Czech College

Úvod

Read the Official Description

Proč nás

Česká škola v Praze je soukromá řízení škola zaměřená na výuku podnikání v angličtině. Máme různé programy zaměřené na podnikání, mezinárodního managementu, financí, marketingu, podnikání a řízení provozu.

Moderní přístup

Britská obchodní Školy jsou vždy známý pro své inovativní učební plán, případových studií, skupinové cvičení a prezentací. My v České vysoké školy přijaly tyto moderní metody podnikového vzdělávání.

Globální ostření

Česká vysoká škola se nachází na Střední Evropa má velký důraz na vzdělávání studentům, aby se stal globální občany. My pěstovat studentů v cestě, si myslí, že globálně při práci v kterékoli části světa.

Podnikatelská etika a trvalost

Naším úkolem je vytvořit etické a odpovědné vedoucí podniku pro zítřejší svět, kteří jsou schopni řešit globální výzvy.

Zaměstnatelnost

Podpora studentů v zajištění jejich budoucí kariéru tím, že jim s praktickou a moderní obchodní znalosti.

Individuální Přístup

V České vysoké školy každý z nich je věnována rovný a zvláštní péči, aby jim pomohla zajistit cíle stát budoucí obchodní vůdce.

Akademici

Z unikátní úvodní kurz v bakalářském diplom vedoucí k BBA na pokročilé kurzu postgraduální diplom vedoucí k programu MBA, zkušenosti na české vysoké škole je veskrze mezinárodní, a je zaměřena na rozvoj globálního vědomí. Tento přístup k obchodní vzdělání nás jeden z nejvíce inovativních institut, který učí podnikání v angličtině v Praze, Česká republika dělá.

Prague Campus

Hlavní kampus Česká republika se nachází na Žižkově v Praze. Kampus domy okolní infrastruktura, moderní učebny, studentské a personálu zařízení.

Praha je hlavní a největší město České republiky. Je to čtrnáctý-největší město v Evropské unii. To je také historická metropole Čech. Nachází se na severozápadě země, na řece Vltavě, město je domovem asi 1,3 milionu lidí, zatímco jeho větší zóně se odhaduje, že má populaci téměř 2 miliony. Město má mírné oceánské podnebí, s teplými léty a chladné zimy.

Praha je politickým, kulturním a ekonomickým centrem střední Evropy s voskování a slábne bohatství během jeho 1100 let existence. Společnost byla založena v průběhu románského a rozkvětu gotické a renesanční éry, byla Praha nejenom hlavním městem českého státu, ale také sídlem dvou římských císařů Svaté, a tím i hlavním městem Svaté říše římské. To bylo důležité město habsburské monarchie a jeho Rakousko-Uherska a po první světové válce jsem se stal hlavním městem Československa. Město hrál hlavní role v protestantské reformace, třicetileté války ", a v dějinách 20. století, během obou světových válek a poválečné komunistické éry.

Praha je domovem mnoha slavných kulturních zajímavostí, z nichž mnohé přežily násilí a ničení 20. století v Evropě. Hlavní zajímavosti patří Pražský hrad, Karlův most, Staroměstské náměstí, židovskou čtvrť, do kopce Lennon Walland Petřín. Od roku 1992, má rozsáhlé historické centrum Prahy bylo zahrnuto do seznamu UNESCO světového dědictví UNESCO. Praha je hlavním městem České republiky, který používal, aby se připojil se Slovenskem, dokud se dvěma oddělenými do zřetelných suverénních států.

Město se může pochlubit více než deset velkých muzeí, spolu s četnými divadla, galerie, kina, a dalších historických exponátů. Moderní systém veřejné dopravy spojuje město. Také, to je doma k široké škále veřejných a soukromých škol, includingCharles univerzity. Praha je klasifikován jako Alpha- globální město podle GaWC studií, srovnatelný do Berlína, Říma andHouston. Jeho bohatá historie dělá to populární turistickou destinací, a město získá více než 4,4 milionu zahraničních návštěvníků ročně, od roku 2011. V roce 2011, v Praze byl šestý-nejvíce-navštívil město v Evropě.

UAE CAMPUS

První Mezinárodní Pobočka Campus české vysoké školy se nachází ve Spojených arabských emirátech. V posledních letech SAE získala mezinárodní uznání jako vzdělávací rozbočovač zvažují náklady na studie, vyhlídek v zaměstnání, a umístění. Model UAE byl použit jako úspěšný příběh; s klíčovou konkurenční výhody, včetně nákladů na bydlení nižší než u jiných zemí, jako je USA, Evropě, Austrálii a Kanadě, a je umístěn v bližší blízkosti mnoha domovských zemích než v jiných vzdělávacích cílů.

