchodní administrativy (MBA). [+]

MBA on-line flexiblní program University of New York v Praze nabízí ve spolupráci s National American University v rámci vysokoškolského celoživotního vzdělání následující flexibilní postgraduální kombinované on-line a prezenční studium: Magistr obchodní administrativy (MBA) Studenti si mohou vybírat z těchto základních specializací: Personalistika a lidské zdroje Informační technologie Management National American University je univerzita plně akreditovaná akreditační komisí Higher Learning Commission. Je členem profesní asociace North Central Association. Obchodní divize této National American University obdržela za program MBA plnou akreditaci od americké Asociace pro udělování akreditací (International Assembly for Collegiate Business Education). Univerzita je také zaregistrovaná v síti vzdělávacích zařízení ministerstev školství v mnoha zemích. Kontaktujte nás a zjistěte který z našich programů nejlépe vyhovuje vašim potřebám, pracovníci naší přijímací kanceláře vám rádi zajistí návštěvu v některém z našich kurzů, až budete v Praze, nebo vám mohou o našich programech poskytnout další podrobnější informace. [-]

MBA Podnikání

Campus forma Denní studium 18 měsíců September 2016 Česká republika Praha

Jelikož jsme jediná univerzita ve střední Evropě, která obor podnikání nabízí, mají naši absolventi výhody při zakládání firem podle potřeb a přání trhu. [+]

MBA Podnikání elikož jsme jediná univerzita ve střední Evropě, která obor podnikání nabízí, mají naši absolventi výhody při zakládání firem podle potřeb a přání trhu. Studenti se naučí vypracovat kompletní podnikatelský plán včetně průzkumu trhu, finančních odhadů, výkazu peněžních toků, rozpočtování, analýzy nákladů, řízení rizik a měřicích systémů. Dozvědí se, jak svůj podnikatelský plán použít k napojení se na svět soukromého financování; přitom se budou učit přímo od úspěšných podnikatelů, investorů, správců jmění a dalších předních obchodních stratégů. Jakmile studenti dokončí své soustředěné studium, svůj konzultační projekt využijí k vlastnímu vytvoření a rozběhnutí své firmy. Modul 1: Vytváření velmi vlivných podniků: podnikatelé, kteří změnili svět Modul 2: Podnikatelské finance: rizikový kapitál a soukromé jmění Modul 3: Vybudování a udržení úspěšné firmy Modul 4: Společensky prospěšné podnikání a podnikatelská laboratoř Vytváření velmi vlivných podniků: podnikatelé, kteří změnili svět Tento kurz se zaměřuje na strategie vytváření a budování těchto společností. Firmy, zejména z kreativních odvětví, hrají určitou úlohu ve všech aspektech našeho života – počínaje tím, co jíme a nosíme, a konče tím, jak se bavíme a jaké zájmy prosazujeme. Průkopnické podnikatelské firmy (například Chanel, The Sesame Workshop, Apple) z kreativních odvětví musí při zavádění radikálně novátorských produktů a služeb čelit překážkám spočívajícím v chování, překážkám společenským i kulturním. Tyto problémy jsou jedinečné, protože zákazníci neznámé nové kreativní produkty často nepřijmou, jelikož je považují za bezcenné (např. vysoká móda, moderní umění, nezávislé filmy). Pro překonání těchto překážek musí úspěšné firmy ovlivnit ekosystém a změnit chování spotřebitelů tím, že nově vymezí, co společnost považuje za přijatelné a ceněné. Firmy tudíž vytvoří ekonomickou hodnotu přeměněním kulturních norem způsobem, který zdánlivě, a někdy i skutečně, mění svět. V tomto kurzu se podrobně podíváme na tyto pionýry trhu z celé řady kreativních odvětví, která jsou v přímém styku se spotřebiteli a mezi něž patří móda, maloobchod, umění, film, vydavatelství, potravinářství a spotřebitelské technologie. Podnikatelské finance (rizikový kapitál /venture capital/ a soukromý kapitál /private equity/) Kurz Podnikatelské finance byl navržen tak, aby manažerům pomohl přijímat lepší rozhodnutí ohledně investování a financování v podnikatelském prostředí. Kurz se zabývá všemi stadii procesu, od zahájení podnikání po dosahování výnosů, a detailněji se věnuje koncepcím představeným v prvním roce na TEM, zejména pokud jde o řízení poměru zisku a předpokládaného zisku. Pozornost je zaměřena také na strukturování obchodu a pobídky. Kurz je zacílen na nově vznikající trendy ve financování podniků, což zahrnuje financování čistě technických nově založených firem, i na rostoucí význam andělských investorů (investujících vlastní kapitál). Zaměření na cyklus soukromého kapitálu začíná posouzením, jak se získávají a strukturují finance ze soukromého kapitálu, přičemž pozornost věnujeme různým perspektivám a pobídkám institucionálních investorů, „zprostředkovatelů“, správců fondu fondů a investorů soukromého kapitálu. Dále se kurz zabývá tím, jak se investice oceňují, strukturují a sledují. Zkoumáme zásadní problémy, které firmy usilující o získání soukromého kapitálu představují pro investory, i to, jak organizace využívající soukromý kapitál tyto problémy řeší. Konečně se věnujeme často problematickým způsobům, pomocí nichž investoři soukromého kapitálu těží zisky ze svých investic. Vybudování a udržení úspěšné firmy V úvodu kurzu představíme modely nejdůležitějších úkolů generálního manažera, jenž musí propojit marketingovou stránku, vývoj výrobků, provoz, strategické plánování, finanční stránku a lidské zdroje podniku. Tyto modely budeme v průběhu celého kurzu využívat pro pochopení základní příčiny výzev, kterým v našich případech generální manažeři čelí, a k vypracování akčních plánů jejich řešení. Během diskusí o jednotlivých případech se budeme snažit zodpovědět některé z následujících otázek, jež jsou významné jak pro společnosti nově vzniklé, tak pro ty velké a zavedené. Jak mohu porazit silnou konkurenci?li> Jak mohu vytvořit výrobky, se kterými se zákazníci lépe ztotožní? Do jaké míry by naše společnost měla být integrovaná? Jak bychom měli nastavit strategii? Od koho bychom měli získat peníze na nové strategie růstu? Jak bychom měli naši organizaci strukturovat? Jak můžeme vybudovat a využívat cennou značku? Jak můžeme vytvořit a udržet motivovanou skupinu zaměstnanců? Koho bychom měli najmout nebo podporovat, aby celé toto úsilí řídil? Společensky prospěšné podnikání Společensky prospěšné podnikání je proces uplatňování inovačních řešení na celosvětově nejpalčivější sociální problémy. Studenti budou hledat způsoby, jak vytvořit a udržet společenskou hodnou, pochopí, jak navrhovat procesy podporující inovaci, adaptaci a vzdělávání, jak budovat řídicí postoje umožňující vytvoření změny, a to vše s jasným zaměřením na potřeby těch, jimž má toto podnikání sloužit. Společensky prospěšné podnikání je proces uplatňování inovačních řešení na celosvětově nejpalčivější sociální problémy. Studenti budou hledat způsoby, jak vytvořit a udržet společenskou hodnou, pochopí, jak navrhovat procesy podporující inovaci, adaptaci a vzdělávání, jak budovat řídicí postoje umožňující vytvoření změny, a to vše s jasným zaměřením na potřeby těch, jimž má toto podnikání sloužit. Podnikatelská laboratoř Studenti budou vytvářet projekty s komerčním potenciálem. Podnikatelská laboratoř učí základní koncepty obchodního plánování a dosahování milníků. Umožňuje také přístup k rozsáhlé síti zkušených podnikatelů a investorů využitelných pro účely budování nově založené společnosti. Tento kurz je testem schopností pro ty, kdo chtějí objevit a vybudovat vlastní novou obchodní společnost. Je založen zejména na aplikované experimentální výuce s aktivní osobní účastí studentů. Podnikatelská laboratoř představuje podnikatelský inkubátor, který poskytuje zdroje a podporu novým podnikům založeným studenty programu MBA Podnikání na UNYP. Zde si vytváříte svou budoucnost v reálném prostředí. [-]