This school offers programs in:
  • Angličtina

Vidět MBA »

Programs

Tato škola dále nabízí:

MBA

Mba- Master Of Business Administration

Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Česká republika Praha Spojené arabské emiráty Sharjah + 2 více

Program MBA zahrnuje všechny klíčové kompetence potřebné pro nadřízeného. Ať už jste zkušený profesionál hledá pro kariérní postup nebo čerstvý absolvent, kteří chtějí začít kariéru v managementu, bude naše MBA program vám vybaví se všemi požadovanými znalostmi a nástrojů. Osnovy klade důraz na principy řízení, jakož i praktických znalostí a nástrojů skuteční manažeři by se využívají v reálných situacích. [+]

Našim studentům jedinečnou příležitost převést své kredity na našich partnerských univerzitách v USA a Velké Británii, tak dávat jim bezkonkurenční mezinárodní expozici Moduly Kvalifikační Analyzování soutěž Při posuzování tržní postavení vaší firmy nebo vašeho produktu existuje mnoho oblastí výzkumu potřebné. Jedním z nich je přezkoumat své konkurenty, zkoumat, co dělají, jak to dělají, jak soutěžit s vámi, nebo se liší od vás. Tento modul se představí mnoho vyšetřovací techniky. Do konce studentů modul bude obeznámen s výzkumnými technikami a souvisejícími cvičení, aby takovou analýzu umožnily. Kreativita a řešení problémů Manažeři a vedoucí podniku je třeba neustále hledat způsoby, jak udržet náskok před problémů a otázek, které mají dopad na jejich každodenní problémy. Řešení problémů je samozřejmě ústřední na manažery úlohu, ale jak řešit problémy, je skutečnou výzvou. Tvořivost v práci manažerů je skvělý nástroj a je-li skutečný tvořivost lze identifikovat a rozvíjet to může být základním nástrojem pro manažery Toolkit. Tento modul zkoumá oblasti řešení problémů a myšlení, které mohou být vyvinuty na pomoc správce. Do konce studentů modul bude se naučili různé způsoby, jak přemýšlet o problémech a různých přístupů k řešení problémů uvnitř i mimo jejich pracovní funkci. Kultura a etika Kultura organizace je definována tím, jak dělat věci, pro správu étos a lidí, kteří pracují v rámci organizace. Organizace by měly mít vždy etický podchycení jejich kultury. Toto definuje způsob, jakým jsou zobrazovány ve světě. Tento modul se dívá na různé aspekty kultury a etiky. Jak je definováno, jak to může být ve tvaru a co by měl říci o organizaci. Do konce studenti modul bude pochopit povahu a význam kultury a etiky, a pochopit, že je třeba uzavřít v obchodní strategii. Zákazníci a jejich potřeby Co a kdo přesně je zákazník? Jak se zajistilo, že jsou uznávány a oceňovány? Jak víte, co chtějí? Jak víte, že jsou spokojeni se svým produktů a služeb? To jsou některé z aspektů, na které se vztahuje v tomto modulu. V tomto věku silné konkurence, manažeři musí porozumět svým zákazníkům a rychle a účinně reagovat na daném zpětnou vazbu. Na konci tohoto modulu budou studenti schopni zavést strategii služeb zákazníkům pro jejich společnost. Rozvoj High Performance týmy Týmy obecně definovat libovolné organizaci. Ať už je to fotbalový tým, tým tanečníků, vojenský tým nebo tým v rámci podniku se všichni na sobě vzájemně závislé pro maximalizaci výkonu a obratnější, soudržný a dobře tvarovaná tým je, tím lépe budou provádět. Tento modul se dívá na různé typy týmu a přirozených dovedností potřebných. Zkoumá, jak dovednosti a soudržnost mohou být vyvinuty a pěstovat. Do konce roku studentů modulu budou vědomi dovednosti, které mohou přinést jakýmkoliv týmem, důležitost těchto dovedností a jak by mohly být vyvinuty. Rozvíjet své interpersonální dovednosti Interpersonální dovednosti pokrývají mnoho aspektů lidské interakce. Tento modul zkoumá řadu interakcí, které mohou nastat a zkoumá způsoby jejich účinnost mohou být použity ve prospěch podnikání a ve prospěch jednotlivce. Do konce studenti modul bude pochopit dopad těchto dovedností a pochopit, jak mohou zlepšit své mezilidské vztahy. E-marketingová komunikace Marketing je ve stavu změny jako nikdy předtím. Úkolem je dostat správné sdělení na trh v nejvíce nákladově efektivním způsobem. Elektronický marketing je v konstantním stavu toku a je stále obtížnější než kdy jindy posoudit a plánovat nejefektivnějších marketingových tras. Tento modul zkoumá některé z těchto otázek a zkoumá způsoby, jak obchodník může zůstat náskok a zajistit zprávu na trh je efektivní a konkurenceschopné. Na konci tohoto modulu bude student analyzovali výhody a nevýhody různých aspektů eMarketing a musí být schopen dát dohromady soudržné a účinné strategie začlenit. Cvičení kvantitativních technik V rámci role manažerů existují případy, kdy je potřeba znalost a porozumění kvantitativních metod ať se jedná o statistickou analýzu, finanční analýzu nebo matematické výpočty. Tato oblast je často přehlížena, v každodenní činnosti řízení, ale to je velmi užitečné mít k dispozici nástroje a schopnosti, když vzniknou potřeba, aby mohla tyto výpočty. Tento modul se zaměřuje na oblasti, v nichž mohou být požadovány kvantitativní dovedností a do konce roku studentů modul byli vystaveni celé řadě cvičení rozvíjet své dovednosti v těchto oblastech. Řízení a ředitelování Manažer nefunguje v izolaci v řízení podniku. Existuje mnoho zúčastněných stran na účet do a cíle dosáhnout mimo samotných obchodních cílů. Na podnikové úrovni existují značné povinnosti a závazky, aby splnily jako výkonný, vlastníka nebo ředitele podniku. Tento modul popisuje právní, morální a etické tíhy na firemní správcovství. Do konce studenti modul bude chápat širší roli managementu ve kterékoli organizace a odpovědností na akcionářů a dalších zúčastněných stran. High Performance Sales Jsou velcí obchodníci se narodil, nebo mohou být vyškoleni a rozvíjet? Tento modul bude zkoumat různé oblasti a aspekty prodeje a rozebrat mystiku do praktických oblastí, které mohou být vyvinuty organizací nebo jednotlivců. Do konce studenti modul bude rozumět a umět aplikovat některé dovednosti zapojených do úspěšného prodeje. Vliv technologie na služební cestě Technika. Hrozba nebo příležitost? Je zřejmé, že odpověď na tuto otázku se bude značně lišit od obchodu k obchodu, ale není pochyb o tom, že pochod technologie bude mít určitý dopad téměř nepřetržitě, na podnikání. Tento modul bude zkoumat způsob posuzování dopadu a plánování pro něj a do konce roku studentů modulu pochopí, že je třeba průběžně vyhodnocovat měnící se profilování technologie proti jejich obchodních cílů. Provádění a řízení systémů jakosti Řízení systémů v rámci organizace, jde samozřejmě vedle návrhu systému. Zavedení jakéhokoli systému a plánu trvá péči, pozornost k detailu a zajištění silného mechanismus zpětné vazby je na místě sledovat a hodnotit výkonnost a efektivitu systému. Tento modul se zaměřuje na různé problémy zapojených do implementace systémů, a to zejména ve vztahu k řízení jakosti a zabezpečování jakosti. Do konce studentů modulu budou seznámeni s problematikou okolo systémů jakosti a bude schopen dát tyto systémy na místě. Inovace a R & D Inovace roste zevnitř organizace, a je často součástí firemní kultury. Výzkum a vývoj podporuje inovaci, a to může často produkují jedinečnost a konkurenční výhodu pro společnost. Tento modul zkoumá tyto oblasti a kvantifikuje výhody náklady na organizaci a podívá se na možných struktur, které mohou postroj inovace. Do konce studenti modul bude pochopit roli a význam inovací a výzkumu a vývoje. Tlumočení firemních účtech Lze tvrdit, že účty jsou nejdůležitějším měřítkem zdraví a postavení dané firmy. Výroba a vedení účtů je zákonná povinnost a pečlivost při údržbě a příprava z nich je životně důležité. Tento modul bude rozvíjet porozumění různých částí rozvahy a výkazu zisků a ztrát pochopit jejich význam a do konce roku studentů modulu pochopí jejich význam a klíčovou roli, kterou hrají účty. rozhodování Rozhodování je jistě jednou z klíčových oblastí, na kterých manažeři úspěch závisí, a proto ten, který má největší potenciální dopad na úspěchu či neúspěchu dané firmy. Velkou rozhodnutí může učinit podnikání. Špatné rozhodnutí může zničit podnikání. Tento modul zkoumá různé problémy zapojené do vytváření správných rozhodnutí a implantátů různých modelů, které mohou být použity k zajištění alespoň část rizika je odstraněn z rozhodování. Do konce studenti modulu pochopí složitost rozhodovacího maskování a být schopen zavést jasný postup při zlepšování jejich vlastních schopností. Správa hotovosti a pracovního kapitálu Hotovost je životní mízou každého podnikání. Je možné, že zdravý podnik se nezdaří, protože nemůže ani nespravuje své peníze a stejně tak je důležité, aby dobře zvládnout cokoliv hotovost je v rámci podniku. Tento modul se zaměří na analýzu a cash flow projekce cash flow a ukázat, jak by měli manažeři a musí sledovat a kontrolovat jejich hotovosti. Do konce studenti modul bude chápat tuto důležitou oblast finančního řízení. Správa projektů dovednosti projektového řízení jsou užitečným doplňkem každé týmu a to zejména v organizacích, které potřebují jasné postupy buď k rozvoji nebo pro operace. Existuje mnoho technik, nástrojů a dovedností, které mohou a měly by být naučil a tento modul návštěvy mnozí z nich pro ilustraci jejich užitečnost v určitých situacích. Do konce studentů modul bude se naučili některé z těchto dovedností a taktiky a mají větší znalosti a porozumění v tom, jak efektivně řídit projekty. MARKETINGOVÁ STRATEGIE Jak svůj produkt nebo službu na trh, je třeba uznat a dosáhnout přijetí na trhu a pronikání je komplexní a detailní výzvou. Existuje mnoho možností, které mohou být osvědčený a mnoho rizik v realizaci. Tento modul zkoumá všechny oblasti marketingové strategie, dostupných možností, jak otestovat trh a vyhodnotit rizika. Do konce studenti modul bude pochopit různé rozměry v rámci marketingové strategie a volby a rozhodnutí, která budou muset dělat. Měření a odměňování výkonu Co je spravedlivé odměny v rámci organizace? Jak si změřit přínos jednotlivce nebo tým v rámci organizace? Tento modul zkoumá všechny aspekty řízení výkonnosti, pokud jde o měření, porovnávání, stanovení norem a cílů a obohacující výjimečný výkon. Do konce studenti modul bude pochopit složitost, které je třeba řídit. Motivující a ovlivňování lidí Manažeři jsou vedoucími týmů a lidí musí být schopen motivovat a ovlivňovat lidi kolem nich. Tento modul zkoumá všechny prvky kolem těchto dovedností a zkoumá mnoho různých metod a přístupů. Do konce studenti modul bude pochopit dopad těchto dovedností na podnikání a používali techniky se naučil s cílem zlepšit svůj výkon. Kvality efektivní vedení Vedení v podnikání může být klíčem k získání nejlepší z obou podnikání a tým pracující v podniku. Tento modul zkoumá společné rysy vedení a srovnává a kontrastuje různé styly. Do konce studenti modul bude rozumět společné zásady a budou moci profilovat svůj vlastní styl vedení s cílem zlepšit jejich účinnost. Nábor a CPD Význam náboru pracovníků v podniku je často přehlížena. Získání nejlepší lidi a zajistit jejich schopnosti jsou v souladu s cíli dané společnosti je životně důležité. Manažeři musí analyzovat dovednosti, které potřebují a zručnost soupravy všech jejich zaměstnanců a neustále plánují sladit tyto dovednosti přes pokračující vývoj. Samotní manažeři jsou samozřejmě také potřebují stejné analýzy a vývoje. Tento modul zkoumá tyto oblasti a na konci budou studenti chápat význam vzdělávání a rozvoje v rámci organizace a budou schopni zkonstruovat relevantní a cílené plány. Strategické a Systems Management Kvalitní v rámci organizace je na prvním místě strategického hromadu. Musí existovat jasné, přesné, konzistentní kultura a ethos v celé organizaci, která se věnuje dělat věci dobře a vyrábí nejlepší zboží a služby. Nic méně bude dělat. Tento modul vyslýchá různé systémy a struktury, které by měly být zavedeny, aby zajistila tato zpráva běží v celé organizaci. Do konce studenti modulu pochopí strategickou roli systémy kvality hrají v rámci organizace. Strategické řízení lidských zdrojů Řízení lidských zdrojů musí hrát ústřední roli ve strategii jakékoli organizace. Zabývá se lidmi jako aktivum podniku. Jak je odměnit, jak se dostat to nejlepší z nich, jak je rozvíjet. Tento modul zkoumá dopad na lidské zdroje a jak lze všechny hlavní prvky zapracovány s cílem pomoci řídit podnikání strategicky. Do konce studenti modul bude pochopit různé nuance a jak mohou být nejlépe využita. Strategické plánování Nástroje Strategie podniku je skutečnost, že plán, který nám říká, co podnikání je vše kolem, kde je obchod se děje, jak to bude se tam dostat, co kontroly a rovnováhy máme na cestě a jak se změna embaced. Existuje mnoho nástrojů a technik, které mohou pomoci při sestavování soudržnou a soudržnou strategii a tento modul zkoumá některé z nich. Do konce studentů modul byli vystaveni plánovacích technik a nástrojů a bude dobře a věřím v jejich použití v jejich práci. Strategie pro růst Obchodní může mít více než jednoho strategického plánu. Může existovat samostatné strategie pro různé prvky podnikání. Mnohé podniky jsou zaměřeny především v růstu a musí mít jasný plán, jak se jim podaří jednotlivým fázím růstu jejich podnikání. K dispozici jsou jak vnitřní faktory a méně kontrolovatelné vnější faktory, které bude třeba zvážit při pěstování podnikání. Tento modul zkoumá různé myšlenky růstu a různé nástroje, opatření a kontroly v případě prodeje manažerů při plánování pro další růst. Do konce studentů modulu se budou moci spolehnout při sestavování plánu pro další růst. Studium a Použití správy Teorie Existuje mnoho teorií, které oplývají zabývá řízením a různými modely vytvořené z těchto teorií. Jaké jsou různé teorie? Jak se liší? Jak jsme je hodnotíte? Jak můžeme připisovat určitý styl pro sebe jako manažeři? Tento model vyslýchá různé teorie a pomáhá studentům při hodnocení svůj vlastní styl. Do konce studentů modulu budou moci posoudit jejich vlastní preferovaný model a pochopit, jak mohou aplikovat tento model na svém pracovním prostředí. Obchodní plán Podnikatelský plán je plán pro podnikání v definovaném časovém úseku. To vám řekne, co budete dělat, když budete dělat to, jak budete dělat a výsledky budete očekávat. Je zřejmé, že toto není jednoduché nebo povrchní dokumentu. Je to pokračující referenční bod. Tento modul definuje strukturu plánu. Co by a neměly by být v něm a jak to může být použit jako referenční bod. Do konce studentů modulu budou mít jasnou představu o struktuře plánu a pozadím práci potřebnou k jejímu rozvoji. Externí Provozní prostředí Provozně Obchod není izolovanou a nezávislé funkce. Je to ovlivněno i ovlivněno řadou vnějších faktorů, které by mohly představovat jak hrozby a příležitosti, ale v každém případě bude vyžadovat sledování a řízení. Ty mohou zahrnovat politické vlivy, právní vlivy, světové události a podobně. Business musí být vědomi těchto faktorů a plánu pro ně formou nahodilosti a řízení rizik a plánování změn. Na konci tohoto modulu budou studenti informováni o povaze vnějších vlivů a jak může organizace zmírnit své expozice. Nástroje finanční analýzy Firemní účty říci více o podnikání než cokoli jiného a je důležité, aby bylo možné analyzovat účty jak své vlastní organizace a dalších organizací a používat řadu analytických nástrojů, které pomáhají formulovat přesně to, co účty jsou ti o podnikání. Existuje mnoho z těchto nejužitečnějších nástrojů a tento model se bude učit student, jak je používat. Do konce studentů modul bude jasně pochopit, jak mohou pomocí těchto nástrojů vyslýchat skutečný stav podniku. [-]

Videos

CZECH COLLEGE

Contact

Czech College

Adresa, 1. řádek Sabinova 3
Praha 130 00, Czech Republic
Website http://www.czechcollege.cz/
Telefonní číslo +420 284 019 100

Adresa, 1. řádek
Telefonní číslo