MBA Řízení projektů

Campus forma Denní studium 18 měsíců September 2016 Česká republika Praha

Tento MBA project management program celoživotního vzdělávání, který trvá 19 měsíců, je navržen pro studium o víkendech (2 víkendy každý měsíc)* a vede k získání titulu magistra v oboru Obchodní administrativa (MBA), který uděluje University of New York v Praze. [+]

MBA Řízení projektů Tento MBA project management program celoživotního vzdělávání, který trvá 19 měsíců, je navržen pro studium o víkendech (2 víkendy každý měsíc)* a vede k získání titulu magistra v oboru Obchodní administrativa (MBA), který uděluje University of New York v Praze. Zapíšete si základní soubor 9 kurzů, které vám poskytnou pevné základy v oboru Mezinárodní obchod, a potom přidáte 4 další kurzy z oboru Řízení projektů: *UNYP zajišťuje studentům tohoto programu o přestávkách lehké občerstvení Ještě před začátkem studia v programu MBA univerzita UNYP pro studenty organizuje přípravný seminář, který je zdarma, a poskytuje studentům základy finančnictví, účetnictví, marketingu a managementu tak, aby mohli studium začít dobře připraveni a na úrovni srovnatelné s ostatními spolužáky. Připavte se na studium managamentu Praha. Základní kurzy programu MBA: Organizační chování a manažerské vedení Marketingový management Finanční účetnictví Manažerské účetnictví Provozní management Právní a etické aspekty rozhodování Informační systémy pro manažery Vyjednávání a řešení konfliktů Finanční řízení Specializace v oboru Řízení projektů poskytne studentům celkový přehled o cílech, nástrojích i opatřeních a metodách používaných v oblasti řízení projektů.Tento studijní směr je ideální pro studenty, kteří chtějí získat specializované znalosti v souvislosti s praxí a fungováním úspěšného řízení projektů. Abyste mohli zvyšovat výkony firmy, je naprosto nutné mít hluboké znalosti v oblasti tvorby a zefektivňování procesů, a také v oblasti rozvoje podniku. Vedle základních předmětů si studenti mohou volit kurzy z těchto oblastí: Procesy a životní cykly řízení projektů Nástroje a techniky pro řízení projektů Řízení rizik a řízení kvality Řízení projektů: Skutečný projekt Studenti tohoto programu si mohou vybrat některý ze 3 dalších speciálních kurzů: Inovace v oboru řízení Ekonomická simulace pro roli vůdce Workshop o klíčových zákaznících Poradenský projekt Po dokončení tohoto studia studenti přebírají roli interního nebo externího konzultanta a řeší obchodní problém, s cílem najít proveditelné řešení tohoto ‒ na začátku jasně definovaného ‒ problému. UNYP je členem asociace AACSB International a členem České asociace MBA škol (Czech Association of MBA Schools, CAMBAS). UNYP Praha je kvalitní vysoká škola managementu a nabízí kompletní studium managementu. [-]

Videos

UNYP Introduction

UNYP Academic Year

UNYP Graduation Ceremony 2016

Contact

Londýnská 41

Adresa, 1. řádek Londýnská 41
120 00 Prague, Czech Republic
Website https://www.unyp.cz/
Telefonní číslo +420 224 221 